The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyviä uutisia? :)
Juuh:)

treffikutsua tyrkkää?
tavallaan... varmistui huominen,saan tänne nelijalkaisen ystävän seurakseni :heart: ja nyt tää on ihan varma juttu kun aiemmin se oli vähän vielä hakusessa et onnistuuko. Voipi olla hullumaista iloita tälläisestä mutta mä olen niin ilonen kun se on niin söötti! ja saan viettää mooonta tuntia hänen kanssaan.
 
Eli siis KAHVIKIRAHVILLE:

Luin nyt sen sinun kirjoittamasi tarinan (tokkopa siellä muita edes minusta oli, vai oliko?)...
Ihan hieno tarina, joka oli hienosti kirjoitettu ja niin edelleen ja saattaa olla, että nikki luo sellaisen mielikuvan, mutta tositarinan kanssa siinä ei oikein ollut yhtymäkohtaa.
Mä olen aina opiskeluja lukuunottamatta asunut tällä samalla paikkakunnalla ja ollut tehtailijaperheen poika, se porvarikakara, jolla oli aina lapsena kaikki hienot lelut ja taskurahaakin ihan kivasti. Vanhempani ovat eronneet, joka oli silloin aika poikkeuksellista. Tietotekniikasta en ymmärrä mitään ja alkoholia käytän varsin harvakseltaan, tupakkaa kyllä menee senkin edestä.
Ja sitten mun ja exän tapaaminen; se ei ollut mitään piirittämistä, vaan täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevien teinejen känniseksiä, josta lähti sitten pikkuhiljaa...

Mutta hauska tarina =)
 
Eli siis KAHVIKIRAHVILLE:

Luin nyt sen sinun kirjoittamasi tarinan (tokkopa siellä muita edes minusta oli, vai oliko?)...
Ihan hieno tarina, joka oli hienosti kirjoitettu ja niin edelleen ja saattaa olla, että nikki luo sellaisen mielikuvan, mutta ...


Mutta hauska tarina =)
eihän noiden juttujen ole tarkoituskaan arvailla IRL:ää vaan olla hauskoja tarinoita jotka liittyy NIKKIIN
 
kahvikirahvi
Eli siis KAHVIKIRAHVILLE:

Luin nyt sen sinun kirjoittamasi tarinan (tokkopa siellä muita edes minusta oli, vai oliko?)...
Ihan hieno tarina, joka oli hienosti kirjoitettu ja niin edelleen ja saattaa olla, että nikki luo sellaisen mielikuvan, mutta tositarinan kanssa siinä ei oikein ollut yhtymäkohtaa.
Mä olen aina opiskeluja lukuunottamatta asunut tällä samalla paikkakunnalla ja ollut tehtailijaperheen poika, se porvarikakara, jolla oli aina lapsena kaikki hienot lelut ja taskurahaakin ihan kivasti. Vanhempani ovat eronneet, joka oli silloin aika poikkeuksellista. Tietotekniikasta en ymmärrä mitään ja alkoholia käytän varsin harvakseltaan, tupakkaa kyllä menee senkin edestä.
Ja sitten mun ja exän tapaaminen; se ei ollut mitään piirittämistä, vaan täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevien teinejen känniseksiä, josta lähti sitten pikkuhiljaa...

Mutta hauska tarina =)
Siis sen idea oli kertoa mielikuva nimimerkistä, ei henkilöstä nimimerkin takana.
Luitko muita mitä siellä oli kirjoitettu? Ultramariini mm kirjoitti loistavia kuvauksia. FreezeCatista oli aivan ihana.
 
Siis sen idea oli kertoa mielikuva nimimerkistä, ei henkilöstä nimimerkin takana.
Luitko muita mitä siellä oli kirjoitettu? Ultramariini mm kirjoitti loistavia kuvauksia. FreezeCatista oli aivan ihana.
Lueskelin sitä jonniin verran, sitten alkoi silmät harottaan. Nukkumaan varmaan pitäisi. Mutta täytyy sanoa, että yllätyin, kuinka hienoja tarinoita ja millaisia runoniekkoja täältäkin löytyy. Erittäin tervetullutta vaihtelua sille, että aina vaan tapellaan ja kiistellään - harmi vaan, että ketju kuoli noinkin "vähään".
Mutta ei se määrä vaan se laatu. Tuollaisia lisää ! =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä