Varmaan ihan viisautta vallankin kun sillä suunnalla ollaan niin kovin aktiivisina - siinä vois olla eioon riskillä turhan runsasta kepposteluntilausta...ei muuta kuin suut makiaks vaan!Tais @poika lähtee karkkikauppaan jo!!
Varmaan ihan viisautta vallankin kun sillä suunnalla ollaan niin kovin aktiivisina - siinä vois olla eioon riskillä turhan runsasta kepposteluntilausta...ei muuta kuin suut makiaks vaan!Tais @poika lähtee karkkikauppaan jo!!
Mulla on maha niin täys nytkyllä ettei tee mieli suolasta eikä makiaa, ihan sua mää enemmän aattelin kun aina haaveilet kaakaosta ja kermavaahosta sen kanssaVarmaan ihan viisautta vallankin kun sillä suunnalla ollaan niin kovin aktiivisina - siinä vois olla eioon riskillä turhan runsasta kepposteluntilausta...ei muuta kuin suut makiaks vaan!
Tais @poika lähtee karkkikauppaan jo!!
mutku oikee kaakao kermavaahdolla talvipakkasulkoilun jälkeen poskien ollessa punaisina ja pakkaspojan pikkusesti puraisemina vain maistuu niin hyvältä ja lämmittää ihan kokonaan...Mulla on maha niin täys nytkyllä ettei tee mieli suolasta eikä makiaa, ihan sua mää enemmän aattelin kun aina haaveilet kaakaosta ja kermavaahosta sen kanssa
Mikähän mulla auttais noihin päivittäin tuleviin nauruhepulikohtauksiin? Kahvin juomisenkii olen vähentänyt puoleen siitä mitä yleensä juon ja lisänny teen juontia..mutku oikee kaakao kermavaahdolla talvipakkasulkoilun jälkeen poskien ollessa punaisina ja pakkaspojan pikkusesti puraisemina vain maistuu niin hyvältä ja lämmittää ihan kokonaan...
Mulla on makeiskielto.
Kuulema iänkaikkinen.
Ykskin palanen on liikaa, pelkkä namitushaikukin jo riittävä....aikaansaamaan hervottomat sokeriöverihekotushöpötykset...viimeks tänään ja ihan vahingossa...posket tuli kuulema kipeiksi ja vatsalihakset kans...
Kuinkas masu tulee nytkystä täyteen?Mulla on maha niin täys nytkyllä ettei tee mieli suolasta eikä makiaa, ihan sua mää enemmän aattelin kun aina haaveilet kaakaosta ja kermavaahosta sen kanssa
Jos tarkoitti nötköttiä?Kuinkas masu tulee nytkystä täyteen?
Onko se sit semmoinen nytkystä kyllä?
Ei niihin kuule auta mikään. Teekin kun pistää aika helposti hihityttämään*kokemuksen heleä rintamusääni*...jesarikin on tosi huono, varsinkin kun se ei oo käen ulottuvilla justnytheti vaan siellä kaupassa tai jossain muuallaMikähän mulla auttais noihin päivittäin tuleviin nauruhepulikohtauksiin? Kahvin juomisenkii olen vähentänyt puoleen siitä mitä yleensä juon ja lisänny teen juontia..
eikös nötkötti oo sellasta rasvasta purkkilihaa?Jos tarkoitti nötköttiä?
mulle on sanottu vähän yhestä jos toisestakin suunnasta etten tartte yhtään kahvia enempää kun ja jos oon hepuleissani...hyvä siinä sitten todeta etten oo ees juonut vielä ensimmäistäkään kahvia ja tekis jo kyllä vähän mieliEi niihin kuule auta mikään. Teekin kun pistää aika helposti hihityttämään*kokemuksen heleä rintamusääni*...jesarikin on tosi huono, varsinkin kun se ei oo käen ulottuvilla justnytheti vaan siellä kaupassa tai jossain muualla
Ai fiil ja sistö*halaaruttaa*mulle on sanottu vähän yhestä jos toisestakin suunnasta etten tartte yhtään kahvia enempää kun ja jos oon hepuleissani...hyvä siinä sitten todeta etten oo ees juonut vielä ensimmäistäkään kahvia ja tekis jo kyllä vähän mieli
Onneks on joku toinennii!!!Ai fiil ja sistö*halaaruttaa*
Minun seurani kuulemma auttaa.Ei niihin kuule auta mikään. Teekin kun pistää aika helposti hihityttämään*kokemuksen heleä rintamusääni*...jesarikin on tosi huono, varsinkin kun se ei oo käen ulottuvilla justnytheti vaan siellä kaupassa tai jossain muualla
Mitä sä itte aattelet oliks hän oikeessa?Minun seurani kuulemma auttaa.
Kysy vaikka ex-rouvakultaseltani.
Seurassani kuulemma ei naurata.
E uskoMinun seurani kuulemma auttaa.
Kysy vaikka ex-rouvakultaseltani.
Seurassani kuulemma ei naurata.
pistä kuva pyllystäsi, haluan nähdä miten upee se onMitä hapatusta tää on? Ketju oli sivulla kolme!
Ja mä olin lentää persiilleni (onneksi on ne kimmoiset perhmusteet, huomenet siis vaan vaki-vittuiljallenikin) kun nousin autosta bensiksen pihalla. Ihan hirmu liukasta!
Hiukkaverta turhan kylmä keli nyt.pistä kuva pyllystäsi, haluan nähdä miten upee se on
p.s. saisko tissikuvankin uudestaan?