Minulta ei nauruhymiötä amismiehelle, joku muu laittoi ne.
Totta se on. Olen tavannut vaikka kuinka monta sekä 1) viisasta että 2) älykästä 3) v että ä-kombo amislaista ja perusduunaria. Minä myös aivan valtavasti arvostan näiden ammattien tekijöitä -
mainittakoon erityisesti roska-autonkuljettajat. Mitä ilman näitä upeita miehiä tekisimme. Pjaskaan hukkuisimme!
Viisaus ja älykkyys
tosiaan ovat kaksi eri asiaa.
Ihastun Ihmiseen/Mieheen -
en koulutus / statustitteleihin.
Tarkoittaa: Mikäli m kolahtaisi kokonaisuutena, voisin aivan hyvin hänet omakseni ottaa, aivan sama
siinä kohtaa nämä amis vai academic-nimikkeet. Laajahko
yleissivistys, kesk.taito sekä kyselevä kiinnostus
toki atribuutteina iso plussa.
Älkää ottako niin hirmuisen tosissanne, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos; puhetta ja poretta mualimoon mahtuu.
Elä anna sen hetkauttoo,
mitä yksi Epateukka tuumaa
amiksesta tai yhtään mistään.
Mitäpä minä tekisin jollain hyperanalyyttisella kirjanörtillä, mikäli tältä puuttuisi se tärkein: tunneäly & empatia. Nämä ovat minulle ne tärkeimmät kriteerit kaksilahkeisessa - luotettavuuden ohessa.
[Sen sanon, että pelkästään autojen rassailu ja tv:n toljotus kotosohvalla Ohvi kädessä ei ole minun mieheni. Itse en edes omista 'lasinaamaa.' enkä käytä minuuttiakaan vkostani telkun töllöttämiseen].
Ihmisen suora, hyvä ryhti on yksi asia, joka vangitsee huomioni. Näyttää kokemukseni muk. vahvasti siltä, että sisäisen ja ulkoisen ryhdin välillä on huomattavan suuri korrelaatio.
Vielä pahoitteluni, mikäli amis-sutkautus Sinua loukkasi tai harmitti.
E