vierailija
Toivon, ettei mörököllit sieppaa sinua lapsilleen leikkiaveriksi.Jaahas, kone kiinni..hiusten pesulle ja kauppaan.
Toivon, ettei mörököllit sieppaa sinua lapsilleen leikkiaveriksi.Jaahas, kone kiinni..hiusten pesulle ja kauppaan.
Päätön ainakin toivoo tätä.Toivotaan kaikki parasta ettei Ellu palaa tänne kauppareissultaan enää koskaan.
Miksi kiusaat Elenaa jatkuvasti Algoma?Voisko tuo @KalaMies mennä Elenan kanssa kauppaan, ettei vain mitään kurjaa sattuis Elenalle.
Mistä tiedät? Kerro ihmeessä meille muillekkin niin voidaan porukalla paheksua.Päätön ainakin toivoo tätä.
Mee sä vaan Kalamiehen kanssa kauppaan, alakooma.Voisko tuo @KalaMies mennä Elenan kanssa kauppaan, ettei vain mitään kurjaa sattuis Elenalle.
En kyllä tarkoittanut kiusaamiseksi, enkä aina kiusaa ketään.Miksi kiusaat Elenaa jatkuvasti Algoma?
Mua ei kato mörököllit huoli,uskallan mennä yksinkin.Mee sä vaan Kalamiehen kanssa kauppaan, alakooma.
Ok, no mutta anna seuraavaks sitä jakamatonta huomiota jollekin toiselleEhkä mun huumori on nurinkurista, mutta en varmasti halua kiusata sinua.
Fine.Ok, no mutta anna seuraavaks sitä jakamatonta huomiota jollekin toiselle
Mää käyn ihan yksinäni kaupassa ja vaimon kanssa vain, jos on pakko. Vaikka olenkin itse rauhallisuus, niin pinna kestä ihmetellä juustohyllyä yli puolta tuntia.Mee sä vaan Kalamiehen kanssa kauppaan, alakooma.
Mun oli pakko kasvaa ihmisenä kun mun selkä oli isosti rikki viime syksynä. Ukkokullan piti hoitaa ihan kaikki kun en pystynyt kumartumaan edes kissaa ruokkimaan. Ensin kiristelin hampaita kun imurointi ei ollut riittävän huolellista, astiat oli väärissä paikoissa ja kaupasta tuli ihan vääriä tuotteita. Sitten yritin ajatella että se sentään tekee parhaansa ja ehkä mun tapa ei ole ainoa oikea.Mää käyn ihan yksinäni kaupassa ja vaimon kanssa vain, jos on pakko. Vaikka olenkin itse rauhallisuus, niin pinna kestä ihmetellä juustohyllyä yli puolta tuntia.
Pääasia, että mies yrittää parhaansa. Miehen koulutus on vaimon elinikäinen tehtävä.Mun oli pakko kasvaa ihmisenä kun mun selkä oli isosti rikki viime syksynä. Ukkokullan piti hoitaa ihan kaikki kun en pystynyt kumartumaan edes kissaa ruokkimaan. Ensin kiristelin hampaita kun imurointi ei ollut riittävän huolellista, astiat oli väärissä paikoissa ja kaupasta tuli ihan vääriä tuotteita. Sitten yritin ajatella että se sentään tekee parhaansa ja ehkä mun tapa ei ole ainoa oikea.
No en mä nyt tiedä.. toi osaa syödä, pukea ja käydä vessassa ja suihkussa niin mikäs mä olen kouluttamaan. Pärjää myös itsekseenPääasia, että mies yrittää parhaansa. Miehen koulutus on vaimon elinikäinen tehtävä.
Kuka jaksaa ihmetellä mitään hyllyä yli puoltatuntia kaupassa??Mää käyn ihan yksinäni kaupassa ja vaimon kanssa vain, jos on pakko. Vaikka olenkin itse rauhallisuus, niin pinna kestä ihmetellä juustohyllyä yli puolta tuntia.
Mullakin oli ihan eri kampaus kotiin tullessa tänään kuin asioille lähtiessa, enkä varmasti tarkoituksella muuttanut lookiani niin, että takaisin tullessa vasenpuoli hiuksista oli sekaisin kuin seinäkello ja oikea puoli sotkuisena kihararullana olkapäällä.Mikä tuuli!
Mun ostoskärryt karkasivat Prisman pihalla. Siellä sit hetken ihmettelin että kuka vittu pölli mun sapuskat kunnes oivalsin.
Kyllä juuri näin, mieluummin vielä nopeinta reittiä hyllyjen väleistä ja ihmismassoja vältellen.kaupasta haetaan nopeasti se mitä ollaan hakemassa ja poistutaan viipymättä sen jälkeen kun ostokset on maksettu.
Ja mielellään käydään tutussa kaupassa ettei tartte etsiä mitäänkaupasta haetaan nopeasti se mitä ollaan hakemassa ja poistutaan viipymättä sen jälkeen kun ostokset on maksettu.
Kyl vaimon kanssa voi ruokakauppaan mennä.Mää käyn ihan yksinäni kaupassa ja vaimon kanssa vain, jos on pakko. Vaikka olenkin itse rauhallisuus, niin pinna kestä ihmetellä juustohyllyä yli puolta tuntia.
kaupasta haetaan nopeasti se mitä ollaan hakemassa ja poistutaan viipymättä sen jälkeen kun ostokset on maksettu.