The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenia!

Tänään mies menee kaverinsa mökille yöks, pelaavat siellä korttia ja juovat. Itte varasin kotiin pari purkkia dippiä, kasviksia ja lapsille on karkkipussit karkkipäivälle.
Olla möllötetään siis...
 
kahvikirahvi
Huomenia!

Tänään mies menee kaverinsa mökille yöks, pelaavat siellä korttia ja juovat. Itte varasin kotiin pari purkkia dippiä, kasviksia ja lapsille on karkkipussit karkkipäivälle.
Olla möllötetään siis...
Siinä tapauksessa laitatte lasten kanssa jotain hyviä animaatioleffoja pyörimään maratoonille ja pyjamaa ei saa riisua koko päivänä!
 
IhanaValo
Siinä tapauksessa laitatte lasten kanssa jotain hyviä animaatioleffoja pyörimään maratoonille ja pyjamaa ei saa riisua koko päivänä!
Jotain tän suuntaista voi olla tiedossa :D Tosin noiden on pakko jossain vaiheessa päästä pihallekin purkamaan energiaansa, muuten ne hyppii seinille. Ehkä mie saan sillä aikaa vähäsen siivoiltua tätä kaaosta..:snotty:
 
kahvikirahvi
Tsemppiä siivoukseen, mää lähden tästä huvipuistoilemaan lasten kanssa ja jätän käskyn että kotona täytyy olla siistiä kun tulen takaisin, tai muuten... :D

Hauskaa päivää kaikille!
 
Huomenta täältäkin!

Tulipa pitkät yöunet,no kerrankos sitä. Fiilis kyllä ole juuri yhtään parempi ja nyt sataa vielä vettäkin että kiva kiva :( Jotain tarvis kai tehdäkkin vai tekisinköhän yhtään mitään...

Mhdm:llä(pk) on näköjään ollut hauska ilta/yö :D

Ihqunen: rentoa päivää teille lasten kanssa:)

Miksei mythis virkisty yhtään? onko sulla vanhaa kahvia siellä kun ei toimita virkaansa:D
 
IhanaValo
Mies lähti tuossa tunti sitten...yleisön pyynnöstä ruokana tänään (jo uunissa tulossa) on raskalaisia ja lihapullia, jälkkäriks lauantaikarkit ja jädet :)
Illemmalla sitten porkkanaa ja muuta dippien kanssa..ja leffaa.

Pestiin vasta petarin päällinen, hitto kun oli hankala taiteilla se sisus takas sisälle..hiki tuli jo siinä ja vielä pitäis siivoilla muutenkin. Mies sentään tiskas ennen lähtöään..kun hetken aikaa siitä muistutteli :)
 
Tää on ihan hanurista,viikolla nättiä kun töissä ja nyt koko viikonlopuks vettä luvattu kun vapaata ja just katoin et ensviikolle taas nättiä luvassa.Mua tonne sateeseen saa,ei siellä ketään muutakaan ole.Eli nyhjätään sitten sisätiloissa taas yksin. Kavereitakaan turha pyytää,niillä on niin omia juttuja ja ite en kehtaa itteeni kylään tyrkkäillä ja kun ei ne edes tajua kutsua. Kaverin mies kyllä sanonut monesti et tuu istuu iltaa mutta ei mun kaveri ikinä kutsu ja eihän se mies mua voi kutsua,sanonu kuitenkin monta kertaa et tuu istuu ja otetaan muutama ja lauletaan vaikka singstaria tai pelataan tai sit vaan ollaan. Mutta ei kaveri kutsu,enkä tiedä edes tietääkö se et sen mies on tollasta mulle puhunut,en oo kysynyt.

Tylsää!
 
Viimeksi muokattu:
kai nyt jumalauta miehilläkin on valtuudet pyytää ystäviä kylään

kaitpa se koti on osaksi miehenkin?
RUUTIIS:kiss:

joo on varmaan mutta kun mä olen enempi tän naisen kaveri,ollut jo vuosia(miehen olen tuntenut kyllä kauemmin) vaikka ollaanhan me nyt vietetty komestaankin aikaa aina joskus,harvemmin mutta kuitenkin.en tiedä pelkääkö mies sit sitä mitä tää mun kaveri sanois et rupeeko kuvittelee jotakin.Vaikka me ollaan joskus kauan sitten tän miehen kanssa biletettykin yhessä tosin siitä on jo vuosia aikaa eikä nuo ollu vielä yhessä. Mutta en tiedä mikä siinä sitten on kun kuitenkin monta kertaa tosiaan sanonut et voisin tulla istuu iltaa,kai sen mun kaverin sit pitäs mut virallisesti kutsua...en mä tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ny ihan. Olin puoli kolmelta kotona. Ja joo, kyllä karhu on ny mun kimppuuni käynyt. Kamala otus on se.
karhuthan on suloisia muttei mun kimppuun oo käynyt koskaan,enempi noi lonkerot kietonut ympärilleen:D

ois varmaan pitäny väsymyksestä huolimat mennä eilen itekin,nyt on sadetta luvattu koko päiväks ja illaks/yöks niin mene siinä sitten minnekkään ja kun pihi olen niin mä mitään takseja tilaa,meen yleensä kävellen.
 
karhuthan on suloisia muttei mun kimppuun oo käynyt koskaan,enempi noi lonkerot kietonut ympärilleen:D

ois varmaan pitäny väsymyksestä huolimat mennä eilen itekin,nyt on sadetta luvattu koko päiväks ja illaks/yöks niin mene siinä sitten minnekkään ja kun pihi olen niin mä mitään takseja tilaa,meen yleensä kävellen.
Ei pitäis verrata, mut kamalinta mitä karhun kanssa voi käydä on se, että aamusella herää naaraskarhun viereltä korva purtuna ja selkä verinaarmuille raavittuna.
Lonkeroita nauttiessa taas on suuri vaara aamulla herätä jonkin mustekalan kaltaisen nilviäisen viereltä.

Jos taas on tarkoitus vain ja ainoastaan ryypätä, niin siihen on vain yksi juoma ja se on jallu. Kelpaa molemmille sukupuolille. Miehet vetää yleensä sellaisenaan, naarasotuksilla on tapana sotkea siihen spraittia.

Kaks humpansoittajaa aikanaan hääkeikan jälkeen istahtivat työväentalon portaikolle vakaana aikomuksenaan korkata jallupullo. Pihaan ajoi mies mersulla ja sanoi, että älkää helvetissä korkatko vaan myykää toi jallupullo mulle viidelläkympillä. Humpansoittajat katsoivat toisiaan, pudistivat päätään ja sanoivat, että ei me tätä myydä. Mersumies sanoi, että myykää myykää mä maksan satasen. Ei me tätä sulle myydä. Viimeinen tarjous. Sataviiskymppiä yhdestä jallupullosta. Ei tu kauppoja. Sit mersumies ajoi pois. Humpansoittajat korkkasivat pullon, ottivat huikat ja ihmettelivät, että kuinka joku voi olla noin perso viinalle.
 
Häppödiskäppödis vaan ketjulaatikkoon kaikille :wave:!

Elokuuta mennä jolkotellaan vauhdilla etteenpäin, tapahtumia on piisannut liiaksikin asti mutta iloisimmat niistä lienevät koululaisen koulunaloitus sekä keskimmäisen eskariuran korkkaaminen :). Molemmilla velloksilla tosi kivat opettajat ja - mikä mun mielestä tärkeintä - eskarilainen on aivan tohkeissaan omasta "koululaisuudestaan" eli uusien asioiden oppiminen on nastaa.

Harrastustoimintakin on alkanut - meijen partiolaiset ovat leireilemässä ja hankkimassa lisää taitoja ja osaamista luonnon helmassa (enkä mitään mainihe siitä että toinen niistä partiolaisista sais mun puolesta viipyä vaikka pitempäänkin leirillä..). Onneksi mulla on tukena täällä kaksi näpsäkkää "turvahenkilöä", ei niin hirvitä oleminen :p...

Ja jallu on hyvää lämmikettä :p
 
...ai helkatti, meinas muuten käydä ohrasesti tänne kirjautuessani, kun en niin alkuunkaan tahtonu muistaa mun salasanoja ja mittään :O :snotty:...mitä ilmeisimmin muistikorttini tilavuus tullut tappiinsa (mulla mitään salasanoja missään ylhäällä ole...)...

Pitänee jonkinlaista näppituntumaa tässä yrittää ylläpitää....tai jotain :D
 
mulla on tapana sanoa kotona aina viimeinen sana ja yleensä käytän juuri noita
Se on se aviomiehen osa. Tuo sanapari ehti meikäläisellekin käydä tutuksi. Kukapa sitä ny rakkaansa kanssa viittis riidellä.

Tosin naarasotuksilla ja urosotuksilla on ihan eri määritteet neuvottelulle ja riitelylle. Milloin naarasotus käyttää kaikkia osaamiaan ärräpäitä haukkuessaan miestä pataluhaksi, niin se on naarasotuksen mielestä keskustelua. Jos mies vastaa millä tahansa muilla sanoilla, niin se on riidan haastamista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä