Aries 78
Oulun pohjoispuolelle muutan, pientä säpinää tullut kanssa kuvioihin. Ei mitään vakavaa, mutta sen näkee sitten joskus miten asiat etenee!no mutta sehän on kiva
muutatko kauaksi nykyiseltä paikalta?
Oulun pohjoispuolelle muutan, pientä säpinää tullut kanssa kuvioihin. Ei mitään vakavaa, mutta sen näkee sitten joskus miten asiat etenee!no mutta sehän on kiva
muutatko kauaksi nykyiseltä paikalta?
täältäkin löytys tuoretta kahviaNyt olis kahvia ja piparia tarjolla.
pohjoisemmaksi sitten menetOulun pohjoispuolelle muutan, pientä säpinää tullut kanssa kuvioihin. Ei mitään vakavaa, mutta sen näkee sitten joskus miten asiat etenee!
Pohjoista kohden mieli halajaa, paljon nyt kesällä siellä liikkunutkinpohjoisemmaksi sitten menet
onhan ne säpinät kivoja
Lady pannu kuumana.Nyt olis kahvia ja piparia tarjolla.
Niin ja se pipari ei ole syötävää.Lady pannu kuumana.
Kahvikin on hyvää.
koristepipariNiin ja se pipari ei ole syötävää.
Muuton ja säpinän kunniaksi sir Cliff Richard esittää virallisen muutto- &säpinälaulun - Move ItOulun pohjoispuolelle muutan, pientä säpinää tullut kanssa kuvioihin. Ei mitään vakavaa, mutta sen näkee sitten joskus miten asiat etenee!
Kuiten suuhunpantavaa sitten löytyy jos kerran piparia ei saa syödäNiin ja se pipari ei ole syötävää.
Jotkut tykkää katella sellaista.koristepipari
Ei ku semmoinen jota vaan nuolaistaan. Niinku tikkari.koristepipari
Saa toki nuolasta..Kuiten suuhunpantavaa sitten löytyy jos kerran piparia ei saa syödä
jaa, sellanenEi ku semmoinen jota vaan nuolaistaan. Niinku tikkari.
mä otan kanssa kahvikupposeni ja menen ulos, aurinkokin kun nätisti paistaaSaa toki nuolasta..
Joo ja nyt mä painun partsille saastuttaa keuhkoja. :snotty:
Täällä ei paista mut ei se haittaa.mä otan kanssa kahvikupposeni ja menen ulos, aurinkokin kun nätisti paistaa
Saat toki piparia. :xmas:en tähän aikaan illasta enää juo kahvia mutta pipari kyllä kelpais :saint:
nam :heart:Saat toki piparia. :xmas:
Get a roomnam :heart:
:heart:nam :heart:
hyvä idea, lähetkö säkin messiinGet a room
Kyllähän mää ny aina pipari kekkereihin osallistun.hyvä idea, lähetkö säkin messiin