kahvikirahvi
Kissavauvaa ajattelin.oikeen vai karvasen?
Kissavauvaa ajattelin.oikeen vai karvasen?
Tuli mieleen siitossonni En tiedä miksi.Mää keksin uuden liikeidean . Suuria päätöksiä siis tänään...
Meinaatko ihan ihmisvauvaa vai hauvavauvaa tms.?
Nakkaa tilkka olutta löylyn kanssa kiukaalle, niin häviää inha katku ja tulee ihana aromikas tuoksu.niistä maggaroista
en vastusta maggaroiden lämmitystä kiukaalla maun takia vaan siksi että saunaan tulee inha katku
oon kokeillu ennen kuin sä olet syntynyt enkä tykännytNakkaa tilkka olutta löylyn kanssa kiukaalle, niin häviää inha katku ja tulee ihana aromikas tuoksu.
Mikäs ny Tinkuliinin hermot vetää pintaan?pitäs kai mennä nukkuu mutta kun ei pysty,ei kykene.jos polttaisin niin oisin käyny jo vetämässä monet hermosauhut,nyt vaan nakuttelen sormii pitkin näppäimistöä ja pöytää.
*huutaa*
Outo.oon kokeillu ennen kuin sä olet syntynyt enkä tykännyt
Voi kun voiskin avautuu asiasta.oon levoton ja hermostunut ja kaikkee muuta ja pitäs täs tilas nyt yrittää sit nukkua. *huoh*Mikäs ny Tinkuliinin hermot vetää pintaan?
Osaako se laittaa ruokaa?Annettaan teini.
Lainaksi. Tai ehkä vuokrataan, jos haluaa testata ja kehittää omien hermojensa hallintaa.
ite oot :heart:Outo.
Lähikauppa on vielä auki. Kipaiset hakemassa jättipussit lakua, salmiakkia ja jäätelön.Voi kun voiskin avautuu asiasta.oon levoton ja hermostunut ja kaikkee muuta ja pitäs täs tilas nyt yrittää sit nukkua. *huoh*
jotakin.Osaako se laittaa ruokaa?
Munkin kieltämättä on tänään ja eilen tehnyt vähän mieli tupakkaa. Vaikka oon muuten ollut jo kaks viikkoa ilman.pitäs kai mennä nukkuu mutta kun ei pysty,ei kykene.jos polttaisin niin oisin käyny jo vetämässä monet hermosauhut,nyt vaan nakuttelen sormii pitkin näppäimistöä ja pöytää.
*huutaa*
Tänne vaanAnnettaan teini.
Lainaksi. Tai ehkä vuokrataan, jos haluaa testata ja kehittää omien hermojensa hallintaa.
jos joka potutukseen vetäs mässyä niin mähän olisin kauhee sotanorsu. ja mää oon jo yöpissä joten en mä minnekkään lähe,eikä täällä enää oo ees lähikaupat auki.hampitkin jo pesty.Lähikauppa on vielä auki. Kipaiset hakemassa jättipussit lakua, salmiakkia ja jäätelön.
Ja tuosta kukkia pahimpaan potutukseen. :flower:
Hei, miksi sä minua kauppaat?jotakin.
Mutta jälkiään se ei kyllä siivoa.
ja niin, tämä kuulostaa ehkä pervolta, mutta sillä ei muuten ole vaatteita.
( täsmennys, etten kauppaa alastonta teiniä. Vaatekaapia on pullollaan vaatteita. Mutta niitä ei silti kuulemma ole. )
eiks vielä ole liian kuumaa nukkua yöpissä?j...mää oon jo yöpissä ...
oon kattonu ja löytyyOottako muuten kattonut, että löytyykö omaa pytinkiä tuolta Google Mapsista?
Varmaan löytyy, mutta en tiiä kun ilman flash playeria ei toimi street view.Oottako muuten kattonut, että löytyykö omaa pytinkiä tuolta Google Mapsista?
no tätä kerrostaloo en oo ja tuskin löytyy mutta porukoiden löytyy eli mun lapsuudenkoti ja sit just joku aika sit katottiin niin isän lapsuuudenkoti kans löyty,äidin ei.Oottako muuten kattonut, että löytyykö omaa pytinkiä tuolta Google Mapsista?
no vähän mut ei mulla oo peittoo.eiks vielä ole liian kuumaa nukkua yöpissä?
riisu pois