mä hyppään viel sinne mukaanJoo..seuraavalla kerralla kun roosa valmistautuu kylpyyn, mä istun siellä jo autuaan onnellinen hymy naamalla lillumassa kuplien keskellä.
mä hyppään viel sinne mukaanJoo..seuraavalla kerralla kun roosa valmistautuu kylpyyn, mä istun siellä jo autuaan onnellinen hymy naamalla lillumassa kuplien keskellä.
Kuinka likaiseks sä mut oikein kuvittelet? nytkyllä kuules nainenMiksi haluat lillua omassa kuonassasi ja kaikenmaailman bakteereissa, kyllä suihku on paras, kaikki moska menee samantien viemäriin.
Nyt meet nurkkaan siitä häpeemään!Varsinainen pieruiita.
Voiphan sitä aina vähän ensin suihkutella ihteensä ennen ku mennee kylpyynMiksi haluat lillua omassa kuonassasi ja kaikenmaailman bakteereissa, kyllä suihku on paras, kaikki moska menee samantien viemäriin.
Puhut vähän mutta asiaa!Voiphan sitä aina vähän ensin suihkutella ihteensä ennen ku mennee kylpyyn
No jo on markkinat.mä hyppään viel sinne mukaan
Niih muttaku...lillumaan?!..öh..ei.Voiphan sitä aina vähän ensin suihkutella ihteensä ennen ku mennee kylpyyn
Ainoa joka menee on pieruiita, joka odottelee muita pieruiseen kylpyyn. Ei mitään käytöstapoja!Nyt meet nurkkaan siitä häpeemään!
No jo on markkinat Toivottavasti 0oo0:n ammeeseen mahtuu kaikki kun se Stevenikin sinne pitää raahata!??No sitten minäkin hyppään ja otan Stevenin mukaan.
Vaah-toi-seen Luna, vaahtoiseen, ei pieruiseen..vaan vaahtoiseen vaahtoiseen VAAHTOISEENAinoa joka menee on pieruiita, joka odottelee muita pieruiseen kylpyyn. Ei mitään käytöstapoja!
hyppää siekin sinneNo jo on markkinat.
Ei se mitään auta, ihmisestä irtoaa kaikenlaista kokoajan. Siihen ne jää kellumaan ja syömään ellun kaasuravinteita.Voiphan sitä aina vähän ensin suihkutella ihteensä ennen ku mennee kylpyyn
Eiku mä vaan oisin....lisäisin vaahtoa ja kuumaa vettä aina välillä ja nauttisin kynttilänvalossa siitä tuoksusta (kylpyvaahdon tuoksusta Luna!!!) ja saattaisin kuunnella musiikkia hiljasella siinä taustalla....Niih muttaku...lillumaan?!..öh..ei.
Kun roiskimaanpärkimäänloiskuttelemaan*hihkuu* !! Vaahtoa saa ja pitää olla mutta vesileikistä pitää osata ottaa kaikki irti!!Nihkerta!
Et pilaa mun unelmaa mokomilla pierufantasioillas nytkyllä!!Ei se mitään auta, ihmisestä irtoaa kaikenlaista kokoajan. Siihen ne jää kellumaan ja syömään ellun kaasuravinteita.
Niinhän juuri sanoin. Ei tartte huutaa.Pie-rui-seen Luna, pieruiseen, ei vaahtoiseen..vaan pieruiseen pieruiseen PIERUISEEN
Vaah-toi-seen Luna, vaahtoiseen, ei pieruiseen..vaan vaahtoiseen olutvaahtoiseen OLUTVAAHTOISEEN
Niinhän juuri sanoin. Ei tartte huutaa.
ja siellä toinen...
*huokaa*Eiku mä vaan oisin....lisäisin vaahtoa ja kuumaa vettä aina välillä ja nauttisin kynttilänvalossa siitä tuoksusta (kylpyvaahdon tuoksusta Luna!!!) ja saattaisin kuunnella musiikkia hiljasella siinä taustalla....
Siis musiikki sois hiljaa taustalla, en minä
ok.Mun unelmaa on tää, pierufantasioillain nytkyllä kierteellä varttain pumpautan!! Niin nytkyllä on vartein.. uh jeah, kick ass.. .. TRÖÖÖT
Poreamme on muuten kanssa hirveen kiva mutta myös hirvee bakteeripesäke...miks Luna ei paheksu tota sun viestiä häh??*huokaa*
Eikäkun.
Saunassa ollaan lökönlökölöö...vaikka pitkinpituuttaanlevälleen ja kynttilänvalossa...mutta ammeessa vaahdotukset päälle ja aaltoja tehden...
Paitti.
Jos on joku ihuna poreamme..
Taitaitai...palju!!
No kyllä mä sielläkin hiukkasesti loiskuttaisin
(paitti joku paljunen on ihan pirullinen jälkipyykättävä)