Lady Gardenea
:heart:ja aika peba onkin :kiss:
:heart:ja aika peba onkin :kiss:
Samaa miettiny. Emmä vaan ymmärrä nii millään mikä siin on nii vaikeeta tehä pari liikettä kädellä ja napsauttaa turvavyö kiinni. Järjenköyhyyttä tuollanen, ku ei viitti laittaa turvavyötä.no mikä siinä turvavyössä on niin vaikeaa :stick:
Moonki nähäny sen livenä :kiss::heart:
:kiss:Moonki nähäny sen livenä :kiss:
paljaana?Moonki nähäny sen livenä :kiss:
Silloin oli ihan farkut jalassa.paljaana?
pöh :stick:Silloin oli ihan farkut jalassa.
Me tavattiin täs lähellä ostarilla.pöh :stick:
mä oisin perjantai-iltana tsadissa...:kiss:
Milloin mentäs tuohon paikalliseen? Näät vaikka tissit livenä jos haluut.
farkkupeput on kivoja:xmas: oma lehmä ojassa tässäkinSilloin oli ihan farkut jalassa.
Treffit?mä oisin perjantai-iltana tsadissa...
no perhana, sati ettei...Treffit?
niimpänaisten peput on kivoja:xmas: oma lehmä ojassa tässäkin
Ja mulla ei edes ole farkkuja.:'( Ei ole ollut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.:ashamed:farkkupeput on kivoja:xmas: oma lehmä ojassa tässäkin
no perhana, sati ettei...
Mä voin lähtee sun kans ostaa farkut.Ja mulla ei edes ole farkkuja.:'( Ei ole ollut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.:ashamed:
Sit äkkii ostamaan mikään ei oo naminpaa kun miehen hyvä peppu istuvissa farkuissaJa mulla ei edes ole farkkuja.:'( Ei ole ollut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.:ashamed:
Tietääkö sun vaimos sun touhuista?no perhana, sati ettei...
Siis ihan kiltisti ollaan. En mä oikeasti ala vikittelee varattua. Eikä ruutis ole pettäjä.Tietääkö sun vaimos sun touhuista?
Kiitos, mutta kun mä en käytä farkkuja. Yhdet verkkarit mulla on, kun exrouva aikanaan hankki periaatteella molemmille samanlaiset, mut ei nekään ole koskaan, eli ainakaan viiteen vuoteen eksyneet päälle.Mä voin lähtee sun kans ostaa farkut.
niin kerta, oon paavillisempi kuin paavi itteSiis ihan kiltisti ollaan. En mä oikeasti ala vikittelee varattua. Eikä ruutis ole pettäjä.
pöhKiitos, mutta kun mä en käytä farkkuja. Yhdet verkkarit mulla on, kun exrouva aikanaan hankki periaatteella molemmille samanlaiset, mut ei nekään ole koskaan, eli ainakaan viiteen vuoteen eksyneet päälle.
eli sulla ei oo housuja ollenkaan...Kiitos, mutta kun mä en käytä farkkuja. Yhdet verkkarit mulla on, kun exrouva aikanaan hankki periaatteella molemmille samanlaiset, mut ei nekään ole koskaan, eli ainakaan viiteen vuoteen eksyneet päälle.