No nyt rupes munki päässä jyskyttää,taitaa se liika valvomiene olla nyt syypää tähän.epistä kun en ole ees juonu mitään ja silti jyskää niinko ois krapula mut valvomisesta nyt tuleekin pahempi olo yleensä kuin siitä et ois juonut.kummallista sekin.
en mä niin tuhma oo ollut et piiskaa pitäs antaa.....mielummin keppiä jos jotain pitää antaa:ashamed:Pitäis piiskaa antaa..
On mulla sellainenkin..yöpöydän laatikossa.en mä niin tuhma oo ollut et piiskaa pitäs antaa.....mielummin keppiä jos jotain pitää antaa:ashamed:
Kyllä keittiövälineitäkin voi käyttää rankaisuunHyihyi teitä piiskoinenne ja keppeinenne..mie karkaan ruuanlaittoon nyt :wave:
no ihan varmasti onOn mulla sellainenkin..yöpöydän laatikossa.
Mä olin äskettäin päikkärillä. Nukuin yön huonosti yskän takia. Nyt on pää kipiä.Oii, kun on maha täynnä...nyt tekis mieli käydä päikkäreille mutku ei pysty. Vaikka toisaalta, toinen lapsista on kavereillaan ja toinen haluaa pitää muuten vaan sadetta pyöräkatoksessa kaverinsa kans että sikäli joutais lepäilemäänkin
:hug: Voi sinuu..yritä parannella ittes kuntoon..Huomenna sit lääkäriin vaikka väkisin?Mä olin äskettäin päikkärillä. Nukuin yön huonosti yskän takia. Nyt on pää kipiä.
jep :hug::hug: Voi sinuu..yritä parannella ittes kuntoon..Huomenna sit lääkäriin vaikka väkisin?
voi kun kurja juttu :hug:Voi kurjuuksien kurjuus. Huomasin, että vaunuista on hävinnyt tilkkupeitto jonka äiti teki minulle ollessani vauva, sain sen omalle tytölle, kun hän syntyi ja tarkoitus oli antaa se eteenpäin. En ymmärrä miten se on voinut tippua, olisin kävellyt sen päältä jos olisi pudonnut maahan. Tai missä välissä sen olisi joku voinut viedä?
Harmittaa suunnattomasti, se oli vielä todella kaunis ja hyvin tehty. Ei sitä korvaa mikään eikä äitinäkään enää osaa ommella.
moooiNamupala o/
:hug: :kiss:Voi kurjuuksien kurjuus. Huomasin, että vaunuista on hävinnyt tilkkupeitto jonka äiti teki minulle ollessani vauva, sain sen omalle tytölle, kun hän syntyi ja tarkoitus oli antaa se eteenpäin. En ymmärrä miten se on voinut tippua, olisin kävellyt sen päältä jos olisi pudonnut maahan. Tai missä välissä sen olisi joku voinut viedä?
Harmittaa suunnattomasti, se oli vielä todella kaunis ja hyvin tehty. Ei sitä korvaa mikään eikä äitinäkään enää osaa ommella.
Moi!Kiva että tulit takasinja moikka :wave: kaikille
tässä tullut pidettyä vähän palstataukoa mutta enpä ole kauheasti kotonakaan ollut
eihän täältä pois osaa olla kuin pakostaMoi!Kiva että tulit takasin
Ja Aries.. Jotain uutta sutinaa meneillään siellä suunnalla...?
Voihan sen noinkin sanoa, tässä olis muuttokin vielä tälle kuulle edessä!onko areis löytänyt jotain kivaa elämäänsä
no mutta sehän on kivaVoihan sen noinkin sanoa, tässä olis muuttokin vielä tälle kuulle edessä!