ei mulla mitään näy...musta ruutu vaan.Uus yritys, kun ei se tohon viestiin tule edes muokkaamalla...
...kele kun ei onnistu.
Tossa linkki...
http://cdn.themetapicture.com/media/funny-big-slice-of-pizza.jpg
ei mulla mitään näy...musta ruutu vaan.Uus yritys, kun ei se tohon viestiin tule edes muokkaamalla...
...kele kun ei onnistu.
Tossa linkki...
http://cdn.themetapicture.com/media/funny-big-slice-of-pizza.jpg
ai sellasessa kävit,no johan nyt...Hola queridas!
Määpäs kävinkii kavereitten kans tissibaarissa
Sama mulla. Vissiin joku niin käsittämätön pitsa ettei voi kaikille naisille näyttää...ei mulla mitään näy...musta ruutu vaan.
Itse asiassa semmosiaki on tässä kulmilla monta mutta ei oo tullu vielä käytyäai sellasessa kävit,no johan nyt...
jos oli pitsa ensinkään tais olla makkaraSama mulla. Vissiin joku niin käsittämätön pitsa ettei voi kaikille naisille näyttää...
Pitsani yleensä ovat käsittämättömiä, mutta katseenkestäviä.Sama mulla. Vissiin joku niin käsittämätön pitsa ettei voi kaikille naisille näyttää...
Uskon jos uskonPitsani yleensä ovat käsittämättömiä, mutta katseenkestäviä.
Pitsassa voi olla makkaraa. TV salamipitsan ystävä.jos oli pitsa ensinkään tais olla makkara
Pitsassa voi olla makkaraa. TV salamipitsan ystävä.
Tervetuloa kerhoon. Pitsaisuuteen on ny syypäänä Tinkuliini.Mä en saa unta. Kiitti vaan, mun alkoi tekee mieli pitsaa.
Mitenkäs tuommoinen mahdotonta voisi olla?
Onneks en poikennu ketjuun enää illalla...olisin varmasti nähny pitsaisia, kuolaisia uniaMä en saa unta. Kiitti vaan, mun alkoi tekee mieli pitsaa.
Mä kävisin jos täs lähellä olis. Mä olen käynyt strippibaarissa.Itse asiassa semmosiaki on tässä kulmilla monta mutta ei oo tullu vielä käytyä
Mieluimmin yks krapula kuin tää helvetin tauti joka on ollut yli viikon.Huomenta |O
Mää nukuin vaan muutaman tunnin ja sit heräsin krapulaan. Synnin palkka.
Voi sua :hug:Mieluimmin yks krapula kuin tää helvetin tauti joka on ollut yli viikon.
soriiiii mut se vahinko,enkai mää nyt tahalteen.Tervetuloa kerhoon. Pitsaisuuteen on ny syypäänä Tinkuliini.
Pitäis piiskaa antaa..soriiiii mut se vahinko,enkai mää nyt tahalteen.