Iltaa. Nukahdin sohvalle ja sillä välin kahvi jäähtyi kupissa
Ei kuollu, Elena rakasti ja helli koiralleen uutta elämääJoko Ellun koira kuoli?
Iltaa. Mä menin jo sänkyyn. Vätystää.Iltaa. Nukahdin sohvalle ja sillä välin kahvi jäähtyi kupissa
Vittu mikä käärme sinä oikeasti osaat olla. Missä empatia? Häpeäisit jos edes kykenisit siihen.Ei kuollu, Elena rakasti ja helli koiralleen uutta elämää
Narskut harvemmin kykenevät siihen.Vittu mikä käärme sinä oikeasti osaat olla. Missä empatia? Häpeäisit jos edes kykenisit siihen.
Luulin,että koira jäi henkiin.Vittu mikä käärme sinä oikeasti osaat olla. Missä empatia? Häpeäisit jos edes kykenisit siihen.
Jos tuo auttais, tekisin sen heti.Ei kuollu, Elena rakasti ja helli koiralleen uutta elämää
Joo sillon olikin parempaan päin menossa ja luultiin kaikki ell:ää myöten, että tää kääntyykin voitoksLuulin,että koira jäi henkiin.
Par päivää sitten Elena sanoi, että koira voi paremmin.
Pyydän anteeksi, Elena, jos loukkasin Sinua.Joo sillon olikin parempaan päin menossa ja luultiin kaikki ell:ää myöten, että tää kääntyykin voitoks
Et loukannut, täällä on muutenki apea meininki eikä se johdu sinusta.Pyydän anteeksi, Elena, jos loukkasin Sinua.
Vaan mistä se johtuu?Et loukannut, täällä on muutenki apea meininki eikä se johdu sinusta.
Jos tilanne on toivoton niin sit vaan pitää osata päästää irti.Jos tuo auttais, tekisin sen heti.
Koira on edelleen elossa, tosin huominen päivä ratkaisee kuinka kauan...pelottaa, itkettää, sattuu joka paikkaan ja tuntuu niin kurjalta...mutta eipähän voi mitään. Nyt on aika lelliä pientä ja kuiskia karvakorviin hiljaa sanoja ja painaa kasvot turkkia vasten ja antaa itkun tulla...
Koiran tila heikkeni eilen ja tänään kävi verikokeissa, koska ell epäilee nyt munuaisten ja kenties maksan ja haiman antavan periks. Koira on väsynyt, huono syömään oma aloitteisesti joten aina joku yrittää antaa herkkuja ja lihalientä, että ei kuivu...
Mä oon itkenyt silmät päästäni melkein ja päähän koskee koko ajan...vaatteet on koiran karvoissa kun maata röhnötellään lattialla vierekkäin välillä ja meinaa hajota oma elämä palasiks kun mietin etten kohta enää saa olla tuon pikkuisen kanssa enää ikinä.
Onneks on ollut muutamia ihania ihmisiä joilta on saanut tukea ja ymmärrystä sekä lohtua, enemmän kuin arvaavatkaan. Ei se paljoa vaadi, kiitos niille ihanille.<3
Tosissasiko kysyt? Johtuisiko siitä että hänen koira tekee kuolemaa??Vaan mistä se johtuu?
Voi Ellu iso halaus & rutistus ja koiralle silityksiäJos tuo auttais, tekisin sen heti.
Koira on edelleen elossa, tosin huominen päivä ratkaisee kuinka kauan...pelottaa, itkettää, sattuu joka paikkaan ja tuntuu niin kurjalta...mutta eipähän voi mitään. Nyt on aika lelliä pientä ja kuiskia karvakorviin hiljaa sanoja ja painaa kasvot turkkia vasten ja antaa itkun tulla...
Koiran tila heikkeni eilen ja tänään kävi verikokeissa, koska ell epäilee nyt munuaisten ja kenties maksan ja haiman antavan periks. Koira on väsynyt, huono syömään oma aloitteisesti joten aina joku yrittää antaa herkkuja ja lihalientä, että ei kuivu...
Mä oon itkenyt silmät päästäni melkein ja päähän koskee koko ajan...vaatteet on koiran karvoissa kun maata röhnötellään lattialla vierekkäin välillä ja meinaa hajota oma elämä palasiks kun mietin etten kohta enää saa olla tuon pikkuisen kanssa enää ikinä.
Onneks on ollut muutamia ihania ihmisiä joilta on saanut tukea ja ymmärrystä sekä lohtua, enemmän kuin arvaavatkaan. Ei se paljoa vaadi, kiitos niille ihanille.<3
Täällä on lumentulo ja rauhoittunut. Kyllä sitä tulikin, ei nyt mitenkään kohtuuttomasti. Auroja ei kyllä ole näkynyt juurikaan. Pikkuautoja ja busseja ojassa ihan riittämiin. Kyllä aiemmin pääväylät pidettiin auki jo aamusta.Kävi prismalla,olipa kauhea & jäätävä lumituisku & tuuli
koiran vuoksi suren.Vaan mistä se johtuu?
Kiitos <3.@Elena777
Voimia sinulle vaikka raskasta onkin.Rakkautta on hoivata ja rakkautta on päästää irti vaikka itseen sattuu.Omalle parhaalle ystävälle kuitenkin haluaa kivuttoman lopun ja loputtoman pitkän nurmen jossa voi juosta ja jahdata lintuja,oravia ja perhosia.
Onhan se raskasta...kun tietäs miten tästä pääsee yli. Sattuu niin kirjaimellisesti sydämeen, että verenpainetta taitaa nostaa kun rinnassa hakkaa niin kovasti ja maha on kipeenäJos tilanne on toivoton niin sit vaan pitää osata päästää irti.
Olen jokusen lemmikin joutunut lopettamaan itse liipasinta painaen ja kyllä siinä kaltaiseni kusipääkin itkee.
Pahin oli se kun ex-rouvakullalle ja myös minulle hyvin rakas kissa oli mennyt vastasyntyneen vauvan koppaan naaman päälle. Rouvan ratkaisu oli kissa+kylpyamme.
Kun tulin kotiin niin portailla oli jäykkä kissa, lapio ja punakyynelsilmäinen vaimo joka sanoi, että kaiva kuoppa äläkä kysy mitään!
Sanoin majurimaisesti; "Aha".
kiitosVoi Ellu, halit.
Suremalla & itkemällä,aikansa se ottaa. Pie itestäs huolta kaiken surun & itkun keskellä.Hyvät muistot jää sydämeen.koiran vuoksi suren.
Kiitos <3
Onhan se raskasta...kun tietäs miten tästä pääsee yli. Sattuu niin kirjaimellisesti sydämeen, että verenpainetta taitaa nostaa kun rinnassa hakkaa niin kovasti ja maha on kipeenä
Halaus paskasta päivästä. Huomenna päivä uus & toivottavasti parempi.Vittu mikä päivä. Kun kuolemiset ja erot lasketaan veks niin tää oli paskimmasta päästä. Otan oluen ja menen saunaan.
Ja *halaus* Elenalle. Nii mukavaa iltaa kaikille muille!