The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
oon ihan varma että olet väärässä

noin mäkin luulin siihen asti että vilautin pebaa muutamalle ketjulaiselle mutta väittivät että olin väärässä
väärässä olitkin.

mut juu,en mä sitä irl peittele tai siis peittelen joo vaatteilla mutten siis verhoo mihinkään säkkiin...ne farkut ne farkut...oonkohan mä jotenkin pölö kun en tykkää mun pabasta muuten kun sillon kun on farkut...niissä tunnen itteni jotenkin...no mikä se sana on?!
 
Älä ajattele monimutkaisesti.

Mä voin paljastaa miehistä yhden asian, jos et vielä tiedä.

Milloin mies on rakastunut, niin sitä ei voi olla huomaamatta. Käyttäytyy kuin tollo ja tekee hölmöjä juttuja ja kaikenlaista, mut huomaamatta sitä yksinkertaisesti ei voi olla.

Muutenkaan miehet ny vaan ei käytä mitään värivaloja tai muita ihmeellisiä hienovaraisia signaaleja. Miesten kanssa toimitaan suoraan. Oli kyse sitten lähestymis- tai karkotusyrityksestä. Jos mies pitää karkottaa, niin sitä pitää lyödä pesäpallomailalla päähän. Sen mies ymmärtää siten, että tais tulla vähän kuonoon. Hienovaraisemmat karkotusyritykset mies saattaa ymmärtää siten, että naaras leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

Ihan samoin lähestymisen kanssa. Ottaa kravatista kiinni ja vetää. Jos mies ei ole kiinnostunut, niin kravattisolmu aukenee.
no eipä se suoratoiminta tunnu toimivan,pitäs osata olla kultasella keskitiellä,mä oon joko liian suora ja karkotan tai sitten vetkutan ite omassa päässä ajatuksia niinkauan että toinen menee ihan sekasin ja ajattelee tis mitä ja juoksee karkuun. joo,mutt tässä nyt mitään uuttaa ole,tätä tää mun elämä nykysin on: / aina ehin aatella et nyt ja sit..paskanmarjat.
 
no eipä se suoratoiminta tunnu toimivan,..
Kuulehan neito. Se ny vaan on niin, että miesten kanssa ei voi olla liian suoraviivainen. Se ei ole mahdollista. Jos suoruus karkottaa miehen, niin fakta on se, että hienovaraisuudella se sama mies karkottuu hieman hitaammin.

Mut kukaan mies ei osaa lukea naisten aivoituksia. Jos nainen jää vetkuttelemaan, niin mies tulkitsee sen siten, että naarasotus ei ole kiinnostunut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä