kahvikirahvi
Mää voisin koittaa suoriutua nukkumaan, Niilokin tuli tohon ihan sen näköisenä että levolle täytyis päästä. Jätkä yrittää käydä unille mun tietokoneen päälle
Olipa tosiaan tehokas liike :Oen pelkää ja oon jo tulossa :kiss:
Mää oon niin pro näissäOlipa tosiaan tehokas liike :O
:stick: mutta en ihan vielä ole tullutOlipa tosiaan tehokas liike :O
Ei pidä paikkaansa, elokuvaeväänä näkkäri on ainakin pirun huono kun sen rouskutuksen alta ei kuulu mitään. Eikä jälkeläisen nukkuessa kehtais telkkariakaan laittaa täysille. Sen ajan kun syö, ei kuule mitäänJa ennen kaikkea näkkärissä se ääni.....kun palanen irtoaa rouskahdellen...oijoijoi...se on hienoa !
mutta kohta tulet:xmas::stick: mutta en ihan vielä ole tullut
Uskottava on! *nyökyttelee*Mää oon niin pro näissä
Joskus se ymmärrys löytää tähänkin pensaaseen:flower: Hyyhmäkisu tajuaa nää näkkäriasiat.
No mutta keppi sojossa oot jo.:stick: mutta en ihan vielä ole tullut
...mutta jos pistää kuulokkeet korvilleen, niin...paitti joo, on se kyllä sen verta äänekäs että pukkaa läpi. Joo - ei elokuviin. Mieluummin sinne sitten vaikka läjä Nalle- karkkeja ...Ei pidä paikkaansa, elokuvaeväänä näkkäri on ainakin pirun huono kun sen rouskutuksen alta ei kuulu mitään. Eikä jälkeläisen nukkuessa kehtais telkkariakaan laittaa täysille. Sen ajan kun syö, ei kuule mitään
No mutta keppi sojossa oot jo.
ootte molemmat oikeassamutta kohta tulet:xmas:
Auts. *puhaltaa*Kissa putos tietokonepöydältä ja hädissään tarras ekaan asiaan mihin sai kyntensä upotettua. Mun paljaaseen reiteen.
Vähältä piti etten huutanu.
Mää meen nyt ja sää taatusti tuut pian.ootte molemmat oikeassa
*läähättää*...Mun paljaaseen reiteen...
Dippikasviksia Nekin rouskuu, mutta ei yhtä häiritsevässä määrin....mutta jos pistää kuulokkeet korvilleen, niin...paitti joo, on se kyllä sen verta äänekäs että pukkaa läpi. Joo - ei elokuviin. Mieluummin sinne sitten vaikka läjä Nalle- karkkeja ...
Kissa putos tietokonepöydältä ja hädissään tarras ekaan asiaan mihin sai kyntensä upotettua. Mun paljaaseen reiteen.
Vähältä piti etten huutanu.
Meinasin ottaa kuvan, mutta sit mietin et onkohan se liian bannivaaran alla.*läähättää*
...Eikö sais pitää vielä rokulipäivän ja mennä ens viikolla sit reippaana? Joohan?
Eikö koulusta edes saa pitää?ei puhettakaan mistään rokulista
duuniin vaan
yyvesstä ei saa banniaMeinasin ottaa kuvan, mutta sit mietin et onkohan se liian bannivaaran alla.
Vaikka mitäs muutamasta naarmusta.
ei saa, koulu on sun duuniaEikö koulusta edes saa pitää?
Dippikasvikset on hyviä myös. Tosin mulla menee ne ilman dippiäkin, melkeen mieluummin ilman dippiä...mistä tuli mieleen että mun on muistettava ostaa huomenna taas kilon porkkanapussi ...ja lisää kukkakaaliakinDippikasviksia Nekin rouskuu, mutta ei yhtä häiritsevässä määrin.
Nyt olis kai oikeasti käytävä unille, josko sitä huomenna selviäisi kouluun kun olis palautettavana luokkatoverin kissankuljetusboksi, ja muutakin ohjelmaa olis. Ei huvittais. Eikö sais pitää vielä rokulipäivän ja mennä ens viikolla sit reippaana? Joohan?