Sangria
On kyl ihmetelty mis oot olluVai että keretty jo kaipailla!
On kyl ihmetelty mis oot olluVai että keretty jo kaipailla!
Jaa jaa.. No osittain elävien kirjoissa kuiten!On kyl ihmetelty mis oot ollu
L.A.D.Y.G.A.R.D.E.N.E.A.: Limaisen Armoton ja Dementoituneen Yöllinen Guru joka Autoilee, Rentoutuu, Diskojumppaa, Elämöi Nihkeän Esteellisesti ja Ailahtelee
Limaa tulee joskus ja osaan olla armoton.
No kyllä on kaivattu=)Vai että keretty jo kaipailla!
Mä tietäsin mitä mä tekisinHuomenna on vapaata ja viikonloppuna töitä. Mitä tekis?
KerroMä tietäsin mitä mä tekisin
Hmmm,en taida...:xmas: Jotain hyvää...:snotty:Kerro
Mulla on mielessä jotakin hyvää tai ainakin jotain kivaa.Hmmm,en taida...:xmas: Jotain hyvää...:snotty:
tämä tuskin yllättää ketäänMulla on mielessä jotakin tuhmaa tai ainakin jotain kivaa.
Oi, varmaankin lättyjäHmmm,en taida...:xmas: Jotain hyvää...:snotty:
Mmmm...lättyjä ja kermavaahtoaOi, varmaankin lättyjä
Uuu...mansikkahilloa...Mmmm...lättyjä ja kermavaahtoa
tuu paistaa mulle lättyi kun multa ei onnistu niiden teko sitten yhtään:ashamed:Uuu...mansikkahilloa...
Tai hyvää mummin tekemää omenahilloa Jota sain tänään kun kävin mummilassa.Uuu...mansikkahilloa...
Jaahans, noinkohan tuo multakaan onnistuis Monta vuotta siitä kun oon paistanu. Sen voin luvata että heittämällä en käännä.tuu paistaa mulle lättyi kun multa ei onnistu niiden teko sitten yhtään:ashamed:
...ja lätty? :xmas:Mulle kelpais kinuskikastikepullo ja..
Omppuhillo on kans hyväTai hyvää mummin tekemää omenahilloa Jota sain tänään kun kävin mummilassa.
tuo sä omppuhillo,mythis tuo manskkahillon ja mä kermavaahdon...mutta kuka paistaa lätyt? pitkäkaulaseni...?Tai hyvää mummin tekemää omenahilloa Jota sain tänään kun kävin mummilassa.
Ei se syötävää ole....ja lätty? :xmas: