Fantzu
Päivää. Oliko pakko laittaa taas tuo video?Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Päivää. Oliko pakko laittaa taas tuo video?Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Muista uimahousut myös. Vai menetkö johonkin alaston uintiin.Minä menen kohta uimaan
Pitäsköhän ottaa uimalasit mukaan ettei mene vettä silmiin
Muista uimahousut myös. Vai menetkö johonkin alaston uintiin.
Päivää. Oliko pakko laittaa taas tuo video?
Matti ja Teppo ovat ilmeisen vaikuttavat!typy onnistui heittämään mun puhelimen vessanpönttöön
Ja jouduin laittaa Rättiksen sitten tuonne "ignore" listalle
Lievää ylidramatisointia Rätti Väsyneen musalinkkien takia? Ymmärtäisin jos hänet estetään limaisten juttujen takia,mutta tuo on jo teatteria.typy onnistui heittämään mun puhelimen vessanpönttöön
EI kun ton helvetin Laura hoitaa.Matti ja Teppo ovat ilmeisen vaikuttavat!
Toivottavasti luuri kuivuu ja palautuu käyttökuntoiseksi.
So?Tietyt ihmiset vaan peukuttelevat täällä eivätkä kirjoita mitään.
Itsellä oli monta vuotta puhelimet kirjahyllyn päällä. Ainoa paikka, mikä oli marakatilta turvassa.typy onnistui heittämään mun puhelimen vessanpönttöön
Niin samaa mieltä sinun kanssa.Lievää ylidramatisointia Rätti Väsyneen musalinkkien takia? Ymmärtäisin jos hänet estetään limaisten juttujen takia,mutta tuo on jo teatteria.
Jep, mulla kans suoja lasi, ja se kuminen/muovinen suojakuori. isäntä laittoi ne heti kun uus puhelin tuli kotiinItse liimautan puhelimeen heti uutena tämän:
http://www.fonum.fi/tietoa-panssarilasista/
Ei ole vielä kallis etupaneeli hajonnut vaikka puhelimet välillä tippuilevat maahan. Nyt on rupsu suojalasin reunassa eli aika uusia se kohta.
Lasi on edullinen verrattuna koko paneelin vaihtoon.
Ainoastaan ellu.Tietyt ihmiset vaan peukuttelevat täällä eivätkä kirjoita mitään.
Se on hyvä. Mutta parempi suojakuori on flip cover -tyylinen kuori, joka suojaa oikeasti myös takapaneelin ja laitteen kulmat.Jep, mulla kans suoja lasi, ja se kuminen/muovinen suojakuori. isäntä laittoi ne heti kun uus puhelin tuli kotiin
Suojakalvo ja suojalasi on sitten eri asiatMulla on ohut suojakotelo puhelimessa. Ei ole suojakalvoa.
Niin ovat. Ei ole mitään suojaa.Suojakalvo ja suojalasi on sitten eri asiat
Yup parempi puolisko joutuu työnsä puolesta käyttämään suojia, joten se ties millaisen mulle hommata. Ja on ollut hyödyllinen ja tarpeenSe on hyvä. Mutta parempi suojakuori on flip cover -tyylinen kuori, joka suojaa oikeasti myös takapaneelin ja laitteen kulmat.
Silikonisuojareuna ei anna ihan tätä suojaa, vaikka hyvä sekin on.