The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Jännä juttu muuten. Pp ei yleensä kauheesti jälkiään siivoa leikkiessään, mutta aina kun se levittää muistipelin, sen se kerää tunnontarkasti pala palalta takas siihen laatikkoon. Laatikokkin löytyy pelikaapista leikkien jälkeen.
 
...huomenia kaikille...

On noi vaahterat vaan niin kauniita :heart:...ihan kadehtien tässä olen ihastellut erään kylällä olevan talon kauniita runsaita vaahteroita, mitkä loistavat niin puhtaissa värisävyissä..heijen puista löytyy sitä punaistakin, meijen on lähinnä tommonen oranssikeltainen, lämmin ilmestys. Ja nyt kun tuuli tuivertaa, niin johan lennähtää lehtiäkin hauskasti maahan pyörimään :)... Kohta saa haravoida isoja lehtikasoja, mä tykkään.

Myöhäistä aamupalaa kiskon, lähinnä kahvia ryystän...kuka lie senkin tehnyt, kun on aikamoista tinttua :p...heräänpähän ainakin?

Eilinen päivä poiki sitten semmoiset tapahtumarysäytykset, että tämä päivä taitaa mennä normiaskareiden lisäksi sitä kultaista keskitietä ja punaista lankaa epätoivoisesti etsiessä. Huoh..joskus sitä niin toivois, että omistais sen kristallipallon, mikä pikkasesti valottais tulevaa...ihan pikkasesti vaan tässä tilanteessa, muutoin kun kulun tiiänkin ettei helpolla päästä.

Mutta jos joku ois sattunu näkemään sitä mun puuttuvaa punaista lankaa, niin mieluusti, oi niin mieluusti!, tahtoisin sen itselleni...

Loppuun laitan torpassa aktiivisesti kuunnellun viisuntyngän...tää on kolmikon yksi monista suosikeista, nuorimmainen laulaa tämän alusta loppuun antaumuksella (sillä on mitä ilmeisemmin varsin hyvä muistipää)
Anssi Kela: Miten sydämet toimii? - YouTube
 
Heissan, kehtaakohan tänne edes enää tulla mitään hölisemään? Elämä vienyt mukanaan niin että plussailu jäänyt välistä useamman kuukauden ajan.

Mutta hei kaikille! :wave:
 
Heissan, kehtaakohan tänne edes enää tulla mitään hölisemään? Elämä vienyt mukanaan niin että plussailu jäänyt välistä useamman kuukauden ajan.

Mutta hei kaikille! :wave:
Jestas sentään - morjensta sinä ihana :) :wave:!

Olenkin tässä muuten viimeaikoina miettinyt, että mitä mahtaa sinulle kuulua....kun aika moni on täältäkin hiekkikseltä lähtenyt poies...

Kaikki ok :)?
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
Jestas sentään - morjensta sinä ihana :) :wave:!

Olenkin tässä muuten viimeaikoina miettinyt, että mitä mahtaa sinulle kuulua....kun aika moni on täältäkin hiekkikseltä lähtenyt poies...

Kaikki ok :)?
Juu kaikki on ok. Elämä vaan vienyt pois palstalta. Elämä on ihan rattoisaa. Mies edelleen kotona ilman töitä, mä teen sitäkin enemmän tunteja. Taloudellisesti kuitenkin kaikki reilassa. Just viikko sitten tultiin Mallorcalta ja joulukuussa lähden yksin Chicagoon pariksi viikoksi ja jouluksi sopivasti kotiin. Että sinänsä ei ole huolta rahasta.

Tyttö täytti sunnuntaina kuusi, ja meidän perhe suurentui kahdella aavikkorotalla. Toisesta muksusta ei edelleenkään tietoa. Yritystä takana nyt vuosi. Vetää välillä apeaksi, mutta minkäs teet.

Mutta elämä paistaa yleisesti ottaen, ei voi valittaa. :)

Mitäs sinne, teidän isolle (isommalle) pesueelle?
 
Juu kaikki on ok. Elämä vaan vienyt pois palstalta. Elämä on ihan rattoisaa. Mies edelleen kotona ilman töitä, mä teen sitäkin enemmän tunteja. Taloudellisesti kuitenkin kaikki reilassa. Just viikko sitten tultiin Mallorcalta ja joulukuussa lähden yksin Chicagoon pariksi viikoksi ja jouluksi sopivasti kotiin. Että sinänsä ei ole huolta rahasta.

Tyttö täytti sunnuntaina kuusi, ja meidän perhe suurentui kahdella aavikkorotalla. Toisesta muksusta ei edelleenkään tietoa. Yritystä takana nyt vuosi. Vetää välillä apeaksi, mutta minkäs teet.

Mutta elämä paistaa yleisesti ottaen, ei voi valittaa. :)

Mitäs sinne, teidän isolle (isommalle) pesueelle?
Voi kuinka kiva kuulla, että elämä vie ja kannattelee :). Ja noi maisemanvaihdokset tutuista ympyröistä ovat aina kannattavia - saa uusia tuulia ja perspektiiviä kummasti!

Hei, teilläkin on sitten eskarilainen talossa :)!? Eikö ole ihan hassua, millasella vauhdilla aika menee? Hatustaan saa kiinni pitää, haipakkata on. Meilläkin keskimmäinen siis JO eskarilainen, viimeksi eilen ällistelin sitä asiaa myöhäisillan hämyisinä hetkinä...ja meijän tyttökin jo reilun neljän! Esikoinen jo porskuttelee koulussa kolmannella ja on aloittanut urakkansa paljon myönteisimmissä merkeissä kuin ikinä! Toivon todella hänen puolesta, että jatko olisi samanlaista... Enkkua on lähtenyt lukemaan innolla ja on ollut täpinöissään opettajalta saaduista palautteista :).

Ja mitäs minä - yritän pidellä tämän perheen naruja käsissäni :p. Semmoista aalloilla keikkumistahan tämä on - välillä seesteistä ja sitten jo myrskyääkin :D. Viime aikoina on ollut haasteellista eloa tämän etäomaishoitajuuden myötä, mikä on sitten aika isostikin vaikuttanut kaikkeen mutta...that's life. Hammasta purren ja kipeellä huumorilla eteenpäin, kuten ennenkin!

Aaa...teillä on ollut ilmeisesti kans pehmitystä tiedossa lemmikkien muodossa :). Meillä on myös hurjaa painostusta ilmassa, mutta yritän - toistaiseksi - vielä toimia jarruna...vaikka onhan tuossa lemmikin hankinnassa aika paljon niitä positiivisia puolia :). Ja elä ressaa perhekoostanne :hug: - elämä on kuitenkin täynnänsä yllätyksiä. Joskus vain pitää malttaa odottaa....
 
..tiiättekö muuten mimmosen sotkun saa keittiössä aikaiseksi, kun hiukan rivakamman puoleisesti mukamas kiireessään menee ja aukaisee jääkaapin oven ja saa tiputetuksi semmosen puolen litran pönikän maitorahkaa :rolleyes: :whistle: :p...

Mä tiiän :D.
Ison.

No jäi sinne purkkiin sitä maitorahkaa ja onnekseen kaapista löytyi vielä lisää, jotta sain sitten aikaiseksi suunnittelemattoman jälkiruuankin käen käänteessä :p

Ja - kuuluiko muuten teille saakka kuinka tässä rääkäisin vienokainosti?!

Perskutarallaa, kun ei tuon miehen liikkeistä sitten ikinä tiiä...nytkin sitten ihan hiipimällä kotiutui ja pääsi tytönkin huomaamatta hiipimällä sisään...joten voitte vaan kuvitella kuin säikähdin, kun kääntyessäni tuijotinkin miestä silmiin....

Eikä ole se ensimmäinen kerta kun nuin tekee :kieh:....:D
 
IhanaValo
Huoh kun oon huonokuntoinen. Latasin kännyyn jonkin 7 min treeni-ohjelman ja aattelin että katellaas nyt mimmoinen se on...en varmaan melkein puolia pystynyt ees tekemään, ainakaan oikein ja 5min oon tässä nyt valunut hikeä..Se kun ottaa jo voimille että käy lattialle pitkälleen (vatsalihaksia ja lankkua) ja nousee ylös sieltä :LOL::ashamed:
 
...vuan, meitsi poistuu nyt justiisa :wave:! Lähen hengittämään viisautta :D eli siis kahden eloisan ipanan kanssa lähdemme eittämättä herättämään toviksi paheennusta kirjastoon ja sitten iltapäivän taijan pyhittää ompelemiselle :) :p...

Tömäkkää torstaita itsekullekin :D!
 
kahvikirahvi
Me käytiin isomummilassa, että noi vanhukset jaksaakin innostua pienen ihmisen vierailusta :) Siinä olikin samalla aamupäivän ruokailut hoidettu, ja antoipa mummi pari pulloa mun onmehua ja kotitekoista omenahilloakin matkaan :) Ja omppuja tietty. Ihanaa kun on isovanhemmat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä