The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja voihan v***u tota NukkuMasaa. Turpaan vedän tavatessa. Täs on monta yötä mennyt ilman äijän vierailua ja koko viime yönkin kahlasin etsien autonkotteroita, jos vaikka pitkästä aikaa semmoisen hankkisi. Sit aamuysiltä kulmakippolaan aamukahville ja sieltä kotiin... ja sit istahdus sohvalle ja ykskaks NukkuMasa lyö pesäpallomailalla takaraivoon. Herääminen sohvalta iltapäivällä ja samantien takaisin kulmakippolaan iltapäiväkaffelle. Ens yö taas luvassa päin helvettiä.:headwall::mad:
 
Lady Gardenea
Ja voihan v***u tota NukkuMasaa. Turpaan vedän tavatessa. Täs on monta yötä mennyt ilman äijän vierailua ja koko viime yönkin kahlasin etsien autonkotteroita, jos vaikka pitkästä aikaa semmoisen hankkisi. Sit aamuysiltä kulmakippolaan aamukahville ja sieltä kotiin... ja sit istahdus sohvalle ja ykskaks NukkuMasa lyö pesäpallomailalla takaraivoon. Herääminen sohvalta iltapäivällä ja samantien takaisin kulmakippolaan iltapäiväkaffelle. Ens yö taas luvassa päin helvettiä.:headwall::mad:
Mut jos mä tulen sut peittelemään tänä iltana ja luen iltasadun. :xmas:
 
Ja voihan v***u tota NukkuMasaa. Turpaan vedän tavatessa. Täs on monta yötä mennyt ilman äijän vierailua ja koko viime yönkin kahlasin etsien autonkotteroita, jos vaikka pitkästä aikaa semmoisen hankkisi. Sit aamuysiltä kulmakippolaan aamukahville ja sieltä kotiin... ja sit istahdus sohvalle ja ykskaks NukkuMasa lyö pesäpallomailalla takaraivoon. Herääminen sohvalta iltapäivällä ja samantien takaisin kulmakippolaan iltapäiväkaffelle. Ens yö taas luvassa päin helvettiä.:headwall::mad:
Se oli täällä,hetki sit kurvas pois... Eikö sun työt kärsi tosta rytmistä?
 
Mut jos mä tulen sut peittelemään tänä iltana ja luen iltasadun. :xmas:
Tervetuloa. Parvekkeen ovi on aina auki. Sillä hieman karsii tuota hirmuista sisäänpyrkivien naarasotusten lukumäärää. Sisään kiipeävät vain sporttisimmat ja innokkaimmat. Ja fiksut puolestaan huhuilevat partsin alla lausuen taikasanan, jolloin tulen avaamaan oven.
 
Lady Gardenea
Tervetuloa. Parvekkeen ovi on aina auki. Sillä hieman karsii tuota hirmuista sisäänpyrkivien naarasotusten lukumäärää. Sisään kiipeävät vain sporttisimmat ja innokkaimmat. Ja fiksut puolestaan huhuilevat partsin alla lausuen taikasanan, jolloin tulen avaamaan oven.
Elikkä mulla on hame päällä mutta ei alkkareita. Istahan hetkeksi pihan penkille. :whistle:
 
no kyllä sun tarvis nyt joku kikka kolmonen keksii enneku rupee menee tohon pisteeseen. ei mitkään unipillerit auttas...vaikka niihin kai helposti jää koukkuun eikä sekään mikä hyvä juttu ole.
En pillereihin jää koukkuun, kun en ole kovin hyvä syömään pillereitä. Ongelma noissa on se, että noihin jos totuttaa ittensä, niin sitten ei to- del- la- kaan saa unta ilman niitä. Nimim. kokemusta on.
 
IhanaValo
:wave: Taistelin tuossa ompelukoneenkin kans jo...nyt riittää.
Lapset ois halunnu et käydään kaupasta herkkui, mie sanoin painavan ei:n :D kerrankin...


Asiamiehelle iso :hug: muuten, toi unettomuushomma voipi olla aika uuvuttavaa, ainakin pidemmän päälle..kuvittelisin.: /
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt tekis niin mieli purkaa ajatusta tähän mutten viitti ja voi! Mä en vaan jaksa taas ymmärtää sitten yhtään. Juuri kun luulen tajuuvani niin sitten taas huomaan etten ymmärrä mitään! Voisiko joku asia olla joskus päivänselvää?!?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä