pystyks lähettää kuvan omaan sähköpostiisiKuva on on otettu mutta en löydä piuhaa millä saan sen koneelle.
Ajattelin lähettää jonkun kännyyn ja hää laittaa kuvan mulle privana.pystyks lähettää kuvan omaan sähköpostiisi
tai mun :lääh:
väärässä olitkin.oon ihan varma että olet väärässä
noin mäkin luulin siihen asti että vilautin pebaa muutamalle ketjulaiselle mutta väittivät että olin väärässä
Yllätä miehesi ja livahda ajoissa, mutta älä uinahda heti...Iltoja!
Taijan tänä iltana yllättää itteni ja muut ja livahtaa ajoissa nukkumaan...
Voi sen suoraan lähettää mun puhelimeenkin.. :saint:Kuva on on otettu mutta en löydä piuhaa millä saan sen koneelle.
mun kännyn muistissa on runsaasti tilaa peppukuvilleAjattelin lähettää jonkun kännyyn ja hää laittaa kuvan mulle privana.
no eipä se suoratoiminta tunnu toimivan,pitäs osata olla kultasella keskitiellä,mä oon joko liian suora ja karkotan tai sitten vetkutan ite omassa päässä ajatuksia niinkauan että toinen menee ihan sekasin ja ajattelee tis mitä ja juoksee karkuun. joo,mutt tässä nyt mitään uuttaa ole,tätä tää mun elämä nykysin on: / aina ehin aatella et nyt ja sit..paskanmarjat.Älä ajattele monimutkaisesti.
Mä voin paljastaa miehistä yhden asian, jos et vielä tiedä.
Milloin mies on rakastunut, niin sitä ei voi olla huomaamatta. Käyttäytyy kuin tollo ja tekee hölmöjä juttuja ja kaikenlaista, mut huomaamatta sitä yksinkertaisesti ei voi olla.
Muutenkaan miehet ny vaan ei käytä mitään värivaloja tai muita ihmeellisiä hienovaraisia signaaleja. Miesten kanssa toimitaan suoraan. Oli kyse sitten lähestymis- tai karkotusyrityksestä. Jos mies pitää karkottaa, niin sitä pitää lyödä pesäpallomailalla päähän. Sen mies ymmärtää siten, että tais tulla vähän kuonoon. Hienovaraisemmat karkotusyritykset mies saattaa ymmärtää siten, että naaras leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.
Ihan samoin lähestymisen kanssa. Ottaa kravatista kiinni ja vetää. Jos mies ei ole kiinnostunut, niin kravattisolmu aukenee.
Voi sen suoraan lähettää mun puhelimeenkin.. :saint:
kumpaa mahtaa lykästäämun kännyn muistissa on runsaasti tilaa peppukuville
älä hiivatissa lähe tolle linjalle, ei kai me haluta tsiigailla mitään randompeppujaMä en kyl tajua miks tänne noita kuvia laitetaan. Oikea paikka on alastonsuomi.
Voi helkatti sun kanssa..kumpaa mahtaa lykästää
Panin tulee..Voi sen suoraan lähettää mun puhelimeenkin.. :saint:
Ei ole sun numeroa.mun kännyn muistissa on runsaasti tilaa peppukuville
mä niin tiesin että mulla ei käy tuurit eikä viuhkatPanin tulee..
:kiss:mä niin tiesin että mulla ei käy tuurit eikä viuhkat
totta, on tää sentään jonkinlainen henkireikä
Kuulehan neito. Se ny vaan on niin, että miesten kanssa ei voi olla liian suoraviivainen. Se ei ole mahdollista. Jos suoruus karkottaa miehen, niin fakta on se, että hienovaraisuudella se sama mies karkottuu hieman hitaammin.no eipä se suoratoiminta tunnu toimivan,..
En tiedä mihin numeroon laitoit muttei mulle ainakana ole tullut:kieh:Panin tulee..
Tilaa on mullakin . Ja mun numero löytyy yritysrekisteristä, kun oikein jaksaa kaivella.Ei ole sun numeroa.
Ylinopeus vai rattijuopumus? Kumman kehtaat myöntää?Iltaa ! On meilläpäin poliisin tehoratsia, sain sakon...