The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ei taida nuoriso muistaa :)
Hänen itse suunnittelemassaan hautakivessä on vain teksti "Veikko Ennala, syntyi ja kuoli". Kivi oli teetetty jo Ennalan vaimon hautajaisten järjestelyjen yhteydessä. Syntymäpäivää ja kuolinpäivää ei tarvittu, koska ne eivät Ennalan mukaan kuuluneet ulkopuolisille
 
Kuules nyt. Ja ihan oikeesti. Kerranki.

Eläpä kehtaa enää ihmetellä. Ja jahkaillakuhnailla. Tai liiaksi miettiä. Kattomisesta puhumattakaan.

Nyt menet ja teet ja soitat ja laulat :)!!
Eikä mutinajupinoita eikä selityksenvirityksiä.

Ite soitit. Ni! Nyt selkärankaa kehiin! Ei kaverimiekkosta pulaan jätetä! Taitoa ja osaamista sulla on :)*TÖMPS*



...toi oli se pjärsiillespotkimispotkunen jos et tuntenuthuomannut:cautious:
Kuulehan ihanainen.
Minua saa ja jopa tulee potkia pjärseelle.
Semmoinen yleensä pukkaa eteenpäin ja persumukseni on siinä määrin virkajakkaralla hieroutunut, että pjärseeni kestää.
Peikon pjärse, nääs.
Ystäväni ja rakkaani potkivat eteenpäin, eikä ne potkimiset ihan aina mene hukkaan, eikä ne koskaan satu.

Jos mä olen pikkuhiljaa valmis taas soittamaan tai valmis parisuhteeseen niin ei se sitä tarkoita, että olisin valmis mihin tahansa millä hinnalla hyvänsä.

Mä en ole se joka lähtee naama norsuvvitulla rahan vuoksi soittamaan kenenkään häitä.
Mä en ole se joka on tai jonka kanssa ollaan olemisen vuoksi jos muitakaan ei ole.

Olisin väärä mies väärässä paikassa, häpäisisin itseni, en saisi aikaan mitään, kaikkia vituttaisi ja minua eniten.
Ei, ei koskaan.
 
vierailija
Onko myrkyllinen vai syötävä?
Kyseessä saattaa olla ns "valkoinen heteromies". On erittäin haitallinen ja vaarallinen. Hyvin samanlainen on tosin "homppitatti", jota pidtään erittäin hyvänä. Kaikista paras ja halutuin on samaan lajiin kuuluva tummempi ns. "banaanipoika", joka oli Suomessa ennen melko harvinainen, mutta nykyään paljon yleisempi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä