The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niih muttaku...lillumaano_O?!..öh..ei.

Kun roiskimaanpärkimäänloiskuttelemaan(y)*hihkuu* !! Vaahtoa saa ja pitää olla mutta vesileikistä pitää osata ottaa kaikki irti!!Nihkerta!
Eiku mä vaan oisin....lisäisin vaahtoa ja kuumaa vettä aina välillä ja nauttisin kynttilänvalossa siitä tuoksusta (kylpyvaahdon tuoksusta Luna!!!) ja saattaisin kuunnella musiikkia hiljasella siinä taustalla....:love::love:

Siis musiikki sois hiljaa taustalla, en minä:cautious:
 
Eiku mä vaan oisin....lisäisin vaahtoa ja kuumaa vettä aina välillä ja nauttisin kynttilänvalossa siitä tuoksusta (kylpyvaahdon tuoksusta Luna!!!) ja saattaisin kuunnella musiikkia hiljasella siinä taustalla....:love::love:

Siis musiikki sois hiljaa taustalla, en minä:cautious:
*huokaa*
Eikäkun.
Saunassa ollaan lökönlökölöö:love:...vaikka pitkinpituuttaanlevälleen ja kynttilänvalossa:love:...mutta ammeessa vaahdotukset päälle ja aaltoja tehden...
Paitti.
Jos on joku ihuna poreamme..
Taitaitai...palju:love:!!
No kyllä mä sielläkin hiukkasesti loiskuttaisin:barefoot:
(paitti joku paljunen on ihan pirullinen jälkipyykättävä)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
*huokaa*
Eikäkun.
Saunassa ollaan lökönlökölöö:love:...vaikka pitkinpituuttaanlevälleen ja kynttilänvalossa:love:...mutta ammeessa vaahdotukset päälle ja aaltoja tehden...
Paitti.
Jos on joku ihuna poreamme..
Taitaitai...palju:love:!!
No kyllä mä sielläkin hiukkasesti loiskuttaisin:barefoot:
(paitti joku paljunen on ihan pirullinen jälkipyykättävä)
Poreamme on muuten kanssa hirveen kiva mutta myös hirvee bakteeripesäke...miks Luna ei paheksu tota sun viestiä häh?? :eek::cry::cry:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä