The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nonii. Sapuskat on uunissa ja ehtii muhimaan hienosti ennen kuin iltaleffa alkaa.
Mollbergin tuntematon, ei töllöstä tänään oikein muutakaan tule.

Himputti kun tää minussa riehuva pöpö sekoittaa elämääni koko ajan. Ei tee mieli muuta kuin nukkua ja nukkua lisää. Ei oikeestaan o nälkä niin ei tee mieli laittaa sapuskaa ja jos on olevinaan vähän nälkä niin sit vaan napostelee jotain ennen kuin menee nokosille.
Mulla on vieläkin menossa perjantainen röökiaski ja perjantaiset oluet.

Jos en kohta ala polttamaan ja juomaan normaalisti niin lääkäriin tästä pitää lähteä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nonii. Sapuskat on uunissa ja ehtii muhimaan hienosti ennen kuin iltaleffa alkaa.
Mollbergin tuntematon, ei töllöstä tänään oikein muutakaan tule.

Himputti kun tää minussa riehuva pöpö sekoittaa elämääni koko ajan. Ei tee mieli muuta kuin nukkua ja nukkua lisää. Ei oikeestaan o nälkä niin ei tee mieli laittaa sapuskaa ja jos on olevinaan vähän nälkä niin sit vaan napostelee jotain ennen kuin menee nokosille.
Mulla on vieläkin menossa perjantainen röökiaski ja perjantaiset oluet.

Jos en kohta ala polttamaan ja juomaan normaalisti niin lääkäriin tästä pitää lähteä.
:D..tjah:cautious:..ihan kuulostas siltä että unikuvatukset ois niinq tarpeeseen tulevia jajajaja...no ohan toi kyllä ihan törkeengauheeta kun maistuis liika terveellisnormaallillishapatuksellisuudelta*ufopääkkönen*:eek:!

Anna mennä vaan :)(y)...värejävärejävärejävärejä!!
 
:D..tjah:cautious:..ihan kuulostas siltä että unikuvatukset ois niinq tarpeeseen tulevia jajajaja...no ohan toi kyllä ihan törkeengauheeta kun maistuis liika terveellisnormaallillishapatuksellisuudelta*ufopääkkönen*:eek:!

Anna mennä vaan :)(y)...värejävärejävärejävärejä!!
Niin, nois wokkivihanneksissa kyllä on värejä vaikka niitä ei wokkaiskaan vaan väärinkäyttää yhtä tylsästi kuin mä.
 
Kuka

Mä oon vähän myöhässä joulun kanssa. Vasta valoja oon viritellyt.
Sama juttu....ei oo oikein saanu kiinni ees koko tunnelmasta, vaikka musiikit kyllä raikaa alakerrassakin ja valoja alkaa olla ikkunoissa...kai se johtuu vähän tuosta säästäkin, tulis nyt vaan kunnolla lunta ja tois valon mukanaan että jaksais.(y)
 
Sama juttu....ei oo oikein saanu kiinni ees koko tunnelmasta, vaikka musiikit kyllä raikaa alakerrassakin ja valoja alkaa olla ikkunoissa...kai se johtuu vähän tuosta säästäkin, tulis nyt vaan kunnolla lunta ja tois valon mukanaan että jaksais.(y)
Meillä toi remppa ja muutto verotti voimia. Sitten on karsee laatikkohärdelli ja tavarat on hukassa. Löytyy outoja tavaroita. Kierrätetään lisää tavaraa ulos. Lamppu ei sovi, ollaan ilman lamppua. Matto ei sovi, ollaan sitten ilman mattoa. Jne. Jotenkin väsy ja tekis mieli nukkua joulun yli. Lapsi onneksi pitää meidät ruodussa ja pakottaa puskemaan eteenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä