The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoja...ja prkl kun ei taas(kaan) onnistu...tuota neuletta kiroan taas vaihteeks, kun tulee jättimäinen vaikka kerran jo puikkokokoa pienensin..vielä pitää ottaa uusiks koko p*ska. Vaan päästelen tässä vähän höyryjä ensin. Kyllä tuo onnistuu kuhan vaan saisin sen koon mätsäämään.:)
Kuule, jos yhtään lohduttaa niin minulta ei onnistuisi edes tuokkaan verran. Nippa nappa saatan selvitä huivin teosta. Sitä vastoin minun käteen sopii paljon paremmin vasara ja naulat :).
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013038:
Kerro minullekin jos satut löytämään :kieh:

Mojitot :p
Joo no en tiedä löytyykö sitä. Avasin ruotsin kirjan ja otin kynän käteen, mut sit yhtäkkiä oon tässä taas palstalla ja pelaan Facebookissa Papa Pear Sagaa :O
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013044:
Kuule, jos yhtään lohduttaa niin minulta ei onnistuisi edes tuokkaan verran. Nippa nappa saatan selvitä huivin teosta. Sitä vastoin minun käteen sopii paljon paremmin vasara ja naulat :).
Kyllä miunkin kädessä pysyy se vasara ja naulatkin, se on eri asia osuuko ne yhteen vai minne huiskin :LOL:
Meisseli pysyy kädessä kans :rolleyes: Oon oikeestikin hyvä purkamaan asioita...se kokoominen taas ei oo miun hommaa...
 
IhanaValo
Ja oon huomannut itestäni että tykkään vissiin lyödä päätäni seinään erinäisissä asioissa...kun ei millään meinaa onnistua niin kiroan hetken kuin mettäläinen, hengitän hetken ja sit uudestaan...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä