kyllä mä varmaan kärkitilastoon yltäisin kanssa....säälittävää.jos tilastollisesti alettais kattomaan niin mä voittaisin roikkumistilaston ylivoimaisesti :ashamed:
pitäs varmaan hankkia elämä :ashamed:
kyllä mä varmaan kärkitilastoon yltäisin kanssa....säälittävää.jos tilastollisesti alettais kattomaan niin mä voittaisin roikkumistilaston ylivoimaisesti :ashamed:
pitäs varmaan hankkia elämä :ashamed:
Turha tähän mitään kommentoida kun sinähän sen sanoitNäinhän se on. Mutta silloin yleensä ei voi puhua roikkumisesta.
:kiss:mä voin kyllä roikkua sun kaa :heart:
Mut jos mä tulen sut peittelemään tänä iltana ja luen iltasadun. :xmas:Ja voihan v***u tota NukkuMasaa. Turpaan vedän tavatessa. Täs on monta yötä mennyt ilman äijän vierailua ja koko viime yönkin kahlasin etsien autonkotteroita, jos vaikka pitkästä aikaa semmoisen hankkisi. Sit aamuysiltä kulmakippolaan aamukahville ja sieltä kotiin... ja sit istahdus sohvalle ja ykskaks NukkuMasa lyö pesäpallomailalla takaraivoon. Herääminen sohvalta iltapäivällä ja samantien takaisin kulmakippolaan iltapäiväkaffelle. Ens yö taas luvassa päin helvettiä.:headwall:
Se oli täällä,hetki sit kurvas pois... Eikö sun työt kärsi tosta rytmistä?Ja voihan v***u tota NukkuMasaa. Turpaan vedän tavatessa. Täs on monta yötä mennyt ilman äijän vierailua ja koko viime yönkin kahlasin etsien autonkotteroita, jos vaikka pitkästä aikaa semmoisen hankkisi. Sit aamuysiltä kulmakippolaan aamukahville ja sieltä kotiin... ja sit istahdus sohvalle ja ykskaks NukkuMasa lyö pesäpallomailalla takaraivoon. Herääminen sohvalta iltapäivällä ja samantien takaisin kulmakippolaan iltapäiväkaffelle. Ens yö taas luvassa päin helvettiä.:headwall:
iltasadun vai iltasadun? mulle pitää olla iltasatu ,sais vähän useemmin joku lukee sellasen.Mut jos mä tulen sut peittelemään tänä iltana ja luen iltasadun. :xmas:
Terveydestä ja mielenterveydestä mä olen huolissani.Se oli täällä,hetki sit kurvas pois... Eikö sun työt kärsi tosta rytmistä?
Mjaa. Niinko meikäläinen kun aikanaan kotiutui hääkeikalta aamuyöstä tuoksahtaen vahvasti soitolta, niin vaimo herätti muksut sanoen, että lapset äkkiä tänne, isi alkaa kertomaan satuja.iltasadun vai iltasadun? mulle pitää olla iltasatu ,sais vähän useemmin joku lukee sellasen.
Se riippuu siitä minkä sadun haluaa.iltasadun vai iltasadun? mulle pitää olla iltasatu ,sais vähän useemmin joku lukee sellasen.
Tervetuloa. Parvekkeen ovi on aina auki. Sillä hieman karsii tuota hirmuista sisäänpyrkivien naarasotusten lukumäärää. Sisään kiipeävät vain sporttisimmat ja innokkaimmat. Ja fiksut puolestaan huhuilevat partsin alla lausuen taikasanan, jolloin tulen avaamaan oven.Mut jos mä tulen sut peittelemään tänä iltana ja luen iltasadun. :xmas:
Elikkä mulla on hame päällä mutta ei alkkareita. Istahan hetkeksi pihan penkille.Tervetuloa. Parvekkeen ovi on aina auki. Sillä hieman karsii tuota hirmuista sisäänpyrkivien naarasotusten lukumäärää. Sisään kiipeävät vain sporttisimmat ja innokkaimmat. Ja fiksut puolestaan huhuilevat partsin alla lausuen taikasanan, jolloin tulen avaamaan oven.
Punahilkka pantomiiniesityksenä vois olla pop.Se riippuu siitä minkä sadun haluaa.
no kyllä sun tarvis nyt joku kikka kolmonen keksii enneku rupee menee tohon pisteeseen. ei mitkään unipillerit auttas...vaikka niihin kai helposti jää koukkuun eikä sekään mikä hyvä juttu ole.Terveydestä ja mielenterveydestä mä olen huolissani.
varo ettei mee tikku peppuun:xmas:Elikkä mulla on hame päällä mutta ei alkkareita. Istahan hetkeksi pihan penkille.
Meinaat, että taloyhtiön kaikki muut asukit sammuttavat telkkarinsa ja kerääntyvät omille partseilleen seuraamaan parempaa ohjelmaa?Elikkä mulla on hame päällä mutta ei alkkareita. Istahan hetkeksi pihan penkille.
Riittää kun yksi näkee mut.Meinaat, että taloyhtiön kaikki muut asukit sammuttavat telkkarinsa ja kerääntyvät omille partseilleen seuraamaan parempaa ohjelmaa?
En pillereihin jää koukkuun, kun en ole kovin hyvä syömään pillereitä. Ongelma noissa on se, että noihin jos totuttaa ittensä, niin sitten ei to- del- la- kaan saa unta ilman niitä. Nimim. kokemusta on.no kyllä sun tarvis nyt joku kikka kolmonen keksii enneku rupee menee tohon pisteeseen. ei mitkään unipillerit auttas...vaikka niihin kai helposti jää koukkuun eikä sekään mikä hyvä juttu ole.
Hame ei ole niin lyhyt.varo ettei mee tikku peppuun:xmas:
Riittää kun muutama samanlainen tulee samalle sivustolle.
Viaton flirttihän on ainoastaan hauskaa.