The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
mulla on vissiin käynyt älytön tuuri kun kaikki 4 ovat aina jääneet hoitoon hymyssä suin
Mää oon kans onnekas tässä asiassa, pp on jääny hoitoon niin mielellään että itku on tullu vasta sitten kun äiti on yrittäny hakia pois... :D

Mutta taidan lähtee nyt vitutukseni kanssa viemään ton rakkaan jälkeläiseni sinne, ja koittaa selvitä päivästä..
 
Mää oon kans onnekas tässä asiassa, pp on jääny hoitoon niin mielellään että itku on tullu vasta sitten kun äiti on yrittäny hakia pois... :D

Mutta taidan lähtee nyt vitutukseni kanssa viemään ton rakkaan jälkeläiseni sinne, ja koittaa selvitä päivästä..
Ipanathan on tossa asiassa monasti kaksisuuntaisia. Vietäessä eivät tahdo jäädä, mut noudettaessa eivät tahdo lähteä.
Vanhempi poika aikanaan noin nelivuotiaana yritti ratkaista tota kotiinlähdön ongelmaa ilmoittamalla, että tarhan tädit vois tulla meille yökylään. Minun mielestä ihan kelpo idea nuorella miehellä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
IhanaValo
Helposti voi aamu mennä pilalle..riitaa ilmassa, mies ei tajua taas mitään ja "mököttää" (=istuu luurit korvilla ja pelaa, höpöttää vaan kaverilleen)

V*ttu kun v*tuttaa...:kieh:
 
Annoin vauvalle tilaisuuden potkasta kakkavaippaan. Lopputulos: kumallekin saippua pesu, vaatteet vaihtoon, hoitopöydän desifiointi, nukkamaton ja lattian pesu. Miksi oi miksi en saanut sitä pidettyä aloillaan?
 
Ipanathan on tossa asiassa monasti kaksisuuntaisia. Vietäessä eivät tahdo jäädä, mut noudettaessa eivät tahdo lähteä.
Vanhempi poika aikanaan noin nelivuotiaana yritti ratkaista tota kotiinlähdön ongelmaa ilmoittamalla, että tarhan tädit vois tulla meille yökylään. Minun mielestä ihan kelpo idea nuorella miehellä.
meidän lähipäikyssä on kans useampia hyvännäkösiä leidejä eikä ole ekaluokkalaisen uudessa opessakaan moittimista :lääh:
 
Voi huh... Oon vieläkin väsynyt tyttöjeniltailusta... Puuuuh... Mut kyllä vanhakin jaksaa kun on viinaa koneessa :D Ne sitä seuraavat päivät vaan menee puihin. Mutta oli niin SIISTIÄ että nyt voin sanoo et oli sen arvosta :D Voin kärsiä uupumuksesta pari päivää.
 
kahvikirahvi
Ipanathan on tossa asiassa monasti kaksisuuntaisia. Vietäessä eivät tahdo jäädä, mut noudettaessa eivät tahdo lähteä.
Vanhempi poika aikanaan noin nelivuotiaana yritti ratkaista tota kotiinlähdön ongelmaa ilmoittamalla, että tarhan tädit vois tulla meille yökylään. Minun mielestä ihan kelpo idea nuorella miehellä.
Tää on niin onnellinen kun siellä on uusia leluja jotka haluais kotiin asti tuoda :D
Yhessä pk.ssa missä olin harjottelussa joskus, oli 1v poika mikä oli niin kiintyny erääseen hoitajaan, että se vaan itki ja itki sen perään joka ikinen päivä ku vanhemmat haki sen kotiin.. Aika surullista.
 
IhanaValo
Lapset kaverisynttäreillä naapurissa, mies töissä...mitähän tässä keksis :)

Kumma juttu esikoisella, sitä jännittää hirveesti mennä synttäreille esim.just kaverien luo. Vaikka muuten käviskin leikkimässä siellä niin kun on juhlat niin melkein itkun kans menee sit, käyn saattamassa..Tai sit jos ei mene niin kiukkuaa miulle kuinka olis halunnut mennä, ja syyksi menemättömyydelle sanoo siis sen jännityksen, jos siellä on vieraita joita ei itse tunne.
Onneks tää paikka on tuossa viereisessä rapussa, pääseehän sieltä kotiinkin jos siltä tuntuu.

No, miun pitäis vaihtaa yksien kurahousujen kuminauhat ja kaikkee muutakin pientä tekemistä, ei vaan jaksais taas innostaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä