IhanaValo
Joo öitä..taas savu nousee korvista, älkää ees kysykö. Iltapalaa ja nukkumaan siis...
Näkkäriä, näkkäriä! Aion juuri mennä itsekin tekemään. Mulla on iso paketti koulunäkkiä, se on hyvää. Sit ne pienet pyöreät on kans herrrrrkullisia! Paitsi pienet pyöreät sesamit, ne on yöks.Jou hipsterit!
Luin, söin näkkileipää, nyt mussutan karkkia.
Mitäs täällä on puuhattu?
too much information :stick:...Jälkkäriks otan s**kkiin...
No älä nyt,ne on hyviä!Näkkäriä, näkkäriä! Aion juuri mennä itsekin tekemään. Mulla on iso paketti koulunäkkiä, se on hyvää. Sit ne pienet pyöreät on kans herrrrrkullisia! Paitsi pienet pyöreät sesamit, ne on yöks.
Jälkkäriks otan suklaata ja tsihin.
Kyllä muistorikas esine on paras perintö :heart:sain todella hyviä uutisia:
velipoika soitti ja sanoi että olivat päättäneet ehdottaa mulle että saan perinnöksi mun isoisän wanhan seinäkellon, ei tarvinnut kauaa miettiä myönteistä vastausta
HY :kiss: *puhaltaa savua pois*Joo öitä..taas savu nousee korvista, älkää ees kysykö. Iltapalaa ja nukkumaan siis...
Lopeta tökkiminen tai päädyt ite jälkiruokalistalle :stick: :stick:too much information :stick:
justiinsa näinKyllä muistorikas esine on paras perintö :heart:
älä yllytä hullua :stick:Lopeta tökkiminen tai päädyt ite jälkiruokalistalle :stick: :stick:
*kevyesti kärvennetty ruutis á la girafe*Lopeta tökkiminen tai päädyt ite jälkiruokalistalle :stick: :stick:
Hyviä uutisia?Wuppiduppiduu!!
Good for you!Poika haettu ja kotona... Mä olen kehittynyt, 10 vuotta sitten tyhjällä tiellä olisin päästellyt ainakin sen 150, nyt ajelin ihan kiltisti 100.
Tosin en pojan kanssa lujaa ole koskaan muutenkaan ajanut.
treffikutsua tyrkkää?Wuppiduppiduu!!
Wasallakin on hyvää näkkäriä, mut koulunäkki on silti parempaa. Pirkan näkkileipäkin on hyvää, ärsytti vaan kun ne piti halkoa ite ja en saanu niistä koskaan siistejä paloja :'(ruåttalainen näkkäri on muuten vielä parempaa kuin suomalainen
Wasa | Produkter | Knäckebröd | Rågi |
Mää ostin Pirkka-näkkäriä mut en oo oikein tyytyväinen makuun. Mun suosikki on Maukas-näkkileipä. Se katkaiseminen on vaan ranteesta kiinni :saint:Wasallakin on hyvää näkkäriä, mut koulunäkki on silti parempaa. Pirkan näkkileipäkin on hyvää, ärsytti vaan kun ne piti halkoa ite ja en saanu niistä koskaan siistejä paloja :'(
Varusteleka Skrama eräveitsi - Varusteleka.fiMää ostin Pirkka-näkkäriä mut en oo oikein tyytyväinen makuun. Mun suosikki on Maukas-näkkileipä. Se katkaiseminen on vaan ranteesta kiinni :saint:
Muuta meille niin palkkaan sut viralliseksi näkkärinkatkojaksi.Mää ostin Pirkka-näkkäriä mut en oo oikein tyytyväinen makuun. Mun suosikki on Maukas-näkkileipä. Se katkaiseminen on vaan ranteesta kiinni :saint:
Näin linkin, mutta menin silloin nukkumaan. Täytyy etsiä se taas ja lukea se nyt.Good for you!
Hei, luitko sen ketjun? Näitkö sen linkin? Ootko löytänyt ottanut kuvia?