kyllä maistuis mullekkinMm...kahvia kermavaahdollla, omenamurupaistosta, jätskii ja kermavaahtoa... pieni herkkuhetki
Lähetääs Ruutis Sangrian kimppuun.kyllä maistuis mullekkin
Lähetääs Ruutis Sangrian kimppuun.
Tai siis syödään sen herkut
yyh ei tykkää paitsi väreistä ja villasukista.Jo on syksyinen ilma, harmaata, vettä sataa ja kylmä. Pitää vissii kaivaa villasukat ja kynttilät käyttöön :heart:
Alkusyksy on kivaa aikaa, mä tykkään kyl. Vaiks kesästä vielä enemmän pidän suomessa liian lyhyet kesät mut silti täältä en pois lähtis.yyh ei tykkää paitsi väreistä ja villasukista.
en ole vielä lainkaan kattonu Moskovan kisoja mutta keihäsfinaalin aattelin kattoakattookos kukaan tätä miesten keihästä? mua ei urheilut muuten niin kiinosta mut keihäs on sellanen laji et katsoo jos on suomalaisia mukana ja ainahan niitä on.
en määkää muita lajei oo kattonut mut tän keihään olen ja nythän tää on keihään finaali.en ole vielä lainkaan kattonu Moskovan kisoja mutta keihäsfinaalin aattelin kattoa
on muuten pikkusen sieviä nuo palkintoseremonia kaunistajat
No just muistin, ehdin muutaman heiton kattoa eka kierrokselta ja nyt tuossa taustalla kuuluu selostuskattookos kukaan tätä miesten keihästä? mua ei urheilut muuten niin kiinosta mut keihäs on sellanen laji et katsoo jos on suomalaisia mukana ja ainahan niitä on.
hih,samaa mieltä harmi ettei toi Jan Zelezny enää heitä musta se on aika hottis ollu aina. mutt juu,pääasia nyt et heittävät mitaleille sama se miltä näyttävät.No just muistin, ehdin muutaman heiton kattoa eka kierrokselta ja nyt tuossa taustalla kuuluu selostus
Miten tässä joutaa ees suihkuun...? On tuo Thorkildsen sitten...:snotty:
Tosin, tykkään tuosta Ruuskasen suomalaisesta "röllilookistakin"...Pitkämäki on vähän turhan imelän näkönen jotenkin.
Ööh...meni vähän ohi...keihäänheittoa siis kattelen tääl
Mul ois crowmoorea kaapisno onpa tylsää tsihistellä yksin:| eikö kukaan tsihistä mun kaa?
Ei oo tsihejä. Mehua juon, kippistä vaan siltino onpa tylsää tsihistellä yksin:| eikö kukaan tsihistä mun kaa?
kipin kapin hakemaan sittenMul ois crowmoorea kaapis
kippistä*kili kili*Ei oo tsihejä. Mehua juon, kippistä vaan silti
Haettu, lisäksi kickerssei mutustan herkkukiintiö täyttyyki sitte vähäks aikaa tästä eteenpäin ehkä huomiseenkipin kapin hakemaan sitten
mä en uskaltanu ostaa herkkui kun eilen söin pikkupussin nameja. nyt vaan hörppäilen tsihejä.Haettu, lisäksi kickerssei mutustan herkkukiintiö täyttyyki sitte vähäks aikaa tästä eteenpäin ehkä huomiseen