Oih... Duran Duran :heart:
Oih... Duran Duran :heart:
Mä oon ollu koko päivän levoton. Tekis mieli mennä ulkoilemaan ja nappaa joku jätkä mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013158:Sitten ollaan täällä porukalla levottomia
Eikun tulta töppösiin ja menoksiMä oon ollu koko päivän levoton. Tekis mieli mennä ulkoilemaan ja nappaa joku jätkä mukaan.
:heart:
Mulla toi nukkuminen menee heti keksiksi, kun on vähänkään stressiä...kroppa käy kierroksilla, you know...Toki. En kyllä ollut työssäkäyvänäkään yhtään erilainen kuin nyt. Paitsi nukuin normaalisti.
Nää, huomenna on töitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013189:Eikun tulta töppösiin ja menoksi
Höh : /Nää, huomenna on töitä.
No, tullaan tullaanParvekkeelle.
Iltavuoro tosin.. Täs on aikaa miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013221:Höh : /
Nih :snotty: kaikenlaiset kalut... siis niinku työkalut :xmas:Meniköhän mulla mojiton rommin ja soodan suhteet vähän sekaisin, kun yllättävän nousukas oli
Sekä jostain syystä jäin miettimään meisselin käsittelyä.
- no nyt ei kun lennokkaasti sen ruotsin tehtävän kimppuun, niin voipi tulla sangen ylevää tekstiä ...Meniköhän mulla mojiton rommin ja soodan suhteet vähän sekaisin, kun yllättävän nousukas oli
Sekä jostain syystä jäin miettimään meisselin käsittelyä.
No, sittenhän sie kerkeet pitkälle lenkille. Kerkee vaikka muutaman kerran huokaistakkin ennenkuin jatkaa taasIltavuoro tosin.. Täs on aikaa miettiä.
Ku ei niin huvita.. pakko se on tässä sivussa vääntää- no nyt ei kun lennokkaasti sen ruotsin tehtävän kimppuun, niin voipi tulla sangen ylevää tekstiä ...
Mojitot ...tässähän rupes ihan napsaamaan...
Meisselin käsittelyistä en puhukaan sitten mitn.....
Ku ei niin huvita.. pakko se on tässä sivussa vääntää
Aika yllättävän helppo oli tääkin drinksu tehdä:
Puolikkaasta limetistä pari siivua ja loput lohkoiksi, n. ruokalusikallinen sokeria ja 4-6 mintunlehteä, ne survotaan lasin pohjalla vähän muussiksi, jäämurskaa päälle ja 4cl valkoista rommia ja jatketaan soodavedellä. Tosin mä taisin laittaa 4cl soodavettä ja jatkaa rommilla
Sinun piti vaan hypätä luudalle ja hakea takki ja tennarit. Kävit sitten kumminkin rohdoskaupassa. Hyvin tiedät, että rohdoskaupan Myrtti on likinäköinen ja että jauhettuna ilovirnake ja ukonjuuri ovat kovin samannäköistä. Varmistas ny kumpi purnukka onkaan kyseessä, ennenkuin keittelet tuota ainetta lisää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013167:Saatto olla, että tuohon uuteen reseptiin meni vähän uusia ainesosia. Toimii näköjään :xmas:
Uu, mä olin katsomassa Scorppareita Tuurissa 2006, vai 2007.
Oi oi, nyt tiedän kenen puoleen käännyn jos alkaa tehhä mojitoa mieliKu ei niin huvita.. pakko se on tässä sivussa vääntää
Aika yllättävän helppo oli tääkin drinksu tehdä:
Puolikkaasta limetistä pari siivua ja loput lohkoiksi, n. ruokalusikallinen sokeria ja 4-6 mintunlehteä, ne survotaan lasin pohjalla vähän muussiksi, jäämurskaa päälle ja 4cl valkoista rommia ja jatketaan soodavedellä. Tosin mä taisin laittaa 4cl soodavettä ja jatkaa rommilla