The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta,pitäis aamukahvia keittää :coffee: aamupalaa syyä ja muuta.
Kirjastoon kai lähtee,lainoissa näkyy vielä Aku Ankka joka on palautettu jo.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Selvisin tästäkin viikosta, vaikka koville otti...vois sanoa, että nytkyllä tekis ittenikin mieli lähtee hunningolle, mutta taas toisaalta ei todellakaan tee mieli lähteä yhtään mihinkään vaan viettää nää viimeiset yhteiset hetket tuon koiravanhuksen vierellä ettei toinen oo yksin ja varmaan siksikin etten ite tunne olevani koko ajan yksin kun itku nousee pintaan.

Pitkä on ollut viikko ja pidempi tulee tästä viikonlopusta, mutta minkäs teet. Ell soittoa ootellen menee nyt aika tässä mökissä...voi kunpa tapahtuis ihme ja syy oireisiin ois sittenkin hoidettavissa vielä:(

Selvisin tästäkin viikosta, vaikka koville otti...vois sanoa, että nytkyllä tekis ittenikin mieli lähtee hunningolle, mutta taas toisaalta ei todellakaan tee mieli lähteä yhtään mihinkään vaan viettää nää viimeiset yhteiset hetket tuon koiravanhuksen vierellä ettei toinen oo yksin ja varmaan siksikin etten ite tunne olevani koko ajan yksin kun itku nousee pintaan.

Pitkä on ollut viikko ja pidempi tulee tästä viikonlopusta, mutta minkäs teet. Ell soittoa ootellen menee nyt aika tässä mökissä...voi kunpa tapahtuis ihme ja syy oireisiin ois sittenkin hoidettavissa vielä:(
Minullakin on peukut pystyssä tuon puolesta. *halaus*

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
nytkyllä tekis ittenikin mieli lähtee hunningolle,
Aksun Hunninkorock, ole hyvä

Nyt raotan salaisuuden verhoa,
mä välttelen AA- kerhoa
vaikka mun ois syytäkin sinne mennä,
mut viina vie ajan, ei ehdi eikä ennä…
siis juomaan,
nyt kaikki joukolla juomaan.
Sanat epäilevän Tuomaan nyt jäävät Herran huomaan
On kiva olla hunningolla.

Mä pussikaljat otin esiin kassista,
pennit ovat loppu rahamassista.
Silti mulla olo on niin huoleton,
mitä sen on väliä, kun kaljaa on…
nyt juomaan,
kaikki joukolla juomaan.
Nyt sen vasta huomaan, ei luottaa voi kuomaan
Hän kaljani vei, hei hellurei.

Nyt ei ole kaljaa eikä naisia
suuria tai edes pikkaraisia
Siis baariin täytyy lähteä
etsimään iltaani tähteä…
nyt juomaan,
kaikki joukolla juomaan.
Nyt suhteita luomaan, antejansa suomaan
naiset hei, olen ihan okei.

No yhden naisen pokasin mä baarista
pidin hänen kurviensa kaarista.
Mä intiimisti pääsin häntä koittamaan
ja sitten ei kun taksia soittamaan,
mut ensin juomaan,
naiseni kanssa nyt juomaan.
Mut ei käynyt flaksi kun piti tulla taksi,
naiseni hei on kanttuvei.

Aamulla heräsin mä kohmeloon,
mut kohmelosta huolimatta kunnossa oon,
korjaussarjan jälkeen ainakin,
on meno ihan sama kuten eilenkin,
Nyt juomaan,
nyt kaikki joukolla juomaan.
Sanat epäilevän Tuomaan nyt jäävät Herran huomaan.
On kiva olla hunningolla…

Jaksamista & halauksia :love:
Miekin toivon & peukut pystyssä.
Anna itkun tulla kun itkettää.

Kotona & syöty lounas. :)
Vähän väsyttäisi,kävin cittarissa,kirjastossa,m&m ja lidlissä. :D:) Tuli puoli kaupunkia käveltyä !:)
Aku Ankka löytyi kirjaston hyllystä (y)

Voi Elena :(:confused: halaus ja rutistan sua varovasti. Itke vaan,itke niin paljon kuin itkettää ja halaa koiraa kovasti,vietä viimeiset päivät hellien.

Kyyneleet tuli silmiin,oon niin pahoillani sun & koiran puolesta. :(
Otahan halaus.
Semmoinen vilpitön syleily.
Kiitos...<3

Laitoin koiralle lämpimän kylvyn sellaseen vanhaan pieneen muovialtaaseen ja voi kun toinen nautti siitä lämpimästä veestä niin paljon, meni oikein makuuasentoon ja katteli minua silmät puoliummessa. Kuivaamiseen hetki aikaa kun tuota karvaa riittää. Aattelin että jos toi oloa helpottaa niin pääsee vielä uuestaan kylpyyn rauhottamaan oloaan.

Kissa on vaistonnut selvästi, että jotain outoa on tapahtumassa..haistelee koiraa hämmentyneen varovasti, eikä kiusaa, eikä hätistele pois ja saattaa pysähtyä vaan tuijottamaan vierelle pitkäks ajaks.

On tää kyllä raskasta ja itku saa pään särkemään.

eihän sun ole niitä pakko katsoa? Vai onko? Työksesikö siellä palstailet?
Ei oo pakko mun katsoa,mutta eiköhän sun linkit häiritse muitakin & tukkii ketjun. Mikset laita noita linkkejä omaan aloitukseen,missä kaikki ne joita kiinostaa voi ne avata ? Mikset voi keskustella normaalisti kuin muutkin ihmiset täällä ?
En palstaile työkseni.

Kiitos...<3

Laitoin koiralle lämpimän kylvyn sellaseen vanhaan pieneen muovialtaaseen ja voi kun toinen nautti siitä lämpimästä veestä niin paljon, meni oikein makuuasentoon ja katteli minua silmät puoliummessa. Kuivaamiseen hetki aikaa kun tuota karvaa riittää. Aattelin että jos toi oloa helpottaa niin pääsee vielä uuestaan kylpyyn rauhottamaan oloaan.

Kissa on vaistonnut selvästi, että jotain outoa on tapahtumassa..haistelee koiraa hämmentyneen varovasti, eikä kiusaa, eikä hätistele pois ja saattaa pysähtyä vaan tuijottamaan vierelle pitkäks ajaks.

On tää kyllä raskasta ja itku saa pään särkemään.
Voi pientä :love: kun kovasti nautti kylvystä.
Sydän särkyy :( itke vaan,pitkään se viellä tuntuu sydämessä,puristaa rintaa,mutta aikanaan helpottaa vaikka aina muistaa haikeana.:love:

Kyllä kissat tajuaa & vaistoaa ettei kaikki oo hyvin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä