Aries 78
Ei aivanno ei menny ihan putkeen
Ei aivanno ei menny ihan putkeen
nii...miten se nyt silleen pääs käymään: /Ei aivan
Leikkii nolojen tilanteiden miestä???Mutta mitäs asiamies sitten tekee, kun on samanlainen laiska ilta kuin tänään eikä pitsa-aineksia kaapissa, ja naaras ilmestyy huhuilemaan?
Ai milleen?nii...miten se nyt silleen pääs käymään: /
Parvekkeen sijainti ei ole mikään valtiosalaisuus. Yleensä kysyvät eivät tieltä eksy.mää en vaan edelleenkään tiedä missä se parveke on jotta voin tulla huhuilee |O
Olisin odottanut sitä että olisit käynyt katsomassa mitä täälä kalajoella on.nii...miten se nyt silleen pääs käymään: /
Jemmaa niitä pitsa-aineksia? Jauhelihaa ja kinkkua voi pakastaa, ananas, tonnikala ja pepperooni säilyy avaamattomina ties ja kuinka kauan. Salamin säilymisestä en tiedä kun en taida edes kunnolla tietää mitä se on.. Mutta jos se on sellanen tyhjiöpakattu maustemakkaratanko, niin eikös nekin säily ikuisuuden?Leikkii nolojen tilanteiden miestä???
Just ton vuoksi huhuiluista olis aina kiva saada ennakkovaroitus.
et vissiinn ollu ainutOlisin odottanut sitä että olisit käynyt katsomassa mitä täälä kalajoella on.
en oo minä ainakaan vielä untenmailla,ei vaan nukuta,saanu tän unettomuustartunnan teiltä muilta:kieh:Jokos kaikki meni uniuni?
Meikäläisellä tämäkin yö taitaa mennä silmät auki.:headwall:
Sulla oli muitakin kohteita? Sorry että silloin tuotin pettymyksen!et vissiinn ollu ainut
eikäku tarkotin itteeni et odotin kans. mut harmi.Sulla oli muitakin kohteita? Sorry että silloin tuotin pettymyksen!
Olisit ottanut riskin, nyt se ei ole enään mahdollista että tavattaisiin.eikäku tarkotin itteeni et odotin kans. mut harmi.
Muistin just, että kyllähän Tinkuliini kävi luonani pitsalla...
... tossahan on pitsasta kuvakin
mut sulle ei mun puoli pitsasta tuntunut maistuvan...
Olis se varmasti ollut hyvää, mutta kun mä yleensä jaksan syödä vain yhden palan...mut sulle ei mun puoli pitsasta tuntunut maistuvan...
Mitenkäs tuommoinen mahdotonta voisi olla?Olisit ottanut riskin, nyt se ei ole enään mahdollista että tavattaisiin.
iso mies eikä jaksa syyä ku yhen palan,määkin nyt syön kaksi ja enkä mäkään nyt mikään iso kaiketi ole.Olis se varmasti ollut hyvää, mutta kun mä yleensä jaksan syödä vain yhden palan...
Joo, mut jos masun koittaa pitää söpönä, niin tarttee kattoa mitä suuhunsa laittaa.iso mies eikä jaksa syyä ku yhen palan,määkin nyt syön kaksi ja enkä mäkään nyt mikään iso kaiketi ole.
niijoo,se söpö masu mitä silitelläJoo, mut jos masun koittaa pitää söpönä, niin tarttee kattoa mitä suuhunsa laittaa.
Muoks... hetkinen, mihinkäs se yhden viipaleen kuva tosta viestistä katosi???
Uus yritys, kun ei se tohon viestiin tule edes muokkaamalla...niijoo,se söpö masu mitä silitellä
mä mitään yhtä viipaletta missään nähny...täähän on kummallista kun se munkin laittama kuva sillon yhtenä päivänä katos:O