kahvikirahvi
Nih.aah, nyt mä tajuan mitä pitkäkaula tarkoittaa
jos käy harmailemassa niin tulee noi hipsut
Nih.aah, nyt mä tajuan mitä pitkäkaula tarkoittaa
jos käy harmailemassa niin tulee noi hipsut
Suolattuja mirrejä hiplailin koko eilisen illan töissä, nii jäi päälle.. (salta katten karkkirasioita)mirrien kahteluhan se olis ite kullahi mielessä...
No hei vain! Tänne on aina vapaa pääsyHeissan, kehtaakohan tänne edes enää tulla mitään hölisemään? Elämä vienyt mukanaan niin että plussailu jäänyt välistä useamman kuukauden ajan.
Mutta hei kaikille! :wave:
Jestas sentään - morjensta sinä ihana :wave:!Heissan, kehtaakohan tänne edes enää tulla mitään hölisemään? Elämä vienyt mukanaan niin että plussailu jäänyt välistä useamman kuukauden ajan.
Juu kaikki on ok. Elämä vaan vienyt pois palstalta. Elämä on ihan rattoisaa. Mies edelleen kotona ilman töitä, mä teen sitäkin enemmän tunteja. Taloudellisesti kuitenkin kaikki reilassa. Just viikko sitten tultiin Mallorcalta ja joulukuussa lähden yksin Chicagoon pariksi viikoksi ja jouluksi sopivasti kotiin. Että sinänsä ei ole huolta rahasta.Jestas sentään - morjensta sinä ihana :wave:!
Olenkin tässä muuten viimeaikoina miettinyt, että mitä mahtaa sinulle kuulua....kun aika moni on täältäkin hiekkikseltä lähtenyt poies...
Kaikki ok ?
Voi kuinka kiva kuulla, että elämä vie ja kannattelee . Ja noi maisemanvaihdokset tutuista ympyröistä ovat aina kannattavia - saa uusia tuulia ja perspektiiviä kummasti!Juu kaikki on ok. Elämä vaan vienyt pois palstalta. Elämä on ihan rattoisaa. Mies edelleen kotona ilman töitä, mä teen sitäkin enemmän tunteja. Taloudellisesti kuitenkin kaikki reilassa. Just viikko sitten tultiin Mallorcalta ja joulukuussa lähden yksin Chicagoon pariksi viikoksi ja jouluksi sopivasti kotiin. Että sinänsä ei ole huolta rahasta.
Tyttö täytti sunnuntaina kuusi, ja meidän perhe suurentui kahdella aavikkorotalla. Toisesta muksusta ei edelleenkään tietoa. Yritystä takana nyt vuosi. Vetää välillä apeaksi, mutta minkäs teet.
Mutta elämä paistaa yleisesti ottaen, ei voi valittaa.
Mitäs sinne, teidän isolle (isommalle) pesueelle?
Katos lätyskä :wave:Heissan, kehtaakohan tänne edes enää tulla mitään hölisemään? Elämä vienyt mukanaan niin että plussailu jäänyt välistä useamman kuukauden ajan.
Teennäinen alastatukseen asettuminen on älyllistä vastuunpakoilua.tietysti
se mitä mä yritin sanoa oli se, että niissäkään vähissä tapauksissa mies ei varsinaisesti ole aloitteentekijä vaan meitä viedään aina kuin pässiä narussa
ei täsä oikeen parempaankaan pysty :ashamed:Teennäinen alastatukseen asettuminen on älyllistä vastuunpakoilua.
No eipä tietenkään, säi säi :|ei täsä oikeen parempaankaan pysty :ashamed:
I.H.A.N.A.V.A.L.O.: Iloisen Heikko, Autuas ja Nihkeä Alkoholisti joka Viuhahtelee, Antaa Laadukkaasti ja OttaaK.A.H.V.I.K.I.R.A.H.V.I.: Keimailevan Armollinen ja Heikon Vajaa-älyinen Intellektuelli joka Kiusaa, Innoittaa Raivoraittiisti, Armahtaa Himokkaan Välkysti ja Itkee
Akronyymigeneraattori
UuhI.H.A.N.A.V.A.L.O.: Iloisen Heikko, Autuas ja Nihkeä Alkoholisti joka Viuhahtelee, Antaa Laadukkaasti ja Ottaa
Mitään en myönnä..