The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yup parempi puolisko joutuu työnsä puolesta käyttämään suojia, joten se ties millaisen mulle hommata. Ja on ollut hyödyllinen ja tarpeen :LOL:

Mulla on perinteisesti mennyt puhelin per 6kk, mut tää näyttää kestävän paremmin. Ja joo, on ollut ikävä niitä vanhoja Nokialaisia.
Puhelin per 6 kk :unsure::alien:
Apua :D
Joo, vanhat Nokialaiset oli kestäviä. Laittoi osat patterille kuivumaan ja huomenna taas käyttöön. Luovuin viimeisistä e-sarjan luureista loppuvuonna. Itsellä ei näille enää käyttöä, mutta hyvin kelpasivat.
 
Pähkinämama
Mä jouduin luopuu mun vanhasta Nokiasta joku 10v sitten, ja sen jälkeen onkin joo ollut aika monta puhelinta. Pisimpään vissiin kesti G2 (Googlen oma pitkittäin aukeava), mut sen joutui vaihtaa kun akku hyytyi, olis ollut jotakuinkin yhtä kallista hommata uus akku kuin uus puhelin o_O
 
Mä jouduin luopuu mun vanhasta Nokiasta joku 10v sitten, ja sen jälkeen onkin joo ollut aika monta puhelinta. Pisimpään vissiin kesti G2 (Googlen oma pitkittäin aukeava), mut sen joutui vaihtaa kun akku hyytyi, olis ollut jotakuinkin yhtä kallista hommata uus akku kuin uus puhelin o_O
Tää olis ollut ehkä itse toteutettavissa. Olisi ostanut uuden akun ja juutuupista katsonut avausvideon.
Mä itse katson paljon juupista ohjeita, miten joku asia tehdään.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Pähkinämama
Ei ole ei, mieluummin se suojalasi. Paneelin vaihto maksaa kuitenkin teetettynä vajaa kaks sataa euroa. Tosin e-baystä tilaamalla osat saa parilla kympillä, mutta sitten pitäisi olla hermoja ja sorminäppäryyttä omatoimiseen vaihtoon.
Mulla saattaisi vielä sorminäppäryyttäkin olla, mut ei hermoja :ROFLMAO: ja ärsyttävää et lasin vaihto on kalliimpaa tai samaa hintaluokka kuin uus puhelin.
 
Tää olis ollut ehkä itse toteutettavissa. Olisi ostanut uuden akun ja juutuupista katsonut avausvideon.
Mä itse katson paljon juupista ohjeita, miten joku asia tehdään.
Kännykän korjausvideot voivat olla youtubessa virheellisesti toteutettuja. Kannattaa katsoa ifixitistä. Lisäksi sisäänrakennettu akku ei lähde irti kuten videoissa, koska ne ovat jo kertaalleen irrotettuja ennen videon tekoa. Se akku voi myös syttyä palamaan, jos sen puhkaisee. Joka tapauksessa se akku vääntyy, kun sen sieltä irti repii ja sitten sen joutuu kaulimaan suoraksi. Tästä syystä näytön vaihdon jälkeen asiakas voi tulla kuukauden päästä valittamaan, että akku ei kestä ja nyt pitäisi vaihtaa akku, vaikka todellisuudessa se akku saa siipeensä jo näytönvaihdossa. Oho, tulipa pitkä teksti...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Päivää :)
Ei meinnnu eka saada unen päästä kiinni ja sitten nukuinkin vähän yli yheksään.

Kävin jo aamupäivällä kaupassa ja lounas syöty.
Nyt on päiväkahville gluteeniton tiikerikakku uunissa
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Pähkinämama
Mun täytyy varmaan alkaa pummaamaan teiltä noita repsuja noihin maidottomiin ja gluteenittomien herkkuihin :oops:

Soon eri asia kokeilla reseptejä joita joku muu on jo kokeillut ja hyväksi todennut, kuin summa mutikassa netistä niitä yrittää valkata.
 
Mun täytyy varmaan alkaa pummaamaan teiltä noita repsuja noihin maidottomiin ja gluteenittomien herkkuihin :oops:

Soon eri asia kokeilla reseptejä joita joku muu on jo kokeillut ja hyväksi todennut, kuin summa mutikassa netistä niitä yrittää valkata.
Googlaamalla gluteeniton leivonta löytää hyviä ohjeita. Mie korvasin tuossa tiikerikakussa vehnäjauhot riisijauholla & perunajauhoilla.
Kääretortun pohjan jauhot voi korvata perunajauhoilla ja käyttää vaan sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä