The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sun lajitoverit... no ei ehkä ihan kiusaamisesta voi puhuu mutta prkl kun en taas tajua...mulla on kadonnut miesten ymmärtämistaju jonnekkin hevon kukkuun tai se vähä mitä joskus on ollut.
Äläs ny. Miesten ajatuksenjuoksu on hyvin helppo ymmärtää. Se on hyvin yksinkertainen ja erittäin suoraviivainen. Sitä ei pidä ajatella liian monimutkaisesti, silloin menee pieleen.
 
Äläs ny. Miesten ajatuksenjuoksu on hyvin helppo ymmärtää. Se on hyvin yksinkertainen ja erittäin suoraviivainen. Sitä ei pidä ajatella liian monimutkaisesti, silloin menee pieleen.
tää onkin huono yhdistelmä..jos miehet ajattelee yksinkertaisesti niin mä olen ihan hukassa koska mä ajattelen kaikki sitten niin monen mutkan kautta kuin olla ja voi. ensin näytetään vihreetä ja sitten huomaan et ehkä vaihtumassa keltaseks ja nyt pelkää että punanen nasahtaa ennen kun tajuaa et keltanenkaan on ollu...
 
mä en persettäni siihen ketjuun laita,se mitä profiilissa joskus vilautin niin saa riittää vaikka pieni kuva olikin mutta en mä kyllä menis mitään pikkarikuvaa laittaan näytille. mä passaan nää naama ja vähisvaate kuvat ihan suosiolla,näyttäköön muut vaan:) Mun kummassakaan päässä mitään katottavaa edes ole,viitti järkyttää ketään:D
 
mä en persettäni siihen ketjuun laita,se mitä profiilissa joskus vilautin niin saa riittää vaikka pieni kuva olikin mutta en mä kyllä menis mitään pikkarikuvaa laittaan näytille. mä passaan nää naama ja vähisvaate kuvat ihan suosiolla,näyttäköön muut vaan:) Mun kummassakaan päässä mitään katottavaa edes ole,viitti järkyttää ketään:D
oon ihan varma että olet väärässä

noin mäkin luulin siihen asti että vilautin pebaa muutamalle ketjulaiselle mutta väittivät että olin väärässä
 
tää onkin huono yhdistelmä..jos miehet ajattelee yksinkertaisesti niin mä olen ihan hukassa koska mä ajattelen kaikki sitten niin monen mutkan kautta kuin olla ja voi. ensin näytetään vihreetä ja sitten huomaan et ehkä vaihtumassa keltaseks ja nyt pelkää että punanen nasahtaa ennen kun tajuaa et keltanenkaan on ollu...
Älä ajattele monimutkaisesti.

Mä voin paljastaa miehistä yhden asian, jos et vielä tiedä.

Milloin mies on rakastunut, niin sitä ei voi olla huomaamatta. Käyttäytyy kuin tollo ja tekee hölmöjä juttuja ja kaikenlaista, mut huomaamatta sitä yksinkertaisesti ei voi olla.

Muutenkaan miehet ny vaan ei käytä mitään värivaloja tai muita ihmeellisiä hienovaraisia signaaleja. Miesten kanssa toimitaan suoraan. Oli kyse sitten lähestymis- tai karkotusyrityksestä. Jos mies pitää karkottaa, niin sitä pitää lyödä pesäpallomailalla päähän. Sen mies ymmärtää siten, että tais tulla vähän kuonoon. Hienovaraisemmat karkotusyritykset mies saattaa ymmärtää siten, että naaras leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

Ihan samoin lähestymisen kanssa. Ottaa kravatista kiinni ja vetää. Jos mies ei ole kiinnostunut, niin kravattisolmu aukenee.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä