Mä voin tulla avaamaan saunaolusia ja laittaan makkarat kiukaalle.aattelin lämmäyttää saunan
selänpesijöitä?
Mä voin tulla avaamaan saunaolusia ja laittaan makkarat kiukaalle.aattelin lämmäyttää saunan
selänpesijöitä?
:wave:aattelin lämmäyttää saunan
selänpesijöitä?
Mä en edes mene kauppaan kattelemaan mitään kivaa. Mä menen tuotetta x myyvään kauppaan ostamaan tuotteen x. Joskus toki saattaa joku heräteostos matkaan tarttua.... Mulla on muutenki tapana kävellä kauppa vaan läpi ja jos ei mitään kivaa osu silmään niin lähden pois.
Kivan värinen tykkään! ja voisin muutenkin tollasta pitää.Tilasin tällaiset.
mun kiukaalle ei saa panna maggaroita, ne lämmitetään meillä kaasugrillissäMä voin tulla avaamaan saunaolusia ja laittaan makkarat kiukaalle.
*voimahali*Yhyy olen ihan poikki.
Lainaatko vaimoas? Mullekin sais joku ostaa vaatteitamulle vaimo ostaa/valitsee muut kuin erävaatteet :ashamed:
:hug:Yhyy olen ihan poikki.
Saunamakkara on semmoinen, joka laitetaan foliossa kiukaalle.mun kiukaalle ei saa panna maggaroita, ne lämmitetään meillä kaasugrillissä
oluvia saa toki availla, mielellään runsain mitoin
Mitäs ne on ne putkilot johon voi sen maggaran tunkea sisään ja sit kiukaalle,onks ne kiuasmaggaroita?Saunamakkara on semmoinen, joka laitetaan foliossa kiukaalle.
Grillissä laitettuja kutsutaan grillimakkaroiksi.
Ne on hifistelyä. Saunamaggaraan ei välttämättä tarvi edes foliotaMitäs ne on ne putkilot johon voi sen maggaran tunkea sisään ja sit kiukaalle,onks ne kiuasmaggaroita?
oikeen vai karvasen?Mää aion hankkia vauvan
Mää keksin uuden liikeidean . Suuria päätöksiä siis tänään...Mää aion hankkia vauvan
no ne putkilot onkin kyllä ihan turhia kapistuksia,ostaako niitä edes kukaan.Ne on hifistelyä. Saunamaggaraan ei välttämättä tarvi edes foliota
Ai, sekö ei ostele omalla kortillaan? En sittenkään taida huolia lainaan:hug:
voisin lainata, MG shoppailis sun tilin tyhjäksi alta aikayksikön
:flower:Mää aion hankkia vauvan
En minä ainakaanno ne putkilot onkin kyllä ihan turhia kapistuksia,ostaako niitä edes kukaan.