Awwww, sithääsie tyksit tästäkii!!Joo Suvilla on hieno ääni tähän...tosta tuli mieleen että tykkään naisartisteista joilla on vähän sellanen pehmee, kehräävä ääni kun ne laulaa.
Awwww, sithääsie tyksit tästäkii!!Joo Suvilla on hieno ääni tähän...tosta tuli mieleen että tykkään naisartisteista joilla on vähän sellanen pehmee, kehräävä ääni kun ne laulaa.
Främling?Carolalla on 1 viisu mistä tykkään, mutta en muista siitä kuin sävelen...en yhtäkään sanaa...auttaiskohan jos kirjottasin sitä säveltä tähän?
Ei ollut tuo MUTTA kiitos sinun muistin että tykkäsin tuostakin!!Främling?
Tuo nainen huutaa vissiin menkkakivuissaan apua luonnonjumalilta, emmä muuten osaa selittää tollasta rääkymistä.Awwww, sithääsie tyksit tästäkii!!
Onks sulla/teillä amme??Iltaa!
Mä lilluin puoli tuntia kylpyammeessa Nyt oon ihan rypyssä!
Tämätämätämätämä!!!Ei ollut tuo MUTTA kiitos sinun muistin että tykkäsin tuostakin!!
Kyl se sielt löytyy, pengot juutupea. Linkkaa sit tänne.Ei ollut tuo MUTTA kiitos sinun muistin että tykkäsin tuostakin!!
On juu. Ikivanha ja klommoill ja naarmuilla ja silikonilla paikattu mutta eipä pohjaa näy kun laittaa paaaaaljon jotain omituista itämaista kylpyöljyä. Vedestä tuli ihan valkoista kun lorautin kunnolla.Onks sulla/teillä amme??
Mä tuunkin sun luo vaahtokylpyyn!!
Eikäkö nyt tuli sun tekstitys ihaväärään viisuun..kukas käski siellä kuunteleen Suvaksen Meijun Pure korvaan mua- viisua...Tuo nainen huutaa vissiin menkkakivuissaan apua luonnonjumalilta, emmä muuten osaa selittää tollasta rääkymistä.
Nuu nuu mutta tostakin tykkäsin Se oli sellanen melankoolisempi.Tämätämätämätämä!!!
Siellä on kohta enemänkin väkee amme& kylpyvaahto uuuuuOnks sulla/teillä amme??
Mä tuunkin sun luo vaahtokylpyyn!!
Mä tahtoo niiiiiiiiin kovin paljon kanssa lillumaan ammeeseen, vaahtokylpyseen ja tulla ihan rusinan ryppyseks!!!On juu. Ikivanha ja klommoill ja naarmuilla ja silikonilla paikattu mutta eipä pohjaa näy kun laittaa paaaaaljon jotain omituista itämaista kylpyöljyä. Vedestä tuli ihan valkoista kun lorautin kunnolla.
Lahja kuulostaa kivalta, vatsavaivat ei.Mie ostin semmosen lego vihreä luovuuspaketin ja auton ( ei oikee )
Toivottavasti on ok lahja. Menee joulupuukeräykseen.
Mä etin ja ravasin ympäri ämpäri kauppaa ja vatsa viellä alkoi vaivaamaan. Hrrrr yök
Ihan varmasti on hyväMie ostin semmosen lego vihreä luovuuspaketin ja auton ( ei oikee )
Toivottavasti on ok lahja. Menee joulupuukeräykseen.
Mä etin ja ravasin ympäri ämpäri kauppaa ja vatsa viellä alkoi vaivaamaan. Hrrrr yök
Joo..seuraavalla kerralla kun roosa valmistautuu kylpyyn, mä istun siellä jo autuaan onnellinen hymy naamalla lillumassa kuplien keskellä.Siellä on kohta enemänkin väkee amme& kylpyvaahto uuuuu
Nuu nuu mutta tostakin tykkäsin Se oli sellanen melankoolisempi.
Kauniita unikuvia*pus*Mut nyt mä painun petiin. Kylpy ramaisi!
Miksi haluat lillua omassa kuonassasi ja kaikenmaailman bakteereissa, kyllä suihku on paras, kaikki moska menee samantien viemäriin.Mä tahtoo niiiiiiiiin kovin paljon kanssa lillumaan ammeeseen, vaahtokylpyseen ja tulla ihan rusinan ryppyseks!!!
Ois kyllä niin mahtavaa!
Jep,toisin päin ei olis kovin kivaLahja kuulostaa kivalta, vatsavaivat ei.
Juu,eiköhän lasten mielestä oo kova paketti mukavampi kuin pehmee.Ihan varmasti on hyvä
Kova paketti rulettaa!
Ei oo tääkään, mutta toikin kuulostaa kauniilta...se oli sellanen vanhempi...emmie muista.
Kauniita uniaMut nyt mä painun petiin. Kylpy ramaisi!
Varsinainen pieruiita.Joo..seuraavalla kerralla kun roosa valmistautuu kylpyyn, mä istun siellä jo autuaan onnellinen hymy naamalla lillumassa kuplien keskellä.