ja kaappien ovia...ja kaivelevat roskiksia...jopa jääkaapin oven.
ja kaappien ovia...ja kaivelevat roskiksia...jopa jääkaapin oven.
Ääni matkimiselle, tuo mun kissa yritti nimittäin opetella nuorempana sammuttamaan ja laittamaan valot päälle seinäkatkaisijasta...siihen en suostunut vaan siirsin kissan pois katkaisimen luota aina kun tassut meni liian lähelle...ei varmaakaan ole kyse liian vähästä ruuasta vaan matkimisesta.
Liikuttavaa tämä jatkuva huolenpitosi minusta.Awww kuinka söpöä vtuo sydänten antaminen. Eikö peukuttaja saa yhtään sydäntä? Nyyh.
Awww kuinka söpöä vtuo sydänten antaminen. Eikö peukuttaja saa yhtään sydäntä? Nyyh.
jätä ne ajatteluhommat niille joilla on välineet ja kykyjä siihen.Elenan parasta vain ajattelen.
Aikamoinen ketkula kissajopa jääkaapin oven.
sen vois kyllä opetella, epäilen ettei vaan viisi.Aikamoinen ketkula kissa
Toivottavasti kans sulkee jääkaapin oven
Joopa joo. Jospa ajattelisit Elenan parasta ja häipyisit kokonaan tai lopettaisit kommentoimisen Ellulle.Elenan parasta vain ajattelen.
typy onnistui heittämään mun puhelimen vessanpönttöön
Ja jouduin laittaa Rättiksen sitten tuonne "ignore" listalle
laiska katti,ovi kyllä avataan mutta ei voi suljeasen vois kyllä opetella, epäilen ettei vaan viisi.
Äläs ny sentään,aika radikaali keinoKohta leikkaan käjen poikki. Kivut loppuu.
En Ärsyttää kun koskee koko ajan.Äläs ny sentään,aika radikaali keino
Halaus
Joskus kyllä tekis mieli itekkin
JuEn Ärsyttää kun koskee koko ajan.
Joo ja töissä pitää jaksaa.Ju
Tiiän tuon tunteen,kun koskee koko ajan. Pikku hiljaa alkaa ärsyttämään & vituttamaan.
Ne tuoksuu erilaisille...siis miesten ja naisten shampoot..ainakin mun mielestä...miesten shampoot tuoksuu jotenki sellaselle sporttiselle ja hyvälle..naisten taas erilaiselle.Tuo head&shoulders shampoo mainos. Sanotaan että on suunniteltu erityisesti miehille. Miten shampoo tietää onko kyseessä miehen vai naisen hiukset?
Mä olen käyttänyt sitä rasvaisen tukan shampoota.Kai niissä miesten shamppoissa on enemmän rasvan (kone) poisto aineita
Sekin vieläJoo ja töissä pitää jaksaa.