Siinä tapauksessa laitatte lasten kanssa jotain hyviä animaatioleffoja pyörimään maratoonille ja pyjamaa ei saa riisua koko päivänä!Huomenia!
Tänään mies menee kaverinsa mökille yöks, pelaavat siellä korttia ja juovat. Itte varasin kotiin pari purkkia dippiä, kasviksia ja lapsille on karkkipussit karkkipäivälle.
Olla möllötetään siis...
Jotain tän suuntaista voi olla tiedossa Tosin noiden on pakko jossain vaiheessa päästä pihallekin purkamaan energiaansa, muuten ne hyppii seinille. Ehkä mie saan sillä aikaa vähäsen siivoiltua tätä kaaosta..:snotty:Siinä tapauksessa laitatte lasten kanssa jotain hyviä animaatioleffoja pyörimään maratoonille ja pyjamaa ei saa riisua koko päivänä!
RUUTIIS:kiss:kai nyt jumalauta miehilläkin on valtuudet pyytää ystäviä kylään
kaitpa se koti on osaksi miehenkin?
Näin luulisi.kai nyt jumalauta miehilläkin on valtuudet pyytää ystäviä kylään
kaitpa se koti on osaksi miehenkin?
Moiiii!Huomentapäivää.
Miten ihmeessä hauskanpidosta voi tulla näin kamala olo? Miten shakki voi olla fyysisesti näin rasittava peli?
Mä en uskalla vielä kahvia kokeilla. Ehkä parin tunnin päästä.Huomenta taas! Mää en virkisty yhtään vaikka join kahvia |O
Ei ny ihan. Olin puoli kolmelta kotona. Ja joo, kyllä karhu on ny mun kimppuuni käynyt. Kamala otus on se.Moiiii!
jos se oli se karhu enempi joka aihuttanu ton ....koko yökö siellä meni?
karhuthan on suloisia muttei mun kimppuun oo käynyt koskaan,enempi noi lonkerot kietonut ympärilleenEi ny ihan. Olin puoli kolmelta kotona. Ja joo, kyllä karhu on ny mun kimppuuni käynyt. Kamala otus on se.
Ei pitäis verrata, mut kamalinta mitä karhun kanssa voi käydä on se, että aamusella herää naaraskarhun viereltä korva purtuna ja selkä verinaarmuille raavittuna.karhuthan on suloisia muttei mun kimppuun oo käynyt koskaan,enempi noi lonkerot kietonut ympärilleen
ois varmaan pitäny väsymyksestä huolimat mennä eilen itekin,nyt on sadetta luvattu koko päiväks ja illaks/yöks niin mene siinä sitten minnekkään ja kun pihi olen niin mä mitään takseja tilaa,meen yleensä kävellen.
mulla on tapana sanoa kotona aina viimeinen sana ja yleensä käytän juuri noitaNäin luulisi.
Mutta toisaalta sitä on sellaisiakin parisuhteita joissa miehellä on valtuudet sanoa tasan kaksi sanaa jotka kuuluvat - kyllä kultaseni.
...meillä ei parane nuita sanoja käyttää viimeisinä sanoina, sillä se on silloin suurimman luokan kettuilua :kieh:...näin minut on opetettu tässä vuosien saatossa...*puistatus menee pitkin selkäpiitä*mulla on tapana sanoa kotona aina viimeinen sana ja yleensä käytän juuri noita
Se on se aviomiehen osa. Tuo sanapari ehti meikäläisellekin käydä tutuksi. Kukapa sitä ny rakkaansa kanssa viittis riidellä.mulla on tapana sanoa kotona aina viimeinen sana ja yleensä käytän juuri noita