Mä nukuin joJos ottaisi pienet torkut.
Kivaa iltaa kaikille!
Hyvin pienet sitten koska Monsterit Oy alkaa tunnin päästä nelosella!Jos ottaisi pienet torkut.
Kivaa iltaa kaikille!
Olet eksynyt väärälle sivustolle, pareja haetaan ihan jossain muualla kuin 2 plussalla.Miksi tuo Elena ei kelpaa kenellekkään naiseksi?
Mulle kelpaa mennen tullen. Mun narttu on!Miksi tuo Elena ei kelpaa kenellekkään naiseksi?
No vaimo niitä ihmettelee. Ensiksi ottaa yhden, pistää takaisin, ottaa uuden, pistää takaisin, jne. Lopputulos on se, että ottaa ekan tai ei mitään ja mä huudan vierellä, että ostetaan ne kaikki mitä haluat, jotta päästään toisen hyllyn eteen ihmettelemään...Kuka jaksaa ihmetellä mitään hyllyä yli puoltatuntia kaupassa??
Vaimolla ei ole ajokorttia ja itse en pahemmin juo alkoholia.Kyl vaimon kanssa voi ruokakauppaan mennä.
Mut jos samalla reissulla pitää "piipahtaa" vaatekaupassa niin miehen on paras antaa auton avaimet vaimolle ja sanoa, että sinä ajat kotiin. Ja lähteä baariin.
Seli, seli, aina jokin veruke.Vaimolla ei ole ajokorttia ja itse en pahemmin juo alkoholia.
Vaimo autokouluun.Vaimolla ei ole ajokorttia ja itse en pahemmin juo alkoholia.
Ettehän te edes tunne toisianne!?!?Mulle kelpaa mennen tullen. Mun narttu on!
Hiukan mielikuvitusta, man. Vaimo baariin ja sinä viet ostokset kotio.Vaimolla ei ole ajokorttia ja itse en pahemmin juo alkoholia.
Mistä tiedät?Ettehän te edes tunne toisianne!?!?
Ellu olisi peukuttanut tai kommentoinut jotain,jos tuntisivat.Mistä tiedät?
Ei välttämättä.Ellu olisi peukuttanut tai kommentoinut jotain,jos tuntisivat.
Elä sinä nyt yllytä sitä höperöö vielä enemmän sielläEi välttämättä.
SoriElä sinä nyt yllytä sitä höperöö vielä enemmän siellä
Saat sorinSori
Saat sorin
Ootkos ollu kilttinä??
Mahdatkohan sinä ymmärtää koko sanan merkitystä?
Olen ollut.
Olin eilen pikkasen tuhma.Mahdatkohan sinä ymmärtää koko sanan merkitystä?
Mitä teit? Heititkö tupakan natsan kadulle?Olin eilen pikkasen tuhma.