Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu
No tuolle pohjalle ei oikein voi rakentaa. Katkeruus patoutuu ja kasvaa ja lopulta myrkyttää kaiken. Hyvä yhteys kestää myös säröjä kun molemmilla on halu palata yhteyteen.
Pitäisi olla rento tunnelma, jolloin voi olla jännittämättä ja ilman ahdistusta. Ei vaan ole aina helppoa rentoutua, tarvitaan myös oikea henkilö, joka ei painosta. Halu palata yhteyteen on monilla, mutta mikä on sopiva aika ja paikka.

vierailija
Okay, ja kukahan sivusta hyppääjä sä nyt sitten olet. Kelle sinä luulet puhuvasi? Vaikutat tosiaan vähän omaperäiseltä ja sellaiselta joka sepittää ummet lammet eli selliasta palsta täytettä lämpimiksesi. Olkoon sitten paranoidia niin tai näin, niin sinä ainakin osaat soitella paranoideja säveliä. Putosit sitten omilta kärryiltäs tai et ja heitteletkö kärrynpyöriä hihitellen niin... ihan sama.
Sinä sekoitat minut toiseen ihmiseen, en muuta voi nyt todeta. Kärrynpyörähän on tuon E-naisen joku vanha kommentti, mitä sinä sekoilet?
Me kaksi ei nyt selkeästi ollenkaan tulla juttuun, niin sanotaanko vaan heipat ja yöt eikä enää kommenttia toisillemme anneta. En jaksa suntyylisiä ihmisiä yhtään, en kestäisi samalla työpaikalla tuollaista hyökkääjää.

vierailija
Sinä sekoitat minut toiseen ihmiseen, en muuta voi nyt todeta. Kärrynpyörähän on tuon E-naisen joku vanha kommentti, mitä sinä sekoilet?
Me kaksi ei nyt selkeästi ollenkaan tulla juttuun, niin sanotaanko vaan heipat ja yöt eikä enää kommenttia toisillemme anneta. En jaksa suntyylisiä ihmisiä yhtään, en kestäisi samalla työpaikalla tuollaista hyökkääjää.
Sinähän se aloit hyökkäillä täällä päälle siinä vihjailevilla paranoidi ja skitso syytöksilläsi. En minä sekoita sinua kehenkään. Miksi yrität laittaa ja istuttaa sanoja suuhuni? Sanon vain sulle, että tullaan ihan hyvin toimeen mutta sinä teet siitä vaikeaa. Niin ja viisaus on selkeästi ainakin joskus yrittänyt tavoitella sinua mutta sinä pentele olet ollut aina vähän sitä nopeampi. Et sä voita mua näissä mittelöissä kun mä näen ja luen sinun kaltaisten pelikirjaa kuin avointa lehteä. Se on morjes.

vierailija
Voin auttaa sinua. Sinun pitäisi vain luottaa minuun.

⭐Kenelle tämä?
----
Jos olet
joku lähelläni oleva hlö-
ole ystävällinen ja
tartu kynään / paperiin
ja kirjoita ihan vaan
simppeli oldschool
viesti - kera yhteystietojesi.
>>>
Postita tai tuo p.luukustani.

❗Huomio.
En avaa ovea
tuntemattomalle,
joten älä tule niissä
aikeissa. Nykyäänhän
kukaan ei kirjoita kirjeitä
eikä kortteja, harmi -
koska niitä rakastan.
Lupaan, en naura käsialallesi!
Vaikka mitä harakanvarpahia ois.

x

vierailija
Sinähän se aloit hyökkäillä täällä päälle siinä vihjailevilla paranoidi ja skitso syytöksilläsi. En minä sekoita sinua kehenkään. Miksi yrität laittaa ja istuttaa sanoja suuhuni? Sanon vain sulle, että tullaan ihan hyvin toimeen mutta sinä teet siitä vaikeaa. Niin ja viisaus on selkeästi ainakin joskus yrittänyt tavoitella sinua mutta sinä pentele olet ollut aina vähän sitä nopeampi. Et sä voita mua näissä mittelöissä kun mä näen ja luen sinun kaltaisten pelikirjaa kuin avointa lehteä. Se on morjes.
Ymmärrätkö etten ole tuo E? Ei muulla mitään väliä. En perusta kommentoida kuin kaipuuterkkuja vauvalla joskus. En jaksa mitään palstariitelyitä. En tunne sua, etkä sinä mua, tämä on aivan hullua ajanhaaskuuta. En ole missään mittelöissä sun kanssasi, miksi ihmettä sinä hyökkäät kuin yleinen syyttäjä vieraan päälle? Puolustauduin todeten että sinä sekoitat minut toiseen. En minä enää aloittamiasi riitoja jatkele.

vierailija
Ymmärrätkö etten ole tuo E? Ei muulla mitään väliä. En perusta kommentoida kuin kaipuuterkkuja vauvalla joskus. En jaksa mitään palstariitelyitä. En tunne sua, etkä sinä mua, tämä on aivan hullua ajanhaaskuuta. En ole missään mittelöissä sun kanssasi, miksi ihmettä sinä hyökkäät kuin yleinen syyttäjä vieraan päälle? Puolustauduin todeten että sinä sekoitat minut toiseen. En minä enää aloittamiasi riitoja jatkele.
Ymmärrätkö sinä etten ole väittänytkään sinun olevan E? En niin missään vaiheessa. Hyvä, en minäkään välitä riidellä ja kinastella. Sitäkään en ole väittänyt, että tuntisimme. Tämäkin on sinun oletuksesi. En ole missään vaiheessa väittänytkään tuntevani sinua. Miksi sinä edelleen hyökkäät vieraan päälle, ja heittelit skitso paranoidi työstö-diagnooseja ihan täysin mielenterveydeltään stabiilille ja älykkäälle ihmiselle. Puolustauduin vain tosiaan minäkin vastineellani, että minä en ole sekoittanut sinua kehenkään enkä tule sekoittamaan. En tosiaan jatka riitelyä, kun en ole kanssasi edes riidellyt. Onko keskustelu sinulle aina riitelyä?

vierailija
❗⭐🚦
________

Epateukka eli
minä tässä vielä..
❤
Onko tulossa
hellyttävä,
kömpelöin
mie sk irjaimi n
kyhätty kirjeen-
kaltainen?