Mun pepussa ei o namia.Sit äkkii ostamaan mikään ei oo naminpaa kun miehen hyvä peppu istuvissa farkuissa
Toisekseen, ei mun pehvasta mitään näy pikkutakin alta, oli farkut tai ei.
Mun pepussa ei o namia.Sit äkkii ostamaan mikään ei oo naminpaa kun miehen hyvä peppu istuvissa farkuissa
en mäkään käytä verkkareita enkä farkkuja ja silti mulla on aina housut jalassa :stick:eli sulla ei oo housuja ollenkaan...
Jaa-a, sit ku rikastun ja köyhtymästä lakkaan Ehkä to vois olla jees, jos ei sillo lähtä ajeleen pohojosta kohti.:kiss:
Milloin mentäs tuohon paikalliseen? Näät vaikka tissit livenä jos haluut.
:headwall:Tietääkö sun vaimos sun touhuista?
pah,sulla oo koskaan housuja *nam*en mäkään käytä verkkareita enkä farkkuja ja silti mulla on aina housut jalassa :stick:
Ok =)Jaa-a, sit ku rikastun ja köyhtymästä lakkaan Ehkä to vois olla jees, jos ei sillo lähtä ajeleen pohojosta kohti.
lupaavn kuuloista, tauti alkaa väistymään :heart:Kilautin kaverille ja kohta poistun paikalliseen. Johan mä olen viikon maannut kotona. Olo on parempi.
varmasti on:snotty:Mun pepussa ei o namia.
Toisekseen, ei mun pehvasta mitään näy pikkutakin alta, oli farkut tai ei.
Ties vaikka oltais jo tavattu??? Moni tuntemattomaksi jäänyt naarasotus on minut nähtyään juossut lujaa karkuun.pöh
Voidaan me muutenkin tavata. :xmas:
Ok, tavataan joku päivä.Ties vaikka oltais jo tavattu??? Moni tuntemattomaksi jäänyt naarasotus on minut nähtyään juossut lujaa karkuun.
Mut kyllä meikäläista saa tavata. Helppo myös lukea kuin avointa kirjaa.
:hug: :kiss:te asutte kaikki liian kaukana:kieh:
Tosta tuli mieleen juttu, kun aviomies aina aloitti aamun katsomalla ikkunasta sanoen, voi tulisipa kaunis päivä. Vaimo tähän kyllästyi ja eräänä aamuna sanoi miehelleen, että miks noin pitää tokaista ihan joka stanan aamu.Ok, tavataan joku päivä.
meinaatko että mä en asu kaukana muista?te asutte kaikki liian kaukana:kieh:
Tosta tuli mieleen juttu, kun aviomies aina aloitti aamun katsomalla ikkunasta sanoen, voi tulisipa kaunis päivä. Vaimo tähän kyllästyi ja eräänä aamuna sanoi miehelleen, että miks noin pitää tokaista ihan joka stanan aamu.
Mies vastasi: - kuusi vuotta sitten sanoit, että "jonain kauniina päivänä minä tästä vielä häivyn".
no totta joo sekin,sä asut kyllä aika hemmetin kaukana,ainakin täältä katottuna.meinaatko että mä en asu kaukana muista?
Jessus sää oot nuori! Mää oo koskaan kai ees aatellu sun ikää sen kummemmin,ehkä kaksvitosena enintään oon aatellu sun olevan.Äh, yllätykset on ihan perseestä. Kuolen varmaan niiden aiheuttamaan stressiin tai vitutukseen ennen kun täytän 22. Ja facebookkaajat voi vaikka tarkistaa ettei siihen kovin pitkä aika ole.
En oo nuori, ite ootte vanhoja.. Ei vaan, tykkään olla kakara.Jessus sää oot nuori! Mää oo koskaan kai ees aatellu sun ikää sen kummemmin,ehkä kaksvitosena enintään oon aatellu sun olevan.
mää mikkään vanha ole vaikka hieman enpi on ikää ku sulla mutta oon niin hyvin säilyny että kyllä mä meen nuoremmasta mitä oon. oo vaan kakara,ehtii sitä sit kiikkustuolissa joskus olla vanha.mä ainakaan suostu vielä olee.En oo nuori, ite ootte vanhoja.. Ei vaan, tykkään olla kakara.
Välillä kyllä tunnen itteni satavuotiaaks. Mm tänään.mää mikkään vanha ole vaikka hieman enpi on ikää ku sulla mutta oon niin hyvin säilyny että kyllä mä meen nuoremmasta mitä oon. oo vaan kakara,ehtii sitä sit kiikkustuolissa joskus olla vanha.mä ainakaan suostu vielä olee.