Olit vissiin Tinkuliinilla? Hänhän niit pitsaohjeita hetki sitten kyseli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29010633:...masu aivan liian täynnä pizzaa
Olit vissiin Tinkuliinilla? Hänhän niit pitsaohjeita hetki sitten kyseli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29010633:...masu aivan liian täynnä pizzaa
Tortillapizzoja ilmeisesti oli Tinkuliini tehnyt? Ne olisi kyllä myös maistunut, mutta tällä kertaa mentiin ihan pizzerian antimilla.Olit vissiin Tinkuliinilla? Hänhän niit pitsaohjeita hetki sitten kyseli.
Pitseriat kulkee nykyisin nimellä "Turkkilainen ravintola".Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29010674:Tortillapizzoja ilmeisesti oli Tinkuliini tehnyt? Ne olisi kyllä myös maistunut, mutta tällä kertaa mentiin ihan pizzerian antimilla.
:kieh: no, tuo oli vielä vanhaa perinnettä edustava. Mutta nyt on samantien mentävä Masan kolkkaamaksi. Aamusta sitten pirteänä ylös. Hyvää yötä :kiss:Pitseriat kulkee nykyisin nimellä "Turkkilainen ravintola".
Ai sinulla on Masa jo siellä. No, öitä.:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29010697::kieh: no, tuo oli vielä vanhaa perinnettä edustava. Mutta nyt on samantien mentävä Masan kolkkaamaksi. Aamusta sitten pirteänä ylös. Hyvää yötä :kiss:
... dog...
Rat(s) :xmas:CAT:
Allinone:Rat(s) :xmas:
Epistä. NukkuMasa suunnisti Kyöpelinvuorelle ja nyt lähtee Pikkukaupunkiin. Mä tilasin sen tänne jo eilen.Yöllinen pelastusoperaatio check... Jos pääsis nyt nukkumaan.
Awww :heart:Allinone:
Masa ei kyllä oikein sua suosi : /Epistä. NukkuMasa suunnisti Kyöpelinvuorelle ja nyt lähtee Pikkukaupunkiin. Mä tilasin sen tänne jo eilen.
Enkä mä tietääkseni ole hänelle mitään pahaa tehnyt. Aina kun kottikärryjensä kanssa sisään pyrkii, niin ihan kiltisti avaan oven ja tarjoan mehuakin.Masa ei kyllä oikein sua suosi : /
Kiittämätön, ilkeä masaEnkä mä tietääkseni ole hänelle mitään pahaa tehnyt. Aina kun kottikärryjensä kanssa sisään pyrkii, niin ihan kiltisti avaan oven ja tarjoan mehuakin.
Ei tuo ilmeisesti ollut sinun punttisalillasikaan? Vai noudatitko neuvoani ja hölkkäsit siideribaariin?Kiittämätön, ilkeä masa
Ei kun ihan kuntoilemassa kävin, ei masan ole tarpeen mua sinne salille nukuttaakaan Eiköhän se tänne kohdakkoin jouda.Ei tuo ilmeisesti ollut sinun punttisalillasikaan? Vai noudatitko neuvoani ja hölkkäsit siideribaariin?
Hieman riippuu kauanko hänellä Pikkukaupungissa menee, välimatkaanhan hänellä on apuvälineitä, kuten lentsikka, helikopteri ja auto. Mutta toisaalta taitaa olla Joulupukin sukulainen, kun molemmilla on taito yhdessä yössä koluta koko maailma läpi.Ei kun ihan kuntoilemassa kävin, ei masan ole tarpeen mua sinne salille nukuttaakaan Eiköhän se tänne kohdakkoin jouda.
Näinkö on?Hieman riippuu kauanko hänellä Pikkukaupungissa menee, välimatkaanhan hänellä on apuvälineitä, kuten lentsikka, helikopteri ja auto. Mutta toisaalta taitaa olla Joulupukin sukulainen, kun molemmilla on taito yhdessä yössä koluta koko maailma läpi.
Tiesitkö? Vaikka olisihan tämä pitänyt arvata...
Naaras- ja urosporoille kasvaa sarvet kesällä.
Urokset pudottavat sarvensa talven alussa, naaraat synnytettyään keväällä. Vanhoissa kuvissa joulupukin poroista jok'ikisellä, Petteristä Salamaan on sarvet eli niiden pitää olla tyttöjä !!!!! Olisihan se pitänyt tietää.... Vain naiset pystyvät raahaamaan läskiperseistä punapukuista miestä ympäri maailman yhdessä yössä eksymättä!
Näin taitaa olla, koska Joulupukilta homma onnistuu. Tosin hän on liikenteessä vaan yhtenä yönä vuodessa, mut toisaalta sit muina öinä noi porot varmasti joutais lainaan.Näinkö on?
Unettomilla silmillä ei pitäis lukea. Mitään. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29010697::kieh: ... Mutta nyt on samantien mentävä Masan korkkaamaksi. ... :kiss:
Fyi sua!Unettomilla silmillä ei pitäis lukea. Mitään. :ashamed:
Pyytelen asiaa huomenna kauheesti anteeksi.:saint:Fyi sua!
Nääh, ei jaksa lukea sekopäitten öisiä sekoiluja. Nukkumaan menen, toivottavasti sinäkin joskus :kiss:Pyytelen asiaa huomenna kauheesti anteeksi.:saint:
Mutta nyt tulehan kanssani homoketjuun pitämään hauskaa, ennenkuin se poistuu bittiavaruuteen.
Niih.:ashamed: Mä kyl koitin kääntää ketjun amistrollailusta hauskempaan suuntaan, mut himputti kun NukkuMasa ehti jo käydä homofoobikkotrollienkin luona.Nääh, ei jaksa lukea sekopäitten öisiä sekoiluja. Nukkumaan menen, toivottavasti sinäkin joskus :kiss: