The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Voi jumalauta ku säikähdin äsken. Lapset pihalla, ja esikko tulee sanomaan että kuopus on kiipeemässä katolle..tuli aika kiirus, oli kerenny jo alas, onneks ehjänä mut käskin sisälle puhutteluun. Vittu kun noille on sanottu sen sata kertaa että helvetti ei katolle kiivetä niin ei, kun joku kaverikin on kiivenny joku päivä...:headwall:
 
Voi jumalauta ku säikähdin äsken. Lapset pihalla, ja esikko tulee sanomaan että kuopus on kiipeemässä katolle..tuli aika kiirus, oli kerenny jo alas, onneks ehjänä mut käskin sisälle puhutteluun. Vittu kun noille on sanottu sen sata kertaa että helvetti ei katolle kiivetä niin ei, kun joku kaverikin on kiivenny joku päivä...:headwall:
Ymmärrän äitin tunteen :) Meillä kuopus opetteli ajamaan ilman apurattaita, voi mun sydäntä.
Mä oon antanu noiden tenavien rysytä sen verran, että paikat tullee kovemmiksi. En laita rajotteita, jos ei ole selkeestä vaarasta kyse. Oppivatpahan. Tuo kuopus, ku muutenki tekee kaiken kantapään kautta ja ikää vasta 4v.

Kyllä se siitä :hug: On se katolle meneminen kyl eri asia.
 
IhanaValo
Ymmärrän äitin tunteen :) Meillä kuopus opetteli ajamaan ilman apurattaita, voi mun sydäntä.
Mä oon antanu noiden tenavien rysytä sen verran, että paikat tullee kovemmiksi. En laita rajotteita, jos ei ole selkeestä vaarasta kyse. Oppivatpahan. Tuo kuopus, ku muutenki tekee kaiken kantapään kautta ja ikää vasta 4v.

Kyllä se siitä :hug: On se katolle meneminen kyl eri asia.
Joo no on noikin saanu rauhassa harjoitella nuo pyörällä ajot ja tommoiset normaalit hommat mut tuo että katolta jos putoaakin niin huonosti käy..
Vaikka välillä tuntuu että liian varovainen oon siinä mitä "sallin" noiden hommailla niin on silti asioita jotka oikeesti on vaarallisia, jotka oikeesti yritän kieltää kokonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
Mie muuten menen nyt nukkuu, mies sanoi että kuhan tulee töistä niin meinaa istua taas netin kautta iltaa kaverinsa kans, pelaamassa jotain..
Vissiinkin ottaa siinä muutaman paukunkin.

Että hyvää yötä teille!:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Doves
kahvikirahvi
Huomenia. Jopas on paska fiilis ja tuntuu ettei silmällistäkään olis nukkunut. Mutta kai se täytyy pikkuhiljaa lähteä kahvin jälkeen herättelemään pp.tä ja valmistautua tarha- ja kouluhommiin.
 
IhanaValo
Huomenta!

Repun pakkaus meneillään, mitä kaikkee tuonne eskariin tarvii ees?? :) Päässy unohtuu kaikki esikon ajoista...

Kirahville (ja muillekin) parempaa päivänjatkoa!
 
kahvikirahvi
Huomenta!

Repun pakkaus meneillään, mitä kaikkee tuonne eskariin tarvii ees?? :) Päässy unohtuu kaikki esikon ajoista...

Kirahville (ja muillekin) parempaa päivänjatkoa!
Tääl on kans vähän vaikeuksia muistella kesän jälkeen että mitäs sinne tarhaan laitetaankaan matkaan, ja toisena sitten koitan arvuutella pitääkö sääennuste paikkaansa vaikö eikö, ja mitäs ulkovaatetta..
 
Majestic
Huomentaa. 7 heräsin tiskaamisen kautta aamupalalle. Aina sitä luulee, että on nukkunut pitkään, mutta kun kelloa katsoo niin saa yllättyä iloisesti, että ehtii tehdäkkin kaikkea. Tässä valkkaan paitaa laivareissua varten ja sitten lenkille.
 
kahvikirahvi
Kannattaako kaksveelle hankkia välikausihaalarin lisäks jonkinsorttinen ulkoilupuku? Joku verkka-asu tai vastaava. Kun ei varmaan enää kauaa oo semmosia kelejä että sisävaatteilla mentäis ulos, mutta ei oo ihan tarpeeks kylmäkään kai että tarttis haalaria.. Äh, hankalaa.
 
IhanaValo
toiset housut ja sisäkengät, niillä pärjää
No vaihtovaatteet laitettiin, uusia tossuja ei muistettu ajoissa ostaa niin joutuu nyt pari pv menee sukkasilleen/paljain jaloin sisällä. Tän siitä saa kun ei osaa mitään suunnitella etukäteen...kaipa se pärjää siel..
Inhottavaa vaan oli jättää kun toinen itkuu tuhertaa ja roikkuu kädessä kiinni : /
Aina nää alut tämmösiä...
 
No vaihtovaatteet laitettiin, uusia tossuja ei muistettu ajoissa ostaa niin joutuu nyt pari pv menee sukkasilleen/paljain jaloin sisällä. Tän siitä saa kun ei osaa mitään suunnitella etukäteen...kaipa se pärjää siel..
Inhottavaa vaan oli jättää kun toinen itkuu tuhertaa ja roikkuu kädessä kiinni : /
Aina nää alut tämmösiä...
mulla on vissiin käynyt älytön tuuri kun kaikki 4 ovat aina jääneet hoitoon hymyssä suin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä