Et totennököisesti mitään, vielä
En voi enempää kirjoitella, olen märkä, heippa
En voi enempää kirjoitella, olen märkä, heippa
Mitä minä teen tuolla tiedolla?
Mitä minä teen tuolla tiedolla?
Mitä mä just luin?
Mä haluan kanssa vaahtokylpyyn!!! En kylläkään sun kanssa vaan Aksun!!
Luit v ä ä r i n.Mitä mä just luin?
Minäkö muka lukisin joskus väärin.Luit v ä ä r i n.
Mun vaahtokylpy, yksinään minun!
Suunnittelin kömpiä koijaamaan, joten tottakai naapuri aloitti bileet, ja tavanomaisen yhden vauvan sijasta siellä nyt huutaa 2 vauvaa
Pähkinämama on Lispetti.
HöhSuunnittelin kömpiä koijaamaan, joten tottakai naapuri aloitti bileet, ja tavanomaisen yhden vauvan sijasta siellä nyt huutaa 2 vauvaa
Puhumattakaan siitä heimokokouksen pidosta ja jatkuvasta paukkeesta. Mitähän helvettiä ne puuhaa, harjoittelee keihäänheittoa pattereiden?
?Pähkinämama on Lispetti.
Tarkoitit varmaan koisimaanTarkoitit varmaan koisaamaan?
Tuollasta meteliä oli Vantaalla asuessa..sillä erolla ettei siellä heitelty keihäitä vaan ihmisiä ja siellä ei huutanut vauvat vaan aikuiset.Suunnittelin kömpiä koijaamaan, joten tottakai naapuri aloitti bileet, ja tavanomaisen yhden vauvan sijasta siellä nyt huutaa 2 vauvaa
Puhumattakaan siitä heimokokouksen pidosta ja jatkuvasta paukkeesta. Mitähän helvettiä ne puuhaa, harjoittelee keihäänheittoa pattereiden?
Tarkoitit varmaan koisimaan
Vedä ittes jojoon.Vaahtosammutin nauraa joko sen takia että tietää kuka pähkinämamon tai koska ovat tutustuneet jo toisiinsa ja ihstuneet toisiinsa. Voi voi pieni Elluska olet nobody.
Miksi liität jälleen kerran minut tähän??Vaahtosammutin nauraa joko sen takia että tietää kuka pähkinämamon tai koska ovat tutustuneet jo toisiinsa ja ihstuneet toisiinsa. Voi voi pieni Elluska olet nobody.
Pähkinämama on Lispetti.
Raukalla ei ole parempaa tekemistä.Miksi liität jälleen kerran minut tähän??
Taidat itte olla melko nobody, ääliö. Miten minä näihin sun vainoharhoihin liityn??
Sitä paitsi laitahan se korkki jo kiinni!
Saa ettiä itelleen nyt uuden uhrin, mä en jaksa enää. Mun raja tuli nyt vastaan.Raukalla ei ole parempaa tekemistä.