The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No nyt rupes munki päässä jyskyttää,taitaa se liika valvomiene olla nyt syypää tähän.epistä kun en ole ees juonu mitään ja silti jyskää niinko ois krapula mut valvomisesta nyt tuleekin pahempi olo yleensä kuin siitä et ois juonut.kummallista sekin.
 
ihmisen muisti on jännä,en muistanut et oon nähny unta enneku äsken kun pistin makuulle...oliko vähän kiihkeetä menoa Elonkerjuun laulajan Juhan kanssa:ashamed: älkääkä kysykö miksi näin tollasta unta.bändi on hyvä ja laulaja mutta en yhtään tiedä miksi juuri tämä mies....muistan vielä mitä se siinä unessa mulle puhuikin.
 
IhanaValo
Oii, kun on maha täynnä...nyt tekis mieli käydä päikkäreille mutku ei pysty. Vaikka toisaalta, toinen lapsista on kavereillaan ja toinen haluaa pitää muuten vaan sadetta pyöräkatoksessa kaverinsa kans että sikäli joutais lepäilemäänkin :)
 
Aries 78
Tinkulle anteeksi että aloin juttelemaan ketjussa asioista! Tuo mitä kirjoitin ettei ole enää mahdollista tapaaminen, johtuu minun nykyisestä elämäntilanteesta joka muuttunut tässä lyhyen ajan sisällä paljon.. Ei johdu sinusta, tässä vain on kolmansia osapuolia mukana jotka tuskin ilahtuisi tapaamisista :)
 
Voi kurjuuksien kurjuus. Huomasin, että vaunuista on hävinnyt tilkkupeitto jonka äiti teki minulle ollessani vauva, sain sen omalle tytölle, kun hän syntyi ja tarkoitus oli antaa se eteenpäin. En ymmärrä miten se on voinut tippua, olisin kävellyt sen päältä jos olisi pudonnut maahan. Tai missä välissä sen olisi joku voinut viedä?
Harmittaa suunnattomasti, se oli vielä todella kaunis ja hyvin tehty. Ei sitä korvaa mikään eikä äitinäkään enää osaa ommella.
 
Voi kurjuuksien kurjuus. Huomasin, että vaunuista on hävinnyt tilkkupeitto jonka äiti teki minulle ollessani vauva, sain sen omalle tytölle, kun hän syntyi ja tarkoitus oli antaa se eteenpäin. En ymmärrä miten se on voinut tippua, olisin kävellyt sen päältä jos olisi pudonnut maahan. Tai missä välissä sen olisi joku voinut viedä?
Harmittaa suunnattomasti, se oli vielä todella kaunis ja hyvin tehty. Ei sitä korvaa mikään eikä äitinäkään enää osaa ommella.
voi kun kurja juttu :hug:

anoppi teki kanssa joskus vaunuihin peiton jonka säästän :)
 
Lady Gardenea
Voi kurjuuksien kurjuus. Huomasin, että vaunuista on hävinnyt tilkkupeitto jonka äiti teki minulle ollessani vauva, sain sen omalle tytölle, kun hän syntyi ja tarkoitus oli antaa se eteenpäin. En ymmärrä miten se on voinut tippua, olisin kävellyt sen päältä jos olisi pudonnut maahan. Tai missä välissä sen olisi joku voinut viedä?
Harmittaa suunnattomasti, se oli vielä todella kaunis ja hyvin tehty. Ei sitä korvaa mikään eikä äitinäkään enää osaa ommella.
:hug: :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä