The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hihii, nyt on pp.llä kunnolla syksyvarustusta :) Mm ulkohousut sai, kun vielä ei oo ihan haalarikelit.

Huomenna sitten puhelinrumbaa ja saas nähä millasen elämänmuutoksen tässä pyräyttää käyntiin.... ;)
 
Ei sitä oikein myydä missään. Se on semmoista kantapään kautta opeteltavaa. Sitä en tiedä missä naisille tarkoitettu oppilaitos on, mutta miehet ovat tossa hommassa oppisopimuksella ollessaan naisen kanssa vaateostoksilla.
no täytyykin sitten lähtee vaateostoksille jollekin seuraks,mä kun inhoon sitä vaatekaupoissa ramppaamista ja sit kun olen jonkun naispuolisen kanssa niin tuskastus ensimmäitteks kun en jaksais sitä eestaas valkaamista ja miettimistä.
 
Iltaa ! Huh, työt taas alkaneet oikein kunnolla... 9-15 töissä tänään ja loppupäivä muuten menossa. Nyt pitäisi tehdä vielä lisää töitä, mutta ei jaksa. Yrittäjän ihanuudet; työt ei lopu siihen, että poistuu työpaikalta.

Mitäs muut? :)
 
Soittelen huomenna yhestä kämpästä :p

Mää kuulun muuten kans tohon epänaiskategoriaan joka vihaa shoppailua. Jälkeläiselle shoppailu on ok, joskus jopa kivaa, mutta itelle se vaatteiden kokeilu ja muu, yäh.
vaatteet mieluiten klikkauksen kautta ja kotiin kasa joita sovittaa ja loput näppärästi postissa takas mutta kenkäkaupoissa kyllä kiertelen vaikka välillä tuskastun sielläkin mutta mielummin se kuin rättikaupoissa.
 
onnex mrs GB ei enää edes yritä raahata mua mukaansa vaateostoksille
Sä et sit vaan oppinut sitä kärsivällisyyttä. Kyl sen oppii kun aikansa kattoo sitä kun joka stanan riepu pitää hypistellä. Viksuissa naisvaateliikkeissä on miesten leikkinurkkaus, jossa on odotusajaksi tarjolla TexWillereitä ja TekniikanMaailmoja.

Sit tietty naarasotuksille voi yrittää opettaa ostoksilla käyntiä. Viimeks kävin kenkäkaupassa. Hehtaarihalli. Nykäisin myyjää hihasta ja kysyin, et mis teillä on Sievinjalkineet. Miesten kävelykenkä, musta, ESD- pohja, koko 42. Kaks minuuttia, niin olin liikkeestä ulkona maksetut kengät kassissa.

Mut tommoinen ei vaan naarasotusten mielestä ole kivaa.
 
IhanaValo
Oon kohta kattonut kolmoskaudenkin Vampyyripäiväkirjoja ja alan kyllä tajuta mikä siinä Damonissa viehättää...onhan sillä vähän semmoinen "crazy eyes"-katse välillä (usein:) ) mut muuten joo...:snotty:
 
IhanaValo
Muuten hei, miut yritettiin tänään väkisin käännyttää kauppaan herkkuostoksille mutta en lähteny :D Hyvä mie!!
Kuopuksella oli ilm. lievä jäätelöntuska, mankui varmaan tunnin että haluaa jäätelöä, mennään kauppaan....ja tää hirviöäiti ei lähteny..lapset tosin oli just kotiutuneet kaverinsa synttäreiltä, joilla uskon herkkua jos toistakin olleen.
 
Mä en oo koskaa ymmärtäny miks pitää ottaa mies mukaan ostoksille. Mä en tykkää ees mennä frendien kanssa. Mulla on muutenki tapana kävellä kauppa vaan läpi ja jos ei mitään kivaa osu silmään niin lähden pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä