En ole.Te oletatte että kaikki vierailija nimellä olevat on yksi ja sama.Sinä olet myös kirjoitellut vierailija nimellä.
Minä poistun muualle.
Huomenta, kova tuli ja lunta sataa.
Minkä näköinen eläin on kebab, jonka lihaa tulee useinkin syötyä. Kovin pieni se ei voi olla, kun se vartaassa pyörivä lihakimpale on varmaan puolisen metriä korkea ja liekö ainakin 30 cm halkaisijaltaan.
Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, tuo lihakimpale on täyttä lihaa eikä siinä luita tai sidekudoksia ole. Liekö kebab-eläimen paisti vai mikä.
Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta? Ja missä tuo eläin asuu, asuuko jossakin luonnonvaraisena vai kasvatetaanko sitä?
Onko siinä jotakin uutta sulle?Jos sit lumitöihin.
Pihatietä ei ole nimeksikään mutta toi hemmetin pyry on viskonut lunta pari metriä terassin katteen allekin. -Siis aivan oven eteen!
Vittuperkelesaatana, mä sit niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin inhoan tätä suomen talvea!
Mulla on mennyt ohi. Mikä sun kyljessä on?Päivää
Pakkaspäivä näköjään tänään
Perhana kun tuo oikea kylki on kipee vielä,ehkä vähän parempi kuin eilen,mutta kuitenkin kipee
Päivää. Höh,harmi ettei oo keritty aurata.Päivää Pöh mikä lumipyry. Kävelyteitä ei ole keretty aurata.
Mikä lie lihasjumi,pari viikkoo ollu kipee,välillä parempi ja rasittaessa kipeyttyy taas.Mulla on mennyt ohi. Mikä sun kyljessä on?
Kurjaa, oletko kokeillut jotakin kipugeeliä?Mikä lie lihasjumi,pari viikkoo ollu kipee,välillä parempi ja rasittaessa kipeyttyy taas.
En vielä,kiputulehduslääkettä otin,oon varovasti venytellyt ja laitoin kuumavesipullon. Taitaa mulla vähän olla kipugeeliäkin.Kurjaa, oletko kokeillut jotakin kipugeeliä?
Hyvää kuntoliikuntaa kun joutuu jalkoja nostelemaan eikä lahaamaan.Päivää Pöh mikä lumipyry. Kävelyteitä ei ole keretty aurata.
Tiedän, hyötyliikuntaa. Mutta se ei ole kivaa raskaan työpäivän jälkeen. Oli kipua toisessa reidessä ja selkä on kipeä. Selkäkivun takia en voi kävellä normaalia vauhtia. En koskaan laahaa jalkoja kävellessä.Hyvää kuntoliikuntaa kun joutuu jalkoja nostelemaan eikä lahaamaan.