Aina kiva suunnitella uuttaMinäkin kerään vielä energiaa, ei ihan vielä. Ekaksi täytyisi kuurata iso parveke, jota ei ole pesty edellisen asukkaan aikana lainkaan. Odotan jo, että saan lasit ja lattian puhtaaksi ja oman, puhtaan maton levitettyä sinne. Pieni aamiaispöytä ja sohva. Kukkia. Mutta ensin täytyy tulla kunnolla lämmintä.
Oii että - työ niin saatte siitä parvekkeestanne yhden ylimääräisen ja upean kesähuoneen. Lasitettu parveke on hyvä keksintöMinäkin kerään vielä energiaa, ei ihan vielä. Ekaksi täytyisi kuurata iso parveke, jota ei ole pesty edellisen asukkaan aikana lainkaan. Odotan jo, että saan lasit ja lattian puhtaaksi ja oman, puhtaan maton levitettyä sinne. Pieni aamiaispöytä ja sohva. Kukkia. Mutta ensin täytyy tulla kunnolla lämmintä.
Mukavaa päivää sulleJaahas, kone kiinni..hiusten pesulle ja kauppaan.
Joo,ja tää on iso. Sen lisäksi on postimerkin kokoinen piha. No, miehelle sinne grilli ja minulle joku varjoisa paikka istua. Ei sinne paljon muuta mahdukaan.Oii että - työ niin saatte siitä parvekkeestanne yhden ylimääräisen ja upean kesähuoneen. Lasitettu parveke on hyvä keksintö
Ylimielinen vanha ja ruma kurppa siellä ulisee mitättömän kehujansa puolesta. Juoppo ei osaa itse vastata mitään kun ei järki riitä siihen.Hyödytön? Tuntuu AK:sta ainakin sinulle riittävän virikkeitä ihan aivokapasiteettisi ylärajalle asti
Hänen aivokapasiteettinsa yläraja on jossain kengänpohjan tasalla joten kaltaiselleen on aika helppo antaa virikkeitä vaikka lopuksi ikää.Hyödytön? Tuntuu AK:sta ainakin sinulle riittävän virikkeitä ihan aivokapasiteettisi ylärajalle asti
Oho. Tuohon lauseeseen tarvitsit jo apua, itse et moiseen verbaalisuuteen kykene. Kakkahymiö on jo äärimmäinen taidonnäyte.Ylimielinen vanha ja ruma kurppa siellä ulisee mitättömän kehujansa puolesta. Juoppo ei osaa itse vastata mitään kun ei järki riitä siihen.
Ihan kuin juhannuksena!Ei täällä puistossa niin kylmä oo kun luopuu kevät ajatuksista ja pistää pipon päähän ja toppatakin päälle..
Mä kun oon yksin niin kelvatkoon eilisen makaroonilaatikon jämätSuunnittelin päivän sapuskan.
Oli muuten äkkiä suunniteltu. Jääkaapissa oli pussi pottuja ja paketti jauhelihaa eikä just muuta, niin tänään syyään keitettyjä pottuja ja jauhelihapihvit.
Keksitkö ihan itse jokaisen käyttämäsi adjektiivin vai pyysitkö äidiltä apua?Ylimielinen vanha ja ruma kurppa siellä ulisee mitättömän kehujansa puolesta. Juoppo ei osaa itse vastata mitään kun ei järki riitä siihen.
Kun oon jo mummoihminen niin nykymittapuulla olen ruma kurppaKuka tuo muiden haukkuja on? Mistä hän tietää miltä Bitch näyttää?
Hyvä ruoka - parempi mieli.
Siis miten joku voi olla aina noin vittuuntunut, kuin tuo kiukkuava harmaa?
Pekonin tuhlausta moinen.Tänään voiskin keksiä jotain hyvää minkä saa kypsäksi takassa. Halsterilla vaikka. Oiskohan Prismassa kohtuuhintaisia silakoita? Tai sit pitää keksiä jotain jänskää. Vaikka pekoniin käärittyä, halstrattua kesäkurpitsaa.
Joo. Pilata nyt hyvä pekoni jollain kesäkurpitsalla.Pekonin tuhlausta moinen.
Munaton se harmaana vaan vittuilee.Toivotaan kaikki parasta ettei Ellu palaa tänne kauppareissultaan enää koskaan.
Minkälainen ihminen toivoo, että mörököllit veisivät lapsilta isän ja tyttöystävältä poikakaverin?Tee se Rättiksen kanssa, mutta tuhmailkaa yksityisviesteillä...Rättiksellä on julkinen pervokielto vielä voimassa ja jos hän sen rikkoo niin mörököllit hänet vieköön.