Sangria
Noi on niin hyviä, otin kipollisen tähän ja ne hävis jo johonkin :snotty:mä en uskaltanu ostaa herkkui kun eilen söin pikkupussin nameja. nyt vaan hörppäilen tsihejä.
Noi on niin hyviä, otin kipollisen tähän ja ne hävis jo johonkin :snotty:mä en uskaltanu ostaa herkkui kun eilen söin pikkupussin nameja. nyt vaan hörppäilen tsihejä.
kuka ne kävi kähveltämässä:ONoi on niin hyviä, otin kipollisen tähän ja ne hävis jo johonkin :snotty:
Ei hajuakaan, outo juttu :snotty:kuka ne kävi kähveltämässä:O
terse!tere :wave:
Olipa yö.. Joku mies ehdotti kolmen kimppaa kaverinsa kera. Suutelin yhtä nuorta naista. Aamulla iski krapula.
Ei kai ny suuteleminen vielä kumminkaan ihan rankkaa oleterse!
mää ihan järkytyn tosta sun seksielämästä... mähän olen tälänen kiltti tyttö vaan:saint:
ei kai mutta kuitenkin noin muuten tuntuu olevan aina kaikenlaisia juttuja no mä olen niin täyshetero ja miesten perään katselevä että mua ei naisten suutelu kiinnosta mutta en kiellä sitä muilta.Ei kai ny suuteleminen vielä kumminkaan ihan rankkaa ole
Mä en kuitenkaan suostunut kimppa kivaan.terse!
mää ihan järkytyn tosta sun seksielämästä... mähän olen tällänen kiltti tyttö vaan:saint:
Mä en olekaan täyshetero.ei kai mutta kuitenkin noin muuten tuntuu olevan aina kaikenlaisia juttuja no mä olen niin täyshetero ja miesten perään katselevä että mua ei naisten suutelu kiinnosta mutta en kiellä sitä muilta.
ai jaa,no mikset.oliko rumia äijiä?Mä en kuitenkaan suostunut kimppa kivaan.
Ihan kivan näköisiä mutta ei oikein kiinnostanut olla kahden kanssa.ai jaa,no mikset.oliko rumia äijiä?
Ai niin,onhan siitä ollut puhetta kai joskus...Mä en olekaan täyshetero.
Niin minäkin silleen ihan vähän.jos täällä olis nyt mies niin mä hyväksikäyttäsin sitä pikkusen:ashamed:
Niin minäkin silleen ihan vähän.
:kiss:mä taas en ole täyspäinen
Oi :kiss:....skål på den saken eli ei muuta kuin kuplivat kattoon ja napanderia lissää:kiss:
kerron salisuuden älä kerro muille.tinku on vähän huppelissa...vetää pitkästä aikaa ketjujuomaa...hups