vierailija
Hienoa, emme ikävöi.Saa ettiä itelleen nyt uuden uhrin, mä en jaksa enää. Mun raja tuli nyt vastaan.
Hienoa, emme ikävöi.Saa ettiä itelleen nyt uuden uhrin, mä en jaksa enää. Mun raja tuli nyt vastaan.
Mutta vittuilette päivästä toiseen.Hienoa, emme ikävöi.
Fantzu siellä harmaana jälleen kerran puolustamassa.Mutta vittuilette päivästä toiseen.
Mene kaikkine harhoinesi jo päälääkärille.Fantzu siellä harmaana jälleen kerran puolustamassa.
Meneppä vaikka katsomaan tarvitseeko eukkosi ensiapua illan hakkaamisesi jäljiltä?Fantzu siellä harmaana jälleen kerran puolustamassa.
Mene päälääkäriin.Meneppä vaikka katsomaan tarvitseeko eukkosi ensiapua illan hakkaamisesi jäljiltä?
Tämä on joko päätön tai pähkinämama.Hienoa, emme ikävöi.
HuomentaJahans, näyttää siltä, että jollain on taas ollut tylsä lauantai ilta kun on jutut taas mennyt ihan övereiksi.
MuttA huomenta taloon anyways Mä olen nukkunut uskomattomat 9h ja taisin sillä tuplata koko viikon (tai vähän yli) unisaldot. Nyt on jotenkin juopunut olo kun on nukkunut niin paljon
Kirjautuneet kirjoittelevat jossain muualla toisilleen ilman häirikköharmaata.Miten täällä on näin kuollutta?
Siitä saa kiittää harmaita kiusaajia. Pitää jättää tämä ketju ja kirjoittaa muissa ketjuissa harmaana.Miten täällä on näin kuollutta?
Ajattelin vaan että kun kurkkaa ketjuun niin heti syytetään jostakin.