....ja jäätelö?Mulle kelpais kinuskikastikepullo ja..
....ja jäätelö?Mulle kelpais kinuskikastikepullo ja..
Eikö edes vähän voi maistellaEi se syötävää ole.
Viimeks kun mä olen paistanut joskus ehkä 3-4 vuotta sitten niin sain palovaroittimen huutamaan sen jälkeen en ole tehnyt enkä tee.Jaahans, noinkohan tuo multakaan onnistuis Monta vuotta siitä kun oon paistanu. Sen voin luvata että heittämällä en käännä.
Nimim. taikina liesituulettimen päällä
Maistella voi.Eikö edes vähän voi maistella
mä voin tulla paistelemaan jos saa paistaa muurikallatuo sä omppuhillo,mythis tuo manskkahillon ja mä kermavaahdon...mutta kuka paistaa lätyt? pitkäkaulaseni...?
Mie voin tulla ihan vaan hävittämään niit lättyi?tuo sä omppuhillo,mythis tuo manskkahillon ja mä kermavaahdon...mutta kuka paistaa lätyt? pitkäkaulaseni...?
no sulla kun on noi vehkeet niin sopii tulla kemuihin mukaan.mä voin tulla paistelemaan jos saa paistaa muurikalla
no sulla kun on noi vehkeet niin sopii tulla orgioihin mukaan.
...siis noi paistovehkeet.
Ai on vai...on mulla muitahi vehkeitä...
Kyllä multa lättyjen paistaminen onnistuu, mutta taidan jäähä suosiolla ruutiksen apulaiseksi.tuo sä omppuhillo,mythis tuo manskkahillon ja mä kermavaahdon...mutta kuka paistaa lätyt? pitkäkaulaseni...?
hyvä apulainen on aina tarpeen :heart:Kyllä multa lättyjen paistaminen onnistuu, mutta taidan jäähä suosiolla ruutiksen apulaiseksi. ...
Paanko sen saman essun mikä mulla oli siinä yhessä kuvassa talvella?hyvä apulainen on aina tarpeen :heart:
pane ihmeessäPaanko sen saman essun mikä mulla oli siinä yhessä kuvassa talvella?
Mistäs hyvästä, siis pahasta eksää oli sakotettu?Ne on poliisit ottaneet oikein asiakseen liikenteen kyttäämisen näemmä. Tänäänkin tullut jo poliisi kaksi kertaa vastaan, onneksi ei ole ollut ylinopeutta... Ja exälle oli lämäytetty oikein kunnon sakot... Paskainen
Tarvitaanpa. Niitä lättyjäpane ihmeessä
juuri muuta tuskin tarvitaan
no niitähän se oli puhe ryhtyä paistamaanTarvitaanpa. Niitä lättyjä
100 alueella ajanut 129 tutkaan...Mistäs hyvästä, siis pahasta eksää oli sakotettu?
Ihan oikein. Ällistyttävän moni tuntuu kuvittelevan että se satasen lätkä tarkottaa miniminopeutta100 alueella ajanut 129 tutkaan...