Lady Gardenea
jooSiihen persketjuunko meinasit kuvan lykätä?
jooSiihen persketjuunko meinasit kuvan lykätä?
Ahaa....
Onko täällä joku perseketjukinSiihen persketjuunko meinasit kuvan lykätä?
oot ollu liikaa pois ja missanut kaikki kivat jututOnko täällä joku perseketjukin
Ei ole kameraa. Kännyssä on hyvä kamera.Ahaa....
oisko itselaukasijasta mitään apua?
On ja siinä on hyviä perseitä.Onko täällä joku perseketjukin
ei omasta perseestä saa kuvaa ilman itselaukaisijaaEi ole kameraa. Kännyssä on hyvä kamera.
Äläs ny. Miesten ajatuksenjuoksu on hyvin helppo ymmärtää. Se on hyvin yksinkertainen ja erittäin suoraviivainen. Sitä ei pidä ajatella liian monimutkaisesti, silloin menee pieleen.sun lajitoverit... no ei ehkä ihan kiusaamisesta voi puhuu mutta prkl kun en taas tajua...mulla on kadonnut miesten ymmärtämistaju jonnekkin hevon kukkuun tai se vähä mitä joskus on ollut.
Siinä on itselaukaisija. Mutta mitenkäs laitan kännykän jotta saa kuvan?ei omasta perseestä saa kuvaa ilman itselaukaisijaa
Istuu kopiokoneen päälle, niin tulee yksyhteen kokoakin.ei omasta perseestä saa kuvaa ilman itselaukaisijaa
tuet sen tyynyn/kirjan/tms avulla tuolille ja sitte vaan pyllistät kameralleSiinä on itselaukaisija. Mutta mitenkäs laitan kännykän jotta saa kuvan?
Se on ajettava perse tuulilasissa ylinopeutta peltipoliisiin.ei omasta perseestä saa kuvaa ilman itselaukaisijaa
oktuet sen tyynyn/kirjan/tms avulla tuolille ja sitte vaan pyllistät kameralle
älä kysy mistä tiedän
Pyydät naapuria kuvaamaan ?Siinä on itselaukaisija. Mutta mitenkäs laitan kännykän jotta saa kuvan?
Ilman kuvaakin olen suostuvainen uskomaan, että Ladylla on perse. Peppu. Pyrstö. Eiku.Siinä on itselaukaisija. Mutta mitenkäs laitan kännykän jotta saa kuvan?
ja hyvä onkin :heart:Ilman kuvaakin olen suostuvainen uskomaan, että Ladylla on perse. Peppu. Pyrstö. Eiku.
tää onkin huono yhdistelmä..jos miehet ajattelee yksinkertaisesti niin mä olen ihan hukassa koska mä ajattelen kaikki sitten niin monen mutkan kautta kuin olla ja voi. ensin näytetään vihreetä ja sitten huomaan et ehkä vaihtumassa keltaseks ja nyt pelkää että punanen nasahtaa ennen kun tajuaa et keltanenkaan on ollu...Äläs ny. Miesten ajatuksenjuoksu on hyvin helppo ymmärtää. Se on hyvin yksinkertainen ja erittäin suoraviivainen. Sitä ei pidä ajatella liian monimutkaisesti, silloin menee pieleen.
Niih. Kiitti vaan. Sit ne laittais sen sakon aina mulle.Se on ajettava perse tuulilasissa ylinopeutta peltipoliisiin.
=)
oon ihan varma että olet väärässämä en persettäni siihen ketjuun laita,se mitä profiilissa joskus vilautin niin saa riittää vaikka pieni kuva olikin mutta en mä kyllä menis mitään pikkarikuvaa laittaan näytille. mä passaan nää naama ja vähisvaate kuvat ihan suosiolla,näyttäköön muut vaan Mun kummassakaan päässä mitään katottavaa edes ole,viitti järkyttää ketään
Älä ajattele monimutkaisesti.tää onkin huono yhdistelmä..jos miehet ajattelee yksinkertaisesti niin mä olen ihan hukassa koska mä ajattelen kaikki sitten niin monen mutkan kautta kuin olla ja voi. ensin näytetään vihreetä ja sitten huomaan et ehkä vaihtumassa keltaseks ja nyt pelkää että punanen nasahtaa ennen kun tajuaa et keltanenkaan on ollu...