Heippa :kiss:Häppödiskäppödis vaan ketjulaatikkoon kaikille :wave:!
Elokuuta mennä jolkotellaan vauhdilla etteenpäin, tapahtumia on piisannut liiaksikin asti mutta iloisimmat niistä lienevät koululaisen koulunaloitus sekä keskimmäisen eskariuran korkkaaminen . Molemmilla velloksilla tosi kivat opettajat ja - mikä mun mielestä tärkeintä - eskarilainen on aivan tohkeissaan omasta "koululaisuudestaan" eli uusien asioiden oppiminen on nastaa.
Harrastustoimintakin on alkanut - meijen partiolaiset ovat leireilemässä ja hankkimassa lisää taitoja ja osaamista luonnon helmassa (enkä mitään mainihe siitä että toinen niistä partiolaisista sais mun puolesta viipyä vaikka pitempäänkin leirillä..). Onneksi mulla on tukena täällä kaksi näpsäkkää "turvahenkilöä", ei niin hirvitä oleminen ...
Ja jallu on hyvää lämmikettä
kiva kun pistäydyt moikaamassa ,sun ihanat ja positiiviset viestit on niin mukavaa luettavaa.Teillä on siellä sitten alkanut arki mukavasti,kiva kun muksutkin tykänneet koulusta ja eskarista,siinä on uutta ja jännää kerrakseen.Eskarilainenkin varmasti tuntee ittensä jo isoksi kun on jo melkein koulussa ja opettajat on tärkeitä jos ovat ihania ja kivoja,itelläni on ollut kaki opettajaa kouluaikoina jotka pysyy mielessä loppuiän,olivat niin ihania että tätä toista opettajaa nykysin kun näkee vaihetaan kuulumisia aina,oli mulle todella tärkeä sillon ja olen monesti miettinyt että kun on jo vanha ja vaivainen että mitä jos joku päivä ei enää tulekkaan vastaan...meinaan vaan että jos lapselle sattuu ihana opettaja siitä voi tulla lapselle tärkeä ihminen vaikka koulut olisi vuosia sitten loppuneet. Mulla ainakin on jäänyt ihanant muistot näistä kahdesta opettajasta ja varsinkin tästä 5-6lk opesta.
Viimeksi muokattu: